• 5
  • 6
2013-06-11, 22:55
Medlem
Ni som snackar om att Apple kopierat designen i IOS 7, tnk efter tv gnger innan ni ppnar kften.

+ Sjukt bra batteri p nya Macbook Air, har vntat p en uppdatering och detta gjorde ju valet glasklart! Garvar t kollegans nya mini-pc fr 9k med 4 timmars batteri.

+ Nya MacPro, ngon som fattar hur det fr in allt i det lilla formatet?

+ Mavericks

+ Pages, keynote m.m i webblsaren, guld vrt! Fatta hur bra det r nr man studerar.
Citera
2013-06-11, 23:32
Medlem
drdracula141s avatar
Jag har krt iOS7 beta p Svenska under dagen och jag vill verkligen inte tillbaka till IOS6! Steve lr inte vnda sig i sin grav. Har ftt avundsjuka blickar p tuben nr jag lekte med ios7. Tummen upp fr ios7.
Har dock hittat ett par buggar i ngra appar som nnu inte stdjer Ios7.
Citera
2013-06-12, 00:55
Medlem
Jag sger bara! NTLIGEN!

ntligen kan jag kpa lite utrymme till iCloud (kunna backupa alla enheter full ut) och brja anvnda pages p allvar i studierna var jag n r.
Citera
2013-06-12, 02:12
Medlem
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nazist
Jag vet inte om Wh och det, men min elvatummare som jag kpte i februari har utlovade 5 timmar i batteritid, medan jag nd brukar f ut 6-7 timmar trots detta. Trettontummaren sgs vara 7 timmar utlovade.
http://support.apple.com/kb/SP650
Antar att det r en sdan du har. Samma batterikapacitet.
Citera
2013-06-12, 05:41
Medlem
dannywtfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enkelfnutt
Men hall? Hur kan trden ha "spelat ut sin roll" nr WWDC just har brjat?

Jag ber om urskt. Jag missade att det hll p i flera dagar.
Citera
2013-06-12, 14:40
Medlem
tzjs avatar
Tillgg:

WWDC r inte ver n, jag formulerade mig klantigt tidigare i trden. Notera dock att de presenterade nyheterna diskuteras vidare i andra trdar. Denna trden handlar om Apples WWDC.

/mod.
Citera
2013-06-12, 15:19
Medlem
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor
De nya verkar ha batterier p 35 Wh (11") respektive 50 Wh (13"), vad har dagens burkar? Hur mycket handlar om snlare hrdvara, hur mycket handlar om att nya Air har en specialvariant av OS X 10.8 med lite strmsparfunktioner frn nsta OS, allts funktioner som kommer i hst?
Urskta om jag hamnar utanfr mnet, men jag skrev fel. De nya har 38 Wh (11") respektive 54 Wh (13 ") batterier. http://www.apple.com/macbook-air/specs.html
De lgre vrdena gller tidigare generation.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in