2021-03-10, 17:32
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Det finns inte något "äkta" USA. Det är ju därför du kallar det "nya" USA. Det är snarare amerikanarna som börjat snegla mot oss europeer. Det är 25 år sedan Springsteen stod bredbent och ylade. Det kommer knappast Chris att göra heller.

Det beror på att hennes morfar hette Roger Moore.

Tvivlade på Moorepåståendet men citetar ur Expressen:

"Kungen är inte pappa till prinsessan Madeleine. Det är i stället Roger Moore (bilden ovan) som Silvia hade ett förhållande med när de träffades i Italien 1981."

Kul att Expressen ogenerat skriver detta.
Citera
2021-03-10, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AirOfficer
"Adrienne liknar Chris". Är du blind?
Haha! Men kolla här: https://www.kungahuset.se/specialweb...119aa48a5.html

Scrolla ner till bilden där lille Chris står i blå dräkt. Samma ögonform, näsa, läppar, samma mellanbruna hår. De är lika som bär.
Citera
2021-03-10, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moneyberry
Haha! Men kolla här: https://www.kungahuset.se/specialweb...119aa48a5.html

Scrolla ner till bilden där lille Chris står i blå dräkt. Samma ögonform, näsa, läppar, samma mellanbruna hår. De är lika som bär.

Nej, jag håller inte med dig. Adrienne har ett väldigt udda utseende.
Citera
2021-06-27, 15:37
Medlem
exoticspices avatar
I dag fyller Christopher 47 år.
Citera
2021-06-27, 21:33
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
I dag fyller Christopher 47 år.

Oj. Är inte Madde i Sverige nu ?

Chris är väl hemma i villan i Florida och firar med polarna.
Citera
2021-06-30, 20:05
Medlem
Christopher O'Neill befinner sig just nu tillsammans med Madeleine i Sverige, troligen bor de båda i sin nya bostad vid Hovstallet i Stockholm. Men de kanske är på besök nere vid Solliden nu liksom andra i Kungafamiljen.
Ingen verkar dessvärre ha sett honom.

Kungahusets webbplats anger även att han kommer att delta i Victoriakonserten den 14 juli ifrån Borgholms slottsruin, Öland.
Citera
2021-06-30, 20:15
Medlem
EastAreaPapists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Tvivlade på Moorepåståendet men citetar ur Expressen:

"Kungen är inte pappa till prinsessan Madeleine. Det är i stället Roger Moore (bilden ovan) som Silvia hade ett förhållande med när de träffades i Italien 1981."

Kul att Expressen ogenerat skriver detta.
Men de skriver det under rubriken "Osanningar tysk press skrivit", va? Ni kanske bara skojar, men vi som inte har någon koll på kungahuset måste ju googla när ni skriver så där.
Citera
2021-07-01, 08:35
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EastAreaPapist
Men de skriver det under rubriken "Osanningar tysk press skrivit", va? Ni kanske bara skojar, men vi som inte har någon koll på kungahuset måste ju googla när ni skriver så där.

Ja du har helt rätt!
Men kan tysk skvallerpress så kan jag!
Och mitt citat är ju faktiskt ur Expressen!
Citera
2021-07-11, 08:03
Medlem
Nu har han äntligen fångats på bild och visar upp den sedvanliga uttråkade minen samt har nog gått upp 15 kg sen senast.

https://www.aftonbladet.se/a/vOOJMw
Citera
2021-07-11, 08:40
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tashkent
Nu har han äntligen fångats på bild och visar upp den sedvanliga uttråkade minen samt har nog gått upp 15 kg sen senast.

https://www.aftonbladet.se/a/vOOJMw

Både Chris och dottern ser ut som frågetecken.

Chris undrar var han har hamnat och vad han gör mitt ute i den svenska myllan omgiven ett lustigt folk som pratar ett obegripligt språk.

Chris trivs bättre på Manhattan eller på Rivieran där har folk stil, klass och goda manér.

Inte sitta på Öland med Ullaredsfolket och lyssna på Lena Philipsson.. Chris rasar inombords och tänker ta mig härifrån.
Citera
2021-07-11, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Både Chris och dottern ser ut som frågetecken.

Chris undrar var han har hamnat och vad han gör mitt ute i den svenska myllan omgiven ett lustigt folk som pratar ett obegripligt språk.

Chris trivs bättre på Manhattan eller på Rivieran där har folk stil, klass och goda manér.

Inte sitta på Öland med Ullaredsfolket och lyssna på Lena Philipsson.. Chris rasar inombords och tänker ta mig härifrån.

Chris visste vad han fick på köpet när han valde att gifta sig med en svensk prinsessa, då kommer vissa förpliktelser på köpet. Så är det bara, hjälper inte att sitta och tjura som en 3-åring, gilla läget bara
Citera
2021-07-11, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Chris visste vad han fick på köpet när han valde att gifta sig med en svensk prinsessa, då kommer vissa förpliktelser på köpet. Så är det bara, hjälper inte att sitta och tjura som en 3-åring, gilla läget bara

Rätt stor skillnad mot hur det började när de bara kunde partaja o ha kul. Nu med familjeliv, återkommande töntiga (enligt honom) sammankomster med övriga släkten Bernadotte m m så är han nog rätt less på alltihop. Det var inte det han såg framför sig.

Jag gissar på skilsmässa inom ett par år. Madde kan väl inte ha det så roligt med denna dödstråkiga valross så hon borde också tycka att det är bästa lösningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in