2013-06-16, 01:32
Medlem
cateatdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaS-ToY
Ja, det märks att du är kille med det resonemanget..

Jag gillar när min kille skickar bilder, både helkropps och andra och såklart tänder jag på de bilderna, det är ju han

Precis !
Citera
2013-06-19, 16:44
Medlem
Ja.
Citera
2013-06-19, 17:10
Medlem
Självklart.
Citera
2013-06-19, 19:29
Medlem
Hoppsan där ser man. Trodde det var betydligt mer ovanligt att tjejer bli kåta av nakenbilder.

Om vi nu vrider lite på det och säger: En kille som du inte känner väl, eller inte alls skickar en nakenbild. Skulle du bli lika kåt då? Nu förutsätter vi att du inte har kille, eller är intresserad av någon annan.

Jag blir i stort sett kåt på alla nakenbilder som skickas till mig från tjejer jag känner. Dom behöver knappt vara snygga till utseende heller.
Citera
2013-06-19, 23:15
Medlem
WaS-ToYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Floosiki
Om vi nu vrider lite på det och säger: En kille som du inte känner väl, eller inte alls skickar en nakenbild. Skulle du bli lika kåt då? .

Nä, bläääää

Faller direkt in i kategorierna äckel och creepy om nån jag inte känner väl/alls gör så. Usch
Citera
2013-06-19, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krigsbarn
Oja, de gillar det. Jag har själv aldrig hållit på med detta (skickat nakenbilder), men jag vet att tjejer uppskattar det minst lika mycket som killar.
Vad får dig att tro det? Playboy är namnet på en mycket populär tidning, Playgirl är en tidning som typ ingen har hört talas om. Det säger väl allt egentligen?
Citera
2013-06-19, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floosiki
Hoppsan där ser man. Trodde det var betydligt mer ovanligt att tjejer bli kåta av nakenbilder.

Om vi nu vrider lite på det och säger: En kille som du inte känner väl, eller inte alls skickar en nakenbild. Skulle du bli lika kåt då? Nu förutsätter vi att du inte har kille, eller är intresserad av någon annan.

Jag blir i stort sett kåt på alla nakenbilder som skickas till mig från tjejer jag känner. Dom behöver knappt vara snygga till utseende heller.

Jag blir kåt om det är en kille jag tycker är snygg.
Citera
2013-06-19, 23:27
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Alla dar i veckan, 365.
Citera
2013-06-19, 23:30
Medlem
exet blev skittkåt då jag skickade bilder när vi var tillsammans. efter att hon gjort slut blev hon förbannad för liknande bilder....
Citera
2013-06-20, 00:47
Medlem
rydax13s avatar
Är tjej och, yes, såna bilder kan absolut uppskattas. Eller nja, jag gillar inte direkt helkroppsbilder, utan det är mer kukbilder isåfall... och då är det kanske egentligen inte riktigt bilden i sig jag går igång på utan mer bildbeviset på att han är hård, heh. Gillar nog mer snuskiga sms/meddelanden än bilder egentligen.
Citera
2013-06-20, 01:42
Medlem
karamazows avatar
Om man har hängt ihop ett tag så ser jag det som obegripligt varför man inte skulle uppskatta det. Det ultimata är förmodligen att använda MMS som teasing från det mest oskyldiga till det mest intima/uppkåtande.
Citera
2013-06-20, 10:10
Medlem
WaS-ToYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indico
Vad får dig att tro det? Playboy är namnet på en mycket populär tidning, Playgirl är en tidning som typ ingen har hört talas om. Det säger väl allt egentligen?

Beror på att de flesta män blir kåta av att se random nakna kvinnor,men majoriteten av kvinnor blir inte kåta av att titta på nakna random män fast de blir kåta av att se just sin man naken på bild..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in