Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-06-19, 15:56
  #1
Medlem
Har träffat min tjej som är 1 år äldre än mig i ca 6 månader och vi bestämmde oss för att bli ett par för 1 månad sen. Allt är bra mellan oss och så. Jag är den första killen hon någonsin har varit med så det känns ju bra på det sättet.

Eftersom hon inte har varit med någon kille innan så förstår ni kanske att hon är oskuld med. Eftersom jag tycker om tjejen mycket så har jag inte tänkt så mycket på sex eftersom jag vill ge henne tid och även så vill jag inte att hon ska tro jag är ute efter det.

Men nu när vi har träffats såhär länge så är det såklart att man blir sugen om ni förstår. När vi ligger i sängen och myser lite så tar hon inte några stora initiativ vilket gör att jag blir osäker ifall hon inte vill eller att hon kanske är nervös.

Vill ha lite tips och råd om några av er har varit med om samma situation. Ska kanske även tilläggas att vi brukar mycket saker ute och så så vi har inte ofta dom stunderna i "sängen".
Citera
2013-06-19, 16:02
  #2
Medlem
Forbliranonyms avatar
Ta det lite lugnt, hon kommer snart ta initsiativ om hon vill detta. Hon kanske bara är rädd och nervös. Fråga henne lite försiktigt i ett sms om hon tänkt på det

OF TOPIC >Annars binder du fast henne nästa gång så kör du rakt på i tvåan.
Citera
2013-06-19, 16:03
  #3
Medlem
ta 'na i 2an..

Citera
2013-06-19, 16:08
  #4
Medlem
endures avatar
Som (ett av de) första inlägget i en relationstråd, har jag plikten att fråga: Varför frågar du inte henne hur hon vill göra?

Jag tror nog att det är bäst att inte "göra det" bara sådär, någon kväll. Fråga henne hur hon känner inför sex och säg att du vill vara hennes första. Svårt att avgöra vad båda vill om man inte kommunicerar. Tror knappast hon blir arg om du frågar, det visar ju bara att du bryr dig om vad hon känner om saken.

Enligt sevanlig flashback-manér måste jag också påpeka att man kan ha analsex utan att bli av med oskulden (rent tekniskt sett), så du kan ju fråga om hon tar den i 2:an nu när du ändå är i farten. Fast kanske inte
Citera
2013-06-19, 16:09
  #5
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Ont: Prata med henne om detta och fråga hur hon känner. Låter som en bra start.



Edit: 2a på bollen.
__________________
Senast redigerad av EnLitenSvamp 2013-06-19 kl. 16:43.
Citera
2013-06-19, 16:10
  #6
Medlem
Du verkar vara en bra första pojkvän för henne i alla fall, eftertänksam och empatisk. Låt det gå i hennes tempo och tvinga inte henne till något; helt enkelt var så som du har varit fram tills nu. Om hon blir intresserad i sängen kommer du att märka av det, såvida hon inte är jättenervös. Om jag varit i din sits hade jag förmodligen inte försökt mig på något utan var följsam och märk av situationen, alternativt fråga henne vad hennes tankar är kring ämnet.

Kan tillägga att i och med att du har chansen att bli hennes första så är det upp till dig vad hennes minne av det kommer att bli. Om ni bestämmer er för att gå igenom med det så försök att göra det till hennes upplevelse och tänk inte för mycket på dig själv. Ett bra första intryck av sexuella upplevelser kan göra stor skillnad i en persons liv.

Lycka till!
Citera
2013-06-19, 16:13
  #7
Medlem
Galvestonens avatar
Du har träffat en tjej i 6 månader utan att sätta på henne, är du bög på något sätt? Tjejer vill bli knullade hårt, känna sig uppfyllda som ett paraply.
Citera
2013-06-19, 16:27
  #8
Medlem
- Hon har aldrig varit med en kille innan - hur ska hon veta att hon ska ta initiativ? Hon litar på att du ska visa hur man gör (?)
- Är du också oskuld?
- Ni har varit "tillsammans" i 6 månader utan att ha sex, och ja det är som Galvestonen säger, tjejer vill bli knullade hårt och se fan till att det händer illa kvickt!
- Har ni inte stunder i sängen så se fan till illa kvickt att det blir en sån stund. Strula lite och led det till sex, visa henne hur man gör (?)(!)
Citera
2013-06-19, 16:42
  #9
Medlem
EnLitenSvamps avatar
felpost
Citera
2013-06-19, 17:27
  #10
Medlem
Opibusques avatar
Bjud henne på en romantisk middag innan
Citera
2013-06-19, 17:28
  #11
Medlem
Hallonrems avatar
Du får ta och växa ett par bollar och knulla henne, antingen så frågar du henne om hon vill eller så kör du bara på när ni lligger i sängen och myser. Antingen så vill hon inte eller så är hon bara feg. Röka en fet eller bruka lite alkohol innan fungerar utmärkt!
Lycka till!

Mvh
Citera
2013-06-19, 17:59
  #12
Medlem
Kavalleristens avatar
Ni har varit ihop länge och ni är nu ett par. Självklart vill hon ha sex med dig. Eftersom hon inte varit med någon förut är hon självklart nervös. Du bör självklart vara försiktig och varsam, men det är bara att köra på vafan. När ni ligger i sängen så pussar du bara på henne lite extra, fortsätt på hals ett tag. Sen börjar du smeka henne över kroppen och sedan är det bara att köra. Hon lär vara våt vid det laget. Gör hon motstånd så sluta såklart. Men hon är garanterat sugen, men bara lite blyg, du måste ta kommandot.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback