Ni som snackar om att Apple kopierat designen i IOS 7, tänk efter två gånger innan ni öppnar käften.
+ Sjukt bra batteri på nya Macbook Air, har väntat på en uppdatering och detta gjorde ju valet glasklart! Garvar åt kollegans nya mini-pc för 9k med 4 timmars batteri.
+ Nya MacPro, någon som fattar hur det får in allt i det lilla formatet?
+ Mavericks
+ Pages, keynote m.m i webbläsaren, guld värt! Fatta hur bra det är när man studerar.
Jag har kört iOS7 beta på Svenska under dagen och jag vill verkligen inte tillbaka till IOS6! Steve lär inte vända sig i sin grav. Har fått avundsjuka blickar på tuben när jag lekte med ios7. Tummen upp för ios7.
Har dock hittat ett par buggar i några appar som ännu inte stödjer Ios7.
Jag vet inte om Wh och det, men min elvatummare som jag köpte i februari har utlovade 5 timmar i batteritid, medan jag ändå brukar få ut 6-7 timmar trots detta. Trettontummaren sägs vara 7 timmar utlovade.
WWDC är inte över än, jag formulerade mig klantigt tidigare i tråden. Notera dock att de presenterade nyheterna diskuteras vidare i andra trådar. Denna tråden handlar om Apples WWDC.
De nya verkar ha batterier på 35 Wh (11") respektive 50 Wh (13"), vad har dagens burkar? Hur mycket handlar om snålare hårdvara, hur mycket handlar om att nya Air har en specialvariant av OS X 10.8 med lite strömsparfunktioner från nästa OS, alltså funktioner som kommer i höst?
Ursäkta om jag hamnar utanför ämnet, men jag skrev fel. De nya har 38 Wh (11") respektive 54 Wh (13 ") batterier. http://www.apple.com/macbook-air/specs.html
De lägre värdena gäller tidigare generation.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!