• 2
  • 3
2013-07-02, 14:18
Medlem
MonsterXXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2big4you
Menar du att det hnger p om produkten kar proteinsyntesen fr att bli olaglig?
Varfr skulle SARMs bli olaglig under dopinglagen nr metaboliter som 1-AD(1-DHEA) och 4-AD(4-DHEA) (2-stegs konvertering till 1-Testosteron respektive Testosteron) gr som lkemedel?
Fick sjlv 1-AD och 4-AD beslagtagna i tullen och i brevet stod det var lkemedel och skulle frverkas.
Gr ven Myostatinhmmare in under dopinglagen?

Nej, tvrtom. Jag har proklamerat fr att resultatet (dvs kad insndring av hormoner eller likstlld effekt) r vad som primrt kommer att vervgas. Inte konverteringar eller andra ointressanta fysiologiska frfaranden.

Citat:
Ursprungligen postat av ormdoktorn
Det enda du gr r rycka i luften efter gissningar och anvnda efterbliven slutledningsfrmga. Det mrks att du har bra koll. (eller inte)

Visst, skratta p du.

Det r vad DU gr. Jag bestrider den i mina gon felaktiga slutsats som drivs med anledning av den potentiella risk som infrseln medfr. Vi kan aldrig vara skra p vad myndigheterna beslutar i rendet men med konverterad RC-lagstiftning och sjuk enhetsberkning i bakhuvudet r jag alltid mttfull och p min vakt. Att ni "rycker p axlarna" och frlitar er p ngon som ej har ngon insikt eller beslutandertt i rendet fr st fr er. Jag tycker att det r fullstndigt efterbliven och d sparar jag p orden.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in