Citat:
Ursprungligen postat av
kjellkritisk
Nej det tror jag inte, det handlar helt enkelt spridning i media, komplexitet i innehllet mm som gr att det r lttare att f mnga visningar p gangdam style istllet fr en person som har fantasifulla framtidsvisoner, srskilt om det som visas r frn 1974!
Hans "fantasifulla framtidsvisioner" visas nu vara Fullt rimliga! Bla s frstod han att det var fullt mjligt att ha magnet drivna tg som enkelt kan sl ut flygplanen. Finns bara inte resurser nog p jorden fr det just nu d allt material redan ofta gs av stora fretag. Och visionen att ha ett skuld fritt samhlle tror jag kommer bli fullt mjligt till "vattumannens" era.
Citat:
Ursprungligen postat av
Eight08
Mtaren slutade inte p Gangnam style. Den r fr fan uppe i tv miljarder. Dessutom r det inte unika visningar som rknas, utan visningar verhuvudtaget. Drfr r det inte tv miljarder mnniskor som sett videon, utan mnga frre.
Nix det gr den inte. Den str fortfarande p 1,654,497,981. Se efter sjlv.
Citat:
Ursprungligen postat av
spamalot7712
vad skulle youtube tjna p det? sitter dom i detta nu p en stor pengahg, och rker en fet cigarr med koreanerna?
Det som r min teori r att de betalade Youtube fr att skuta visningssiffrorna i hjden. D blir allt fler intresserade att g in och se p filmen. Och nr en musikvideo slr alla rekord i visningar s sljer de soklart mer saker/ skivor och sljer slut p varje konsert. Men som sagt detta r bara en teori.