• 1
  • 2
2013-06-14, 13:53
Medlem
Min flickvän fick för sig att skicka en nakenbild till mig vilket jag självklart uppskattade och jag gjorde samma sak tillbaka men jag undrar om tjejer vanligtvis tycker om nakenbilder på sin kille?
Citera
2013-06-14, 14:13
Medlem
krigsbarns avatar
Oja, de gillar det. Jag har själv aldrig hållit på med detta (skickat nakenbilder), men jag vet att tjejer uppskattar det minst lika mycket som killar.
Citera
2013-06-14, 14:17
Medlem
ColaKexs avatar
Jag tror inte det är någon större skillnad på flickvänners syn på nakenbilder jämfört med pojkvänner.
Citera
2013-06-14, 15:27
Medlem
Nicolkas avatar
Jag älskar naken bilder på hela eller delar av min pojkvän, finns inget härligare än att få ett MMS på en kroppsdel av honom som jag verkligen avgudar och går igång på, när jag minst anar det.
Citera
2013-06-14, 17:37
Medlem
shutthefuckups avatar
Har jävligt svårt att tro att ens tjejer tycker att killar kan vara snygga nakna. Motbjudande var ordet.
Citera
2013-06-14, 17:46
Medlem
Pangaeas avatar
Nej, men om jag hade så skulle jag fyllt en källare med dem. Bilder på alla väggar, på taket och golvet, tänt ljus och offrat djur på ett altare
Citera
2013-06-14, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pangaea
Nej, men om jag hade så skulle jag fyllt en källare med dem. Bilder på alla väggar, på taket och golvet, tänt ljus och offrat djur på ett altare

Glöm inte att spika upp alla använda kondomer på väggen också.
Citera
2013-06-14, 20:22
Medlem
Tjejer tänder inte visuellt lika mycket som män. Jag tror inte tjejer bli lika kåta av nakenbilder som killar blir. Enligt min erfarenhet är det i alla fall så.

Jag är kille. Kan bli riktigt kåt av en porrbild på någon tjej jag känner. Då ska det helst vara en helkroppsbild. Fitta går också bra.

Det är såklart individuellt men överlag tror jag det inte är lika vanligt bland de kvinnliga könet. Känner inte en ända tjej som erkänt att hon blivit kåt av en kuk bild.
Citera
2013-06-16, 00:23
Medlem
WaS-ToYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Floosiki
Tjejer tänder inte visuellt lika mycket som män. Jag tror inte tjejer bli lika kåta av nakenbilder som killar blir.

Jag är kille

Ja, det märks att du är kille med det resonemanget..

Jag gillar när min kille skickar bilder, både helkropps och andra och såklart tänder jag på de bilderna, det är ju han
Citera
2013-06-16, 00:43
Medlem
lah-mis avatar
Jag blir inte kåt av nakenbilder, men kan uppskatta dem ändå
Citera
2013-06-16, 00:50
Medlem
Autokinetisks avatar
Mitt ex gillade det.
Men borde inte ni tjejer tända mer på något sexigt sms eller någon antydan, + en bild isf?
Min poäng är att det är väl lika väl grovt att skicka en bild med kuken i givakt helt random bara? eller ska man skicka på magen eller vadå
Nu vet jag vad mitt ex gillade haha.. men ändå, generellt?
Citera
2013-06-16, 01:31
Medlem
cateatdogs avatar
Klart dom gör !
...om man har ex en sms-dialog och inte kanjo, träffas. Vi killar tänder på nakna tjejer rent allmänt (ja det gör tjejer med ett annat sätt...), men har man en porrig dialog så uppskattar ju antagligen din partner att du skickar ett bildbevis på detta med ?!?!

...bästa som finns är ju att gå på jobbet och få ett mms ...kan ju inte va så stor skillnad på män och kvinnor där !
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in