2025-06-20, 14:57
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Hur tillförlitlig är en sida som Stoppa Pressarna med Daniel Nyhlén i spetsen?
De vågar nog skriva det som ingen annan vågar skriva eftersom de inte är beroende av hovets välvilja. De ber inte om intervjuer eller audienser vid hovet utan skriver vad de vill.
Citera
2025-06-20, 15:03
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Hur tillförlitlig är en sida som Stoppa Pressarna med Daniel Nyhlén i spetsen?
En annan riktigt sliskig typ är Johan T. Lindwall, mångårig hovreporter och numera chefredaktör på Svensk Damtidning som skrivit flera böcker om kungabarnen. Han vet dock mycket och verkar ha många källor som talar ut mot löfte om anonymitet. När Madeleine precis träffat Chris åkte tydligen Silvia till New York för att träffa hans mamma Eva. Mötet ägde rum hemma hos en av Silvias väninnor på Manhattan för att de skulle få vara ostörda. Detta kan jämföras med Daniels föräldrar som de väl träffade för första gången på förlovningsmiddagen. Så Chris har hela tiden haft en gräddfil in i hovlivet. Frågan är om svärföräldarna fortfarande är så förtjusta?
Citera
2025-06-20, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Tycker han ser ut att redan ha tagit starkt lugnande.

Han ser precis lika plufsig och ovårdad ut som han gjort 5-10 år. Det har nog inget med Sverige att göra. Men såklart hatar han att bo här. Vem skulle inte göra det efter London, NYC och Florida? Stockholm har ju inget extraordinärt ens under sommaren och resterande nio månader är en ren plåga.
Citera
2025-06-21, 14:23
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessAnne
Du försvarar dem och antyder samtidigt att du har insyn i deras liv som man normalt sett inte har. Men visst, du kan vara Madde själv som vill ha koll på vad som sägs om dig!
Sent svar men... Jag förstår verkligen inte hur du kan få det till att jag på något sätt antyder att jag har insyn i deras liv. Finns ingenting i mina inlägg där man kan komma till den slutsatsen. Att jag "försvarar dem" har heller inte något med att jag skulle känna dem privat, utan beror enbart på att jag har en annan uppfattning än du själv i detta fall.
Citera
2025-06-21, 16:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessAnne
Ja, det är ett under äktenskapet hållit så här länge. Jag trodde att Sverigeflytten snabbt skulle leda till skilsmässa eftersom Chris tycks ha tvingats hit mot sin vilja. Först startade han företag här, sedan är Maddes hudkrämsprojekt plötsligt ett familjeföretag och Chris är med på PR-resorna. Så vad hände med hans investeringsbolag och hedgefonder?! Ingenting stämmer när det gäller den familjen. Chris ser inte ut att vara främmande för varken det ena eller det andra, så det verkar konstigt att han skulle ignorera prinsessan Christina för att hennes son haft kokain på sig. Sonen har ju gott sällskap av bl.a. Måns Zelmerlöw. Jag kan utan problem se Chris snorta under en helkväll på krogen...! Kokain har väl alltid varit en drog för överklassen....? Det står i artikeln att Chris avskyr droger, men alkohol kan också betraktas som en drog och det är inget han avskyr...snarare tvärtom!!! Bara en sådan sak som att han sågs dricka starköl i Gamla stan med sin bestman bara ett par timmar före vigseln säger en hel del...
Undrar vem han knullar med för hos Madde lär han inte få något, eller har han supit sig impotent kanske och inte har behovet!
Citera
2025-06-23, 13:28
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Sent svar men... Jag förstår verkligen inte hur du kan få det till att jag på något sätt antyder att jag har insyn i deras liv. Finns ingenting i mina inlägg där man kan komma till den slutsatsen. Att jag "försvarar dem" har heller inte något med att jag skulle känna dem privat, utan beror enbart på att jag har en annan uppfattning än du själv i detta fall.
Då säger vi så.
Citera
2025-06-23, 13:30
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malla68
Han ser precis lika plufsig och ovårdad ut som han gjort 5-10 år. Det har nog inget med Sverige att göra. Men såklart hatar han att bo här. Vem skulle inte göra det efter London, NYC och Florida? Stockholm har ju inget extraordinärt ens under sommaren och resterande nio månader är en ren plåga.
Är han alkoholiserad behöver han ett incitament för att sluta med alkoholen. Det får han knappast om han tvingas iväg till ett land där han inte trivs och inte vill bo. Har han dessutom inget annat jobb än i Maddes hudvårdsföretag finns det väl inga som helst naturliga förutsättningar för att ta tag i sitt liv innan det är för sent. Lägg till det svärfar som chef och barn som han saknar bestämmanderätt över så är katastrofen nog oundviklig. Jag skulle i alla fall ha blivit deprimerad för mindre.
Citera
2025-06-26, 18:58
Medlem
https://stoppapressarna.se/kungligt/...m-medicineras/

Så Chris har fått en kronisk sjukdom, men SP kan inte tala om vilken..

Jag gissar på diabetes typ 2 (när man inte behöver insulin sprutor)
Citera
2025-06-26, 19:45
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xaboco

Kanske har han fått luftrörsvidgande Symbicort inhalator. Chris har nog suttit på cigarr-lounger i London och New York och puffat på exklusiva Cohibas. Det tär på lungorna.
Citera
2025-06-27, 12:53
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xaboco

Lite komiskt att de skriver att det är en kronisk sjukdom och sedan önskar Chris god bättring...hela grejen med kroniska sjukdomar är ju att man inte blir bättre.

Det kan mycket väl vara diabetes typ 2. Jag har ofta undrat om han äter kortison som ofta leder till viktuppgång och plufsighet, särskilt i högre doser. Kanske någon form av reumatism?

Bromsmediciner tar man ju bl.a. mot hiv och Alzheimers men det låter inte troligt att Chris har någon av de sjukdomarna.

Men hur vet SP vilken diagnos Chris har eller ens att han är sjuk? Alla inom vården har ju tystnadsplikt. Någon vän som läckt?

Om det stämmer har två av tre av kungabarnens partner en kronisk sjukdom som kräver livslång medicinering.
Senast redigerad av PrincessAnne 2025-06-27 kl. 12:57.
Citera
2025-06-27, 14:44
Medlem
PrincessAnnes avatar
Är någon förvånad?

https://www.svenskdam.se/kungligt/ch...sjalv/10909861
Citera
2025-06-29, 15:43
Medlem
PrincessAnnes avatar
Jag visste inte att Chris bott i Sydamerika och Asien...?

https://www.svenskdam.se/kungligt/da...dagen/10912253
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in