2017-01-30, 18:47
Citat:
Ursprungligen postat av Sulansson
Prinsessan blir nog inte inbjuden till fler lyxfester hos Trump

http://stoppapressarna.se/kungligt/m...fest-hos-trump

Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Jag tycker att detta är helt fantastiskt. Fan vad skönt skrivet. Kan man gissa att frugan också tycker som Chris?

I en svår sits? De får ju inte uttala sig. De ska vara vackra mähän utan åsikt. Så de kan ju varken bekräfta eller dementera.

Chris valde bort titeln och har rätt att säga sina åsikter. Han är ingen lydig hund i koppel.

Nej, det kan man inte gissa. Läser du inte tråden? Sessan har ju partajat med Trumpen.
Citera
2017-01-30, 18:49
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Han är gift med prinsessan Madeleine och solkar ned vår fina monarki genom sitt ouppfostrade beteende.

Det är en skam att han ens tilläts giftas in i kungafamiljen.
Solkar ner säger du? Chris höjer den. Sånt här behöver den där stelbenta institutionen. Så myket för att fjäska för Trump som någon skrev i en annan tråd att alla länder måste. Inte Chris i alla fall. Inte Bildt heller. Hoppas fler i maktställning säger sin ärliga åsikt.
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Nej, det kan man inte gissa. Läser du inte tråden? Sessan har ju partajat med Trumpen.
Oj. Missade jag. Ursäkta slarvet. Lite trött idag. Nåja. Tycker detta är rätt festligt.
Senast redigerad av Ziaya 2017-01-30 kl. 18:52.
Citera
2017-01-30, 18:50
Medlem
BertFoxs avatar
Citat:

Fast om han försökte ta henne på fittan kanske hon inte är så förtjust.
Citera
2017-01-30, 18:53
Citat:
Ursprungligen postat av BertFox
Fast om han försökte ta henne på fittan kanske hon inte är så förtjust.

Han ville dansa, men sessan "fick inte". Håll dig nu till sanningen, även om den är tuff för dig.
Citera
2017-01-30, 18:56
Citat:
Solkar ner säger du? Chris höjer den. Sånt här behöver den där stelbenta institutionen. Så myket för att fjäska för Trump som någon skrev i en annan tråd att alla länder måste. Inte Chris i alla fall. Inte Bildt heller. Hoppas fler i maktställning säger sin ärliga åsikt.

Oj. Missade jag. Ursäkta slarvet. Lite trött idag. Nåja. Tycker detta är rätt festligt.

Vad är det som är festligt?
Om ni nu hatar Trumpen, så ska ni väl vara ute på gatorna och manifestera det, med de andra fåren. Och inte sitta här och garva åt vad FylleKrille gör. Han har nog duktigt med bakisångest efter den där tweeten.
Citera
2017-01-30, 18:56
Bannlyst
Citat:

Prinsessmaken höjer verkligen nivån på svenska kungahuset. Helt otippad dessutom.
Till skillnad från Engelska kungahuset där Drottningen bjudit in president Trump på stadsbesök.

http://people.com/royals/queen-eliza...castle-summer/

http://www.politico.eu/article/queen...d-trump-to-uk/
Senast redigerad av Sulansson 2017-01-30 kl. 19:02.
Citera
2017-01-30, 19:01
Medlem
Det är roligt hur en snubbe som knullar reservprinsessan till ett irrelevant kungahus tror att hans röst spelar roll för en republikansk president som fullkomligt skiter i att det står en miljon människor och gapar utanför sitt hus.
Citera
2017-01-30, 19:03
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Vad är det som är festligt?
Om ni nu hatar Trumpen, så ska ni väl vara ute på gatorna och manifestera det, med de andra fåren. Och inte sitta här och garva åt vad FylleKrille gör. Han har nog duktigt med bakisångest efter den där tweeten.
Jag får väl garva hur mycket jag vill. Önskar mer sånt här från fler.

Edit: Du vet väl inte om jag är ute på gatorna. Måste jag bo där?
Citat:
Ursprungligen postat av Sulansson
Prinsessmaken höjer verkligen nivån på svenska kungahuset. Helt otippad dessutom.
Till skillnad från Engelska kungahuset där Drottningen bjudit in president Trump på stadsbesök.

http://people.com/royals/queen-eliza...castle-summer/

http://www.politico.eu/article/queen...d-trump-to-uk/
Ja. Men sv. kungahuset måste kanske också. Vet inte. Men Chris är ju friare bara för att han inte har prinstitel. Gör skiten till ett företag så kanske kungligheterna kan få tycka nåt.
Senast redigerad av Ziaya 2017-01-30 kl. 19:34.
Citera
2017-01-30, 19:11
Bannlyst
Citat:
Jag får väl garva hur mycket jag vill. Önskar mer sånt här från fler.

Edit: Du vet väl inte om jag är ute på gatorna. Måste jag bo där?

Ja. Men sv. kungahuset måste kanske också. Vet inte. Men Chris är ju friare bara för att han har prinstitel. Gör skiten till ett företag så kanske kungligheterna kan få tycka nåt.
Förhoppningsvis vågar de andra gå efter vägledaren prinsessmaken nu istället för att bara komma med lite mesiga kommentarer. Såklart kan länder behöva upprätthålla relationer och stadsbesök kanske nu mer än någonsin med USA. Absolut håller jag med dig där.
Citera
2017-01-30, 19:17
Medlem
BertFoxs avatar
Citat:
Han ville dansa, men sessan "fick inte". Håll dig nu till sanningen, även om den är tuff för dig.

Jag satte dit en smiley för att det tydligt skulle framgå att det var ett skämt.
Även om Trumpen skröt att han kunde ta alla kvinnor på fittan, så tror jag inte han vågade testa på en prinsessa. Kanske nu, när han är president och allt.
Citera
2017-01-30, 19:19
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gingaginga
Det är roligt hur en snubbe som knullar reservprinsessan till ett irrelevant kungahus tror att hans röst spelar roll för en republikansk president som fullkomligt skiter i att det står en miljon människor och gapar utanför sitt hus.
Det tror han inte. Han har knappt några följare på facebook och trodde nog inte att hans inlägg skulle få sån uppmärksamhet. Jag gissar att han t om är rätt obekväm med att media gjort en grej av det. Chris verkar ju hata media mer än Trump. Han vill bara ligga med sessan och nätverka med kungligheter för egen vinning utan att journalister ska hålla på och lägga sig i vad han egentligen sysslar med.
Citera
2017-01-30, 19:21
Medlem
Scherings avatar
Den stora frågan är om den amerikanska medborgaren Chris och hans familj har alla sina papper i ordning enligt FATCA och FBAR-lagarna. Obama införde ju lite nya regler för några år sedan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in