Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-06-05, 16:07
  #1
Avstängd
Dopybops avatar
Ska på en arbetsinterjvu till ett företag som är ett av dom största industri ställena i sverige och jag undrar om det finns chans att dom kräver pissprov för att komma in, för då vill jag inte gå dit, då dom ringde nyss. , om jag går dit får jag ut 30~k i månaden.


Är aldrig dömd för någonting, och har aldrig haft någonting med soc att göra
Citera
2013-06-05, 16:10
  #2
Medlem
GaiNs avatar
Stora industrier och liknande brukar ha drogtester både före du ska börja och slumpmässigt när du väl jobbar där. En polare blev av med jobbet efter ett slumpmässigt prov, så ta det lugnt med sånt som syns på prover.

Må väl
GaiN
Citera
2013-06-05, 16:12
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaiN
Stora industrier och liknande brukar ha drogtester både före du ska börja och slumpmässigt när du väl jobbar där. En polare blev av med jobbet efter ett slumpmässigt prov, så ta det lugnt med sånt som syns på prover.

Må väl
GaiN


De nya spice sorterna brukar väl inte synas.. Men det beror väl på vad du gillar för narki att ta haha

Skulle definitivt slutat med allt och jobbat istället för att riskera att inte få ett jobb pga sånt :P
Citera
2013-06-05, 16:15
  #4
Medlem
BenAsslicks avatar
När knarkade du senast och vad är det du har i kroppen? Cannabis?

Kommer du behöva sköta några tunga maskinerier? Fordon? Isf lär du verkligen behöva pinka.
Citera
2013-06-05, 16:22
  #5
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havrain
De nya spice sorterna brukar väl inte synas.. Men det beror väl på vad du gillar för narki att ta haha

Skulle definitivt slutat med allt och jobbat istället för att riskera att inte få ett jobb pga sånt :P

Nej de nya syns inte vad jag vet. Kan ju vara svårt att sluta med allt vet jag av egen erfarenhet, man får hitta någon slags balansgång och försöka hålla sig på lagom nivå - om man måste ta något. Bäst är ju som du säger att jobba istället, om han klarar det.

Må väl
GaiN
Citera
2013-06-05, 16:49
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaiN
Nej de nya syns inte vad jag vet. Kan ju vara svårt att sluta med allt vet jag av egen erfarenhet, man får hitta någon slags balansgång och försöka hålla sig på lagom nivå - om man måste ta något. Bäst är ju som du säger att jobba istället, om han klarar det.

Må väl
GaiN


Ahh det nya syns inte, än iaf.. och om det skulle vara så, så är det ändå lagligt . Jag vet att det kan vara svårt att sluta, har själv rökt och testat div. saker i 7 år. men jag har lärt känna mig själv såpass bra att jag vet att jag inte har fastnat då jag tänker inte eller bryr mig inte om röka om jag själv inte vill.. kan hända att man är utan på ett tag och så ibland vips så kommer en kompis så kan man ta några puffar..

Må väl alla !
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback