Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2013-06-30, 01:57
  #25
Medlem
Tjena jag har adhd och när jag var *( yngre )* är 24 idag. iaf då när jag var i yngre dar så flippade jag om nå¨gon retade mig , och ADHD är ärftligt men det kan bli lindrigare med tiden , för mig mä'rks det knappt längre , jag flyttade till HVB-hem när jag var 15 år och flyttade därifrån 2-3 dagar innan jag fyllde 18 ( hade ju sagt att när jag fyller 18 så drar jag från hemmet , Men dom jävlarna hann skicka hem mig 3 dagar innan jag fyllde 18 år hahaha , ( doc hade jag ju snackat med dom och sagt att jag drar när jag fyller 18) men iaf jag medicinerade när jag bode där och så . Och ett tag efter att jag flyttat hem , m,en jag slutade sen med medicinen för att det kändes som att jag pratade om saker jag inte ens vill prata om , det kändes som att jag var (FALSK) när jag pratade om känslor när jag hade tagit min medicin (ritalin/conserta) och nu märker man knappt att jag har ADHD längre . jag tror det är i dom yngre åren som man är mest (((((förbannad))))))) på allt och alla men det går över man lär sig leva med det .. medicin är skit lev utan det var dig själv utan sån skit .... som sagt det är ärftligt .. UR NOT ALONE
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback