2013-06-12, 22:53
Medlem
Citat:
– Estland ska aldrig tillåta det att gå så långt som i Sverige, Frankrike och Storbritannien.
– Vår invandringspolitik ska ha en enda regel. Om du är svart: Åk hem.
”Estland ska för alltid vara vitt”

Japp, så säger styrelseldamoten för Konservativa folkpartiet Martin Helme.
Vad tänker ni om detta? är det rätt att säga så?, är det rasistiskt.. Eller är det kanske t.om något som vi skulle önska att en svensk politiker hade haft stake att säga?
Citera
2013-06-12, 22:57
Medlem
IMVHOOQs avatar
Det finns en tråd om detta, jag läste det tidigare idag, men jag kan inte hitta den nu.
Det glädjer mig att det finns politiker som fortfarande värnar om sitt folk.
Senast redigerad av IMVHOOQ 2013-06-12 kl. 23:16.
Citera
2013-06-12, 23:04
Medlem
NovaOculuss avatar
Mycket bra initiativ, det är trevligt att se ett land som Estland som visar vägen för oss handfallna länder.

De frågor som dyker upp i huvudet är väl: Gäller dessa alla sorter rasbastarder, rödingar, gulingar eller bara specifikt sandnegrer från djupaste hjärtat i Afrika? Vad händer med negrer som är turister?
Citera
2013-06-12, 23:12
Medlem
Roburs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RagnarLodbrok
”Estland ska för alltid vara vitt”

Japp, så säger styrelseldamoten för Konservativa folkpartiet Martin Helme.
Vad tänker ni om detta? är det rätt att säga så?, är det rasistiskt.. Eller är det kanske t.om något som vi skulle önska att en svensk politiker hade haft stake att säga?

Östeuropeiska länder har hittills lyckats hålla sig borta från den kollektiva psykos som slagit klorna i Västeuropa. Må de ta varning av de groteska scener som utspelas i de västeuropeiska länder som gått i bräschen för kulturmarxism och mångkultur, där Sverige erbjuder ett exempel på hur man förvandlar ett välfungerande samhälle till en social soptipp.
Citera
2013-06-12, 23:15
Medlem
NiggerCoons avatar
Jag tycker det är helt normala åsikter, grattis Estland.
Citera
2013-06-12, 23:36
Medlem
Många öststater, bland annat Estland, har ju en lång och plågsam erfarenhet av att vara ockuperade av utlänningar och kommer väl knappast frivilligt att sätta sig i den situationen igen.
Citera
2013-06-13, 00:39
Medlem
elgholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moonsan
Många öststater, bland annat Estland, har ju en lång och plågsam erfarenhet av att vara ockuperade av utlänningar och kommer väl knappast frivilligt att sätta sig i den situationen igen.

Eh.. Ja.. Precis.. Av oss exempelvis..
Citera
2013-06-13, 13:57
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgholm
Eh.. Ja.. Precis.. Av oss exempelvis..

De hyllar den svenska ockupationen, eftersom det var den bästa ockupationen under deras historia.
Citera
2013-06-13, 14:02
Bannlyst
Grattis Estland! Ni har just vunnit jackpott i mångkulturens namn. I och med EU beslutet om att ha en kvoterad invandring i alla medlemsstater kommer ni få måmgkulturen rakt i ansiktet, fortare än ni tror.

Så kan det gå!

Citera
2013-06-13, 14:05
Medlem
Blot-Svens avatar
Detta är så fantastiskt att jag nästan sitter och studsar i stolen. Nästan...

Jag har haft små funderingar på att prova att bo i Estland om det nu skulle gå fullständigt åt helvete här hemma. Vänta ut skiten och låta folk slå ihjäl varandra, om det inte skulle finnas något alls man kunde göra (läs: total urartning med vidöppna gränser, minimal statlig kontroll, gratis pass till vem som helst, etc.). Jag tror att Estland är ett vackert och trevligt land. Som Finland, ungefär, fast än mer genuint och oförstört.
Citera
2013-06-13, 14:16
Medlem
JumpingJacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krystall
Grattis Estland! Ni har just vunnit jackpott i mångkulturens namn. I och med EU beslutet om att ha en kvoterad invandring i alla medlemsstater kommer ni få måmgkulturen rakt i ansiktet, fortare än ni tror.

Så kan det gå!

Jag tänkte precis samma sak. Nu kan väl inga EU-länder längre tacka nej till flyktingar? Man har avsagt sig självstyret och tvingas nu gå fot efter Bryssels regler. Grattis.
Citera
2013-06-13, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krystall

Så kan det gå!

Hahaha rätt åt dom! De ville ju så gärna vara med i detta EU, nu får de skörda va de sått.

Hoppas de blir lika mångkulturella som Sverige på rekordtid, så är de inte så kaxiga längre.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in