Någon har tydligen tuttat eld på varuhuset Rusta i Gislaved.
Någon som har varit där o sett eländet?
Kan detta ha religiösa kopplingar eller är det bara en random dåre som lekt med tändstickor?
Kan detta ha religiösa kopplingar eller är det bara en random dåre som lekt med tändstickor?
Pyromanen som härjade runt omkring Gislaved / Smålandsstenar m.m förra gången (eldade bland annat ner Netto i Smålandsstenar) är sedan ett tag tillbaka ute ur fängelse. Flyttade enligt uppgifter från Skeppshult för någon månad sedan, då han blev vräkt. Han står ju inte längst ner på min lista med misstänka om man säger som så :P
Pyromanen som härjade runt omkring Gislaved / Smålandsstenar m.m förra gången (eldade bland annat ner Netto i Smålandsstenar) är sedan ett tag tillbaka ute ur fängelse. Flyttade enligt uppgifter från Skeppshult för någon månad sedan, då han blev vräkt. Han står ju inte längst ner på min lista med misstänka om man säger som så :P
Det brann ju lite runt Burseryd också när han flyttade dit. Skulle nog kunna sätta en slant på att det är samma person som är igång igen.
Man kan ju undra om den här filuren är inplockad? "Man i stulen lastbil körde in i hus" https://www.flashback.org/t2164433
En enstöring som hittar på bus om nätterna...
Det var väl någon berikad ung kvinna/flicka som dömdes för mordbrand för något år sedan i Gislaved?
Jag tror ändå att det är J*n Pyroman som är igång igen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!