2013-06-11, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AkForce
Apple 'snor' de bsta iderna frn jailbreak communities. Riktigt groteskt, men 'komiskt'?

Life on this planet

Jag har ocks mrkt att mycket av det som kommit till iOS 7 har kommit frn jailbreak communities, men om du tnkte efter s r det ju riktigt bra av Apple.

* De kollar vad som anvnds mest frn Cydia, de designar om det, gr den s den fungerar korrekt med OS:et och sen lgger till det.

p s stt kan inte folk mer sga "ja jailbreaka fr att ndra ditten och datten" fr i slutnden kan man inte sga det, och de riktiga orsaken till varfr man jailbreakar kommer fram, nmligen, gratis appar.
Citera
2013-06-11, 02:22
Medlem
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nazist
Jaha, d kunde jag vntat ngra mnader med att kpa min MBA s hade jag haft dubbelt s bra batteritid som nu, fr samma pris. Inte fr att jag r missnjd i vrigt. Nja...
De nya verkar ha batterier p 35 Wh (11") respektive 50 Wh (13"), vad har dagens burkar? Hur mycket handlar om snlare hrdvara, hur mycket handlar om att nya Air har en specialvariant av OS X 10.8 med lite strmsparfunktioner frn nsta OS, allts funktioner som kommer i hst?
Citera
2013-06-11, 03:03
Medlem
ei96byods avatar
r det ngon mer n jag som tnkte rymdimperiet nr man ser nya Mac Pro.
Ser ut som Darth Vader har designat den.

Det var lite fr extrem design tycker jag, men den kommer nog att bli bra prestandamssigt.
Den kommer nog att kosta multum dock.

iOS 7 sg vl verlag bra ut, men det var ngra konstiga designideer hr och dr som jag inte alls gillade, och vissa program sg snarare mer plottriga och verdesignade ut n nuvarande appar tycker jag. Ikonernas frger ser helt fel ut. Ser ut som om det r ngot fel p frgerna p skrmen i mina gon. De skr sig mot varandra.

OSX Mavericks tycker jag dock ser grymt ut. Det verkar som om Apple verkligen har lyssnat p anvndarna den hr gngen. Allt som folk har irriterat sig p med Lion och Mountain Lion verkar f sin lsning nu. Underbart.
Sknt att slippa allt simulerat lder i appar och s ocks. Det har strt mig enormt.
Citera
2013-06-11, 07:01
Medlem
Nr kan en ny Mac Book pro tnkas slppas? Kan den komma nr som helst eller fr man vnta till ett event??
Citera
2013-06-11, 09:07
Citat:
Ursprungligen postat av Mockspock
Denna information angende denna WWDC finns endast i ditt inlgg p hela internet. Bra jobbat med att fabricera skitsnack!

Kollade idag igen via jobbet.

http://i.imgur.com/5OQiJSe.png

S mycket fr att fabricera skitsnack eh?
Citera
2013-06-11, 12:29
Medlem
Mockspocks avatar
Jag r sjukt besviken med iOS 7. Ikonerna r under all kritik.

Citat:
Ursprungligen postat av srAz
Kollade idag igen via jobbet.

http://i.imgur.com/5OQiJSe.png

S mycket fr att fabricera skitsnack eh?
Shr mycket r dina skrmdumpar vrda: http://i.imgur.com/zNhpReX.png

Roligt att du mste ta en skrmdump p en text du sjlv ndrat, istllet fr att helt enkelt lnka till sidan (dr texten inte finns)!

Vet du vad? Den dr texten hittade du angende WWDC 2012, EFTER att streamen var slut. Frst d kan man se det p Windows. Texten fanns INGENSTANS angende WWDC STREAMEN igr! Patetiskt att inte vga erknna det.
Citera
2013-06-11, 12:32
Medlem
tzjs avatar
Var vnliga och hll er till topic. Trden kommer lsas inom ngot dygn d Apples WWDC r ver. Fr fortsatta diskussioner kring nyheterna finns det trdar fr respektive uppdatering/nyhet.
/mod.
Citera
2013-06-11, 13:30
Medlem
Nazists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor
De nya verkar ha batterier p 35 Wh (11") respektive 50 Wh (13"), vad har dagens burkar? Hur mycket handlar om snlare hrdvara, hur mycket handlar om att nya Air har en specialvariant av OS X 10.8 med lite strmsparfunktioner frn nsta OS, allts funktioner som kommer i hst?

Jag vet inte om Wh och det, men min elvatummare som jag kpte i februari har utlovade 5 timmar i batteritid, medan jag nd brukar f ut 6-7 timmar trots detta. Trettontummaren sgs vara 7 timmar utlovade.
Citera
2013-06-11, 16:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pulse82
Jag lskar snna efterblivna uttalande.
Ja, det var Apple som snodde frn Google, det var inte s att monstret Eric Schmidt jobbade fr Apple innan och sen fick han sparken, och stack till Google med den stulna produkten Android.

Ls p innan du uttalar dig ditt monster. Ls lite om Eric Schmidt, den fule monstret.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Eric_Schmidt

Vad har random snubbe som satt i Apples styrelse och sedan var anstlld i Google ett kort tag med det verhuvudtaget att gra undrar jag d. Hela iOS7 var i verlag vldigt likt hur Android ser ut idag s jag undrar vem som kopierar vem. Inte fr att det spelar s jvla stor roll egentligen, det r bara Apple och dess inbitna iFans som gjort en s stor grej av att andra kopierar Apple, fast de sjlva aldrig ngonsin haft en egen id.
Citera
2013-06-11, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gr8h8m8
Vad har random snubbe som satt i Apples styrelse och sedan var anstlld i Google ett kort tag med det verhuvudtaget att gra undrar jag d. Hela iOS7 var i verlag vldigt likt hur Android ser ut idag s jag undrar vem som kopierar vem. Inte fr att det spelar s jvla stor roll egentligen, det r bara Apple och dess inbitna iFans som gjort en s stor grej av att andra kopierar Apple, fast de sjlva aldrig ngonsin haft en egen id.
Man kan ju reflektera lite ver hur Android sg ut innan iPhone lanserades och hur Android sg ut ett tag efter iPhonelanseringen. En metamorfos som heter duga.
Citera
2013-06-11, 20:44
Medlem
dannywtfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gr8h8m8
Vad har random snubbe som satt i Apples styrelse och sedan var anstlld i Google ett kort tag med det verhuvudtaget att gra undrar jag d.

Citat:
Ursprungligen postat av Enkelfnutt
Man kan ju reflektera lite ver hur Android sg ut...

Men snlla ni. Vem bryr sig? iOS 7 kommer att se ut s och vem som har snott vad av vem spelar ingen som helst roll. Det r den sammanlagda upplevelsen som r det viktiga.

Mod - Ls grna trden. Den har spelat ut sin roll.
Citera
2013-06-11, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dannywtf
Mod - Ls grna trden. Den har spelat ut sin roll.
Men hall? Hur kan trden ha "spelat ut sin roll" nr WWDC just har brjat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in