• 4
  • 5
2005-06-12, 03:46
Medlem
Klints avatar
Att folk ens orkar svara på denna kvinnas patetiska trådar är för mig ett mysterium.

Feminstsnubbar knullar mycket, ok kan köpa det. Men vad är det för jävla grisar dem sticker kuken i?
Citera
2005-06-12, 10:35
Medlem
micke_hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goddess_Purgatory
Kanske för att män iom att de uttrycker nämnda sympatier på så sätt utstrålar "Jag lovar att respektera dig i morgon".

Ja eller att "jag lovar att respektera dig trots att jag såsat ner hela ditt ansikte"
Citera
2005-06-12, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klint
Att folk ens orkar svara på denna kvinnas patetiska trådar är för mig ett mysterium.
ännu större mysterium att du svarar, då
manlig logik?
Citera
2005-06-12, 17:50
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klint

Feminstsnubbar knullar mycket, ok kan köpa det. Men vad är det för jävla grisar dem sticker kuken i?

Du menar att du på allvar tror att man alltid ser på en feminist att hon är en feminist? Kul att se hur långt dragna myter kan bli som folk tror på
Citera
2005-06-12, 18:46
Medlem
onits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan2
ännu större mysterium att du svarar, då
manlig logik?

Den där fördomarna om att feminister automatiskt ser anskrämliga ut, hatar män, men trots allt har "fått för lite kuk", bottnar nog i speglade självbilder..
Citera
2005-06-12, 19:54
Medlem
Nulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.N
Finns det olika sorters otrohet? du får nog förklara dig på något sätt ändå
Jag tycker att det är stor skillnad mellan "häradsbetäckarens" upprepade otrohet med ständigt nya partners och den mildare variant som du själv nämnde, alltså otrohet som består i att någon inleder ett förhållande vid sidan om därför att den ordinarie relationen fungerar dåligt. Det går inte att jämföra en ren troféjägare med en olycklig person som bär på en outhärdlig längtan efter att äntligen få känna sig åtrådd efter kanske månader eller år i ett sexuellt torftigt förhållande.

Den typ av otrohet som jag tänkte på i mitt ursprungliga inlägg var den förstnämnda.
Citera
2005-06-12, 20:23
Medlem
Jag känner en man som är "feminist", går på feminist/vänster demonstrationer och sånt. Jag frågade honom varför han brydde sig om att gå på feministdemonstrationer och han sa att det var ett bra sätt att träffa tjejer.

Han får dock inte knulla så mycket, men han försöker iaf
Citera
2005-06-13, 16:21
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nulle
Jag tycker att det är stor skillnad mellan "häradsbetäckarens" upprepade otrohet med ständigt nya partners och den mildare variant som du själv nämnde, alltså otrohet som består i att någon inleder ett förhållande vid sidan om därför att den ordinarie relationen fungerar dåligt. Det går inte att jämföra en ren troféjägare med en olycklig person som bär på en outhärdlig längtan efter att äntligen få känna sig åtrådd efter kanske månader eller år i ett sexuellt torftigt förhållande.

Den typ av otrohet som jag tänkte på i mitt ursprungliga inlägg var den förstnämnda.

Tack för svaret. Jo jag håller med om att det är stor skillnad på motivet till otroheten. Häradsbeteckare har jag aldrig varit, lär aldrig bli och hade inte velat om jag så haft möjligheten
Citera
2013-12-21, 23:32
Medlem
Manliga feminister kan vara det sexigaste som finns.
Citera
2013-12-22, 00:02
Bannlyst
Kapten Klänning körde med den taktiken och det gick ju bra fram till att det gick dåligt ...
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in