2015-06-08, 20:32
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0we
Har man uttalat sig från hovets sida huruvida han ämnar närvara vid bröllopet?
Nej, jag har inte läst eller hört att han med säkerhet inte ska närvara, jag menade mer generellt att han verkar göra lite vad som faller honom in. Därav mitt att han kan missa det, för man ska nog inte ta något för givet med den snubben känns det som.

Enligt uppgift dissa lysningen för andra saker, för att sedan plötsligt dyka upp i sista stund. Efter påtryckning från kungen är väl ingen kvalificerad gissning. Packa väskorna och flytta till London. Hoppa över nationaldagsfirandet. Tvåårig bröllopsdag, kanske firas på varsitt håll i olika länder.

Snubben verkar mer eller mindre ha gått under jorden sedan han lämnade Sverige, i alla fall utåt sett. Men han får väl motbevisa mig och att jag är skeptisk och dyka upp vid sin frus sida, vara med vid sitt barns förlossning, deltaga vid frugans storebrors bröllop o.s.v.
Citera
2015-06-08, 22:33
Citat:
Ursprungligen postat av Aurora Borealis
Undrar om Chris och Madde firar sin egen tvååriga bröllopsdag tillsammans idag?

https://www.facebook.com/PrincessMad...Sweden?fref=ts
Förmodligen inte eftersom hon inte lagt ut nåt färskt foto på dem tillsammans. Hovet hade nog gärna lagt ut ett sånt foto med tanke på alla spekulationer nu.
Citera
2015-06-08, 23:24
Medlem
CallePhilles avatar
Citat:

Svaret på den här kommentaren var ju bara för mycket Hur orkar man titta på något så långdraget flera gånger?
Citat:
- Happy Anniversary for today My Granddaughter & my self sat up most of the night just to watch your wedding on my computer all the way from Australia {{{hugs}}} to you both

- I have watched it over and over again, it was so beautiful !!

Dessutom mycket märkligt att skriva att man firar sin tvååriga bröllopsdag och då inte visa en aktuell bild, t.ex. en söt och rar bild på hela lilla familjen.
Nej, nåt osar katt här...
Citera
2015-06-09, 00:23
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CallePhille
Svaret på den här kommentaren var ju bara för mycket Hur orkar man titta på något så långdraget flera gånger?

Dessutom mycket märkligt att skriva att man firar sin tvååriga bröllopsdag och då inte visa en aktuell bild, t.ex. en söt och rar bild på hela lilla familjen.

Fimpen kanske inte ens är hans barn? Det kanske är det som är "katten"?
Citera
2015-06-09, 08:09
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Förmodligen inte eftersom hon inte lagt ut nåt färskt foto på dem tillsammans. Hovet hade nog gärna lagt ut ett sånt foto med tanke på alla spekulationer nu.
Citat:
Ursprungligen postat av CallePhille

Ciggen som är så noga med att hålla skenet uppe. Maken hennes var antingen inte hemma alls på bröllopsdagen eller alltför plufsig/påverkad för ett gulligt Facebookfoto.
Citera
2015-06-09, 08:49
Medlem
Finns det någon uppgift på var Christopher O'Neill befinner sig?
Vad är det egentligen som har hänt; är han sjuk eller allvarligt skadad?

Den totala tystnaden från kungahuset känns i detta läge mycket märklig.
Citera
2015-06-09, 09:45
Medlem
CallePhilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adjudant
Ciggen som är så noga med att hålla skenet uppe. Maken hennes var antingen inte hemma alls på bröllopsdagen eller alltför plufsig/påverkad för ett gulligt Facebookfoto.
Förmodligen var han på okänd ort, eller så vet hon inte hur Photoshop fungerar...
Citera
2015-06-09, 09:53
Medlem
Omega3000s avatar
Snart skilsmässa,han är ett riktigt stolpskott.
Citera
2015-06-09, 11:00
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulliegullan
Ingen tycks veta var Chris befinner sig att han arbetar varenda dag är det väl ingen som tror på.
Jag skulle inte bli förvånad om han är inlagd på något behandlingshem. Han verkar ju ha stora problem med alkohol.

Borde inte detta läckt ut? Nog skulle en dylik godbit säljas ut till skvallerpressen?

Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Bor Christopher O'Neill och prinsessan Madeleine fortfarande ihop
eller är det bara utåt man upprätthåller skenet att dom gör det?

Vi kan bara konstatera att de undviker att förkomma i samma 'photo frame', vilket väcker berättigad skepsis. Han befinner sig med hög sannolikhet annorstädes.

Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Chris har väl redan flyttat till London och även valt att folkbokföra sig i England, om jag har förstått alt rätt. Den nyheten kom först. Hovet har sedan kort därpå sagt att Madeleine och deras barn ska flytta efter. När, sade de väl inte. Vi får väl se vad som händer.

Knodden ska väl klämmas ut först, sen drar hon och barnaskaran till London som en avlöning från Childhood. Jag ser personligen fram emot reportaget om deras allt för lilla lägenhet. Det ligger något snålt över Chris som hyrde ut lägenheten i NY som de ägde och klämde in familjen i en mindre i samma hus. Hur penningkåt får man bli?

Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Det enda som trots allt är relevant är att Madeleine ska ha barn, och hennes man syns inte till. Det går inte att reparera äktenskapet, om han inte dyker upp omedelbart och är med henne fram till förlossningen.

Vi får se tids nog, men jag delar din berättigade skepsis.

Citat:
Ett blivande ensamma mamman scenario ..?

Ränderna går aldrig ur och Knugen själv var väl mer eller mindre ensambarn.

Citat:
Finns det någon uppgift på var Christopher O'Neill befinner sig?
Vad är det egentligen som har hänt; är han sjuk eller allvarligt skadad?

Den totala tystnaden från kungahuset känns i detta läge mycket märklig.

Nej. Hovet förstår så klart att det knakar i fogarna i det äktenskapet. De väljer också självklart att inte basunera ut det till populasen. Det ska ju familjeteraperas och påtryckas först innan Knugen godkänner en skilsmässa. Jag har lite svårare att tro att Chris svirar runt i England, där det ligger en penningkåt papparazzi i snart sagt varje gathörn och buske.

Jag brukar roa mig med att citera mig själv:

'Framtiden är vår vän, sanningen kommer alltid fram.'
Senast redigerad av ursprungligen 2015-06-09 kl. 11:47.
Citera
2015-06-09, 13:00
Medlem
Jag tror att han är på rehab. Säkert i USA där de är vana att vara diskreta plus att ingen vet vem han är där ändå. Stackars Madeleine om han inte är där på förlossningen. När är den beräknad egentligen?

Förresten låter det jättekonstigt att han behöver ta lån på Handelsbanken för lägenheten om han nu är så himla rik?
Citera
2015-06-09, 15:26
Medlem
Mikojans avatar
Citat:

Ser att över 68 000 gillar tvåårsjubileet. Det känns väldigt mycket. Fortfarande går alltså maken Chris hem hos rojalister.

Vi som är skeptiska till gossens färdigheter undrar hur länge...
Citera
2015-06-09, 20:11
Bannlyst
Hört i kulisserna att Chris ska ha hoppat över skacklarna rejält i fyllan och helt enkelt är utslängd precis som Jonas blev.

Någon mer som hört det eller delar av det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in