2013-10-19, 22:04
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalevmarmelad
vet att tråden är död osv .

ville bara säga att du är efterbliven , bara för att vi tycker om svenskar betyder det inte att vi hyllar någon jävla pajas ockupation för det andra så börjar intresset för er SJUNKA för ni är så jävla uppblåsta ibland ( inte alla) .

Jag föreslår att du åker till ställen såsom Pärnu, så får du se själv. Dessutom såg jag på ett tv-program för massor av år sedan (kanske 7-8 år sedan) som pratade bl a om detta.
Citera
2013-10-20, 02:08
Bannlyst
Estland kommer tyvär inte vara vitt så länge till. Det är med sorg i hjärtat vi kan konstatera att EU kommer att blanda sönder alla medlemsnationer.

Vad gör vi åt det?
Citera
2013-10-20, 02:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rackham.den.Rode
Estland kommer tyvär inte vara vitt så länge till. Det är med sorg i hjärtat vi kan konstatera att EU kommer att blanda sönder alla medlemsnationer.

Vad gör vi åt det?

Estländare är ett ugro-finskt folkslag från uralbergen, så att kalla de vita är att ta i. Om den mörke mannen kommer så är det bara deras bröder som kommer och hälsar på. För estländare är bokstavligen talat besläktade med mongoliska turkfolk rent genetiskt och språkligt.
Citera
2013-10-20, 02:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av babalo
Estländare är ett ugro-finskt folkslag från uralbergen, så att kalla de vita är att ta i. Om den mörke mannen kommer så är det bara deras bröder som kommer och hälsar på. För estländare är bokstavligen talat besläktade med mongoliska turkfolk rent genetiskt och språkligt.

Säg det till alla söta, blonda estbrudar som finns. Du kanske vill förneka att de finns?
Citera
2013-10-20, 02:30
Bannlyst
Citat:
Säg det till alla söta, blonda estbrudar som finns. Du kanske vill förneka att de finns?

Klart det finns det, för estländare är uppblandade med svenskar precis som finnar är.

Men estländare måste vara sanna mot sina rötter och sitt ursprung som är ural-bergen i Asien. Och inte leka vita indo-européer.
Citera
2013-10-20, 02:38
Bannlyst
Citat:
Klart det finns det, för estländare är uppblandade med svenskar precis som finnar är.

Men estländare måste vara sanna mot sina rötter och sitt ursprung som är ural-bergen i Asien. Och inte leka vita indo-européer.

Estlänningar finns snart inte längre, eftersom EU har en gemensam flyktingpolitik och deras land kommer bli invaderat av rasfrämingar. Bara tacka för tiden och se skiten raderas från den biologiska kartan.
Citera
2013-10-20, 02:51
Bannlyst
Citat:
Estlänningar finns snart inte längre, eftersom EU har en gemensam flyktingpolitik och deras land kommer bli invaderat av rasfrämingar. Bara tacka för tiden och se skiten raderas från den biologiska kartan.

Vad är det så speciellt med estländarnas blandning av ugro-finnar, germaner och slaver?

Så kommer det lite mellanöstern blod in den blandning som redan finns. Inget fel på den.
Citera
2013-10-20, 03:00
Bannlyst
Citat:
Vad är det så speciellt med estländarnas blandning av ugro-finnar, germaner och slaver?

Så kommer det lite mellanöstern blod in den blandning som redan finns. Inget fel på den.

Inget speciellt med dem, svenskar eller kurder. Men snart finns inte folkgrupperna alls. Då har vi judens slutgiltiga agenda och det finns bara utbredd misär.
Citera
2013-10-20, 03:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av werdasz
Vet som sagt inte riktigt med estländarna men det har skett väldigt lite invandring historiskt från ryssland till Finland utan nästan uteslutande från Sverige och det ser man på finnarna genetiskt.

Jag tror att det är samma sak med estländarna men är som sagt inte helt säker då landet var en del av sovjetunionen och dessutom så bor det i baltstaterna idag väldigt mycket ryssar.

Ja så jävla vita som du får de till att vara är dem neger-kineserna inte ska jag säga dig. Jag menar svenska tennisspelerskan Sofia Arvidsson är ju halv svensk och halv est och hennes estländska sida får ju henne o bli misstagen för en serb och ryss hela tiden på wta touren.

Och detta vad är detta? http://www.dw.de/image/0,,438014_4,00.jpg

Fullt med finno-ugriska gener. Nej du. Låt negrerna få lite mer negergener i sig det finns gott om redan. Det där är inget vitt folkslag det kan jag säga dig direkt. Det är ett finno-ugriskt och det är min vän långt ifrån vitt. Svensk admixture eller inte, menar räcker man blandar en est med en svensk så kan den se ut som Fatima från Iran så renrasiga är de knappast. Förstår inte problemet om de skulle få ännu lite mer blandning i sig. Det är bra med lite nytt blod. Nya genpooler.
Citera
2013-10-20, 03:11
Bannlyst
Och om du kallar detta ett vitt folkslag så vet jag inte vad mer jag ska säga dig: http://img411.imageshack.us/img411/2853/militsiyapamyatkasssr.jpg

Summa summarum: Martin Helme är ett troll som vill vinna röster hos den svenskblandade delen av esterna med propaganda om att den mörke mannen ska komma och utrota den "renrasiga" esten. Vilket så klart är dynga från början när de har sitt ursprung i ural-bergen. Eller lilla-somalia som vi kallar det nere i Albanien.
Citera
2013-10-20, 03:56
Medlem
Det är ju ett feltänk. Ett oerhört lågintellektuellt sådant dessutom. Menar Helme att Estland kan ta emot hur många bosniska och arabiska muslimer som helst? Menar Helme att Estland ska ta emot hur många kriminella gäng från andra östeuropeiska länder som helst, bara för att de är vita?

Jag är invandringsmotståndare för att jag är emot idéen att släppa in dåliga människor. Helme (och många flashbackare) föredrar uppenbarligen att leva i ett skitsamhälle där alla är vita, framför att fokusera på att ta itu med de riktiga problemen som är kopplade till rasism, invandring, kvinnoförakt etc. För de som hatar svarta människor handlar det bara om mindervärdeskomplex, ni har inget äkta intresse för politik och välfärd.
Citera
2013-10-20, 04:02
Medlem
Citat:
svenska tennisspelerskan Sofia Arvidsson är ju halv svensk och halv est

Sär skrivare. Antingen skriver du "hälften svensk" eller också skriver du "halvsvensk". Det är fan inte svårt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in