Citat:
Ursprungligen postat av
werdasz
Vet som sagt inte riktigt med estländarna men det har skett väldigt lite invandring historiskt från ryssland till Finland utan nästan uteslutande från Sverige och det ser man på finnarna genetiskt.
Jag tror att det är samma sak med estländarna men är som sagt inte helt säker då landet var en del av sovjetunionen och dessutom så bor det i baltstaterna idag väldigt mycket ryssar.
Ja så jävla vita som du får de till att vara är dem neger-kineserna inte ska jag säga dig. Jag menar svenska tennisspelerskan Sofia Arvidsson är ju halv svensk och halv est och hennes estländska sida får ju henne o bli misstagen för en serb och ryss hela tiden på wta touren.
Och detta vad är detta?
http://www.dw.de/image/0,,438014_4,00.jpg
Fullt med finno-ugriska gener. Nej du. Låt negrerna få lite mer negergener i sig det finns gott om redan. Det där är inget vitt folkslag det kan jag säga dig direkt. Det är ett finno-ugriskt och det är min vän långt ifrån vitt. Svensk admixture eller inte, menar räcker man blandar en est med en svensk så kan den se ut som Fatima från Iran så renrasiga är de knappast. Förstår inte problemet om de skulle få ännu lite mer blandning i sig. Det är bra med lite nytt blod. Nya genpooler.