• 5
  • 6
2013-06-11, 22:55
Medlem
Ni som snackar om att Apple kopierat designen i IOS 7, tänk efter två gånger innan ni öppnar käften.

+ Sjukt bra batteri på nya Macbook Air, har väntat på en uppdatering och detta gjorde ju valet glasklart! Garvar åt kollegans nya mini-pc för 9k med 4 timmars batteri.

+ Nya MacPro, någon som fattar hur det får in allt i det lilla formatet?

+ Mavericks

+ Pages, keynote m.m i webbläsaren, guld värt! Fatta hur bra det är när man studerar.
Citera
2013-06-11, 23:32
Medlem
drdracula141s avatar
Jag har kört iOS7 beta på Svenska under dagen och jag vill verkligen inte tillbaka till IOS6! Steve lär inte vända sig i sin grav. Har fått avundsjuka blickar på tuben när jag lekte med ios7. Tummen upp för ios7.
Har dock hittat ett par buggar i några appar som ännu inte stödjer Ios7.
Citera
2013-06-12, 00:55
Medlem
Jag säger bara! ÄNTLIGEN!

Äntligen kan jag köpa lite utrymme till iCloud (kunna backupa alla enheter full ut) och börja använda pages på allvar i studierna var jag än är.
Citera
2013-06-12, 02:12
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nazist
Jag vet inte om Wh och det, men min elvatummare som jag köpte i februari har utlovade 5 timmar i batteritid, medan jag ändå brukar få ut 6-7 timmar trots detta. Trettontummaren sägs vara 7 timmar utlovade.
http://support.apple.com/kb/SP650
Antar att det är en sådan du har. Samma batterikapacitet.
Citera
2013-06-12, 05:41
Medlem
dannywtfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enkelfnutt
Men hallå? Hur kan tråden ha "spelat ut sin roll" när WWDC just har börjat?

Jag ber om ursäkt. Jag missade att det höll på i flera dagar.
Citera
2013-06-12, 14:40
Medlem
tzjs avatar
Tillägg:

WWDC är inte över än, jag formulerade mig klantigt tidigare i tråden. Notera dock att de presenterade nyheterna diskuteras vidare i andra trådar. Denna tråden handlar om Apples WWDC.

/mod.
Citera
2013-06-12, 15:19
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor
De nya verkar ha batterier på 35 Wh (11") respektive 50 Wh (13"), vad har dagens burkar? Hur mycket handlar om snålare hårdvara, hur mycket handlar om att nya Air har en specialvariant av OS X 10.8 med lite strömsparfunktioner från nästa OS, alltså funktioner som kommer i höst?
Ursäkta om jag hamnar utanför ämnet, men jag skrev fel. De nya har 38 Wh (11") respektive 54 Wh (13 ") batterier. http://www.apple.com/macbook-air/specs.html
De lägre värdena gäller tidigare generation.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in