Ni som snackar om att Apple kopierat designen i IOS 7, tnk efter tv gnger innan ni ppnar kften.
+ Sjukt bra batteri p nya Macbook Air, har vntat p en uppdatering och detta gjorde ju valet glasklart! Garvar t kollegans nya mini-pc fr 9k med 4 timmars batteri.
+ Nya MacPro, ngon som fattar hur det fr in allt i det lilla formatet?
+ Mavericks
+ Pages, keynote m.m i webblsaren, guld vrt! Fatta hur bra det r nr man studerar.
Jag har krt iOS7 beta p Svenska under dagen och jag vill verkligen inte tillbaka till IOS6! Steve lr inte vnda sig i sin grav. Har ftt avundsjuka blickar p tuben nr jag lekte med ios7. Tummen upp fr ios7.
Har dock hittat ett par buggar i ngra appar som nnu inte stdjer Ios7.
Jag vet inte om Wh och det, men min elvatummare som jag kpte i februari har utlovade 5 timmar i batteritid, medan jag nd brukar f ut 6-7 timmar trots detta. Trettontummaren sgs vara 7 timmar utlovade.
WWDC r inte ver n, jag formulerade mig klantigt tidigare i trden. Notera dock att de presenterade nyheterna diskuteras vidare i andra trdar. Denna trden handlar om Apples WWDC.
De nya verkar ha batterier p 35 Wh (11") respektive 50 Wh (13"), vad har dagens burkar? Hur mycket handlar om snlare hrdvara, hur mycket handlar om att nya Air har en specialvariant av OS X 10.8 med lite strmsparfunktioner frn nsta OS, allts funktioner som kommer i hst?
Urskta om jag hamnar utanfr mnet, men jag skrev fel. De nya har 38 Wh (11") respektive 54 Wh (13 ") batterier. http://www.apple.com/macbook-air/specs.html
De lgre vrdena gller tidigare generation.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!