Citat:
Ursprungligen postat av
2big4you
Menar du att det hnger p om produkten kar proteinsyntesen fr att bli olaglig?
Varfr skulle SARMs bli olaglig under dopinglagen nr metaboliter som 1-AD(1-DHEA) och 4-AD(4-DHEA) (2-stegs konvertering till 1-Testosteron respektive Testosteron) gr som lkemedel?
Fick sjlv 1-AD och 4-AD beslagtagna i tullen och i brevet stod det var lkemedel och skulle frverkas.
Gr ven Myostatinhmmare in under dopinglagen?
Nej, tvrtom. Jag har proklamerat fr att resultatet (dvs kad insndring av hormoner eller likstlld effekt) r vad som primrt kommer att vervgas. Inte konverteringar eller andra ointressanta fysiologiska frfaranden.
Citat:
Ursprungligen postat av
ormdoktorn
Det enda du gr r rycka i luften efter gissningar och anvnda efterbliven slutledningsfrmga. Det mrks att du har bra koll. (eller inte)
Visst, skratta p du.
Det r vad DU gr. Jag bestrider den i mina gon felaktiga slutsats som drivs med anledning av den potentiella risk som infrseln medfr. Vi kan aldrig vara skra p vad myndigheterna beslutar i rendet men med konverterad RC-lagstiftning och sjuk enhetsberkning i bakhuvudet r jag alltid mttfull och p min vakt. Att ni "rycker p axlarna" och frlitar er p ngon som ej har ngon insikt eller beslutandertt i rendet fr st fr er. Jag tycker att det r fullstndigt efterbliven och d sparar jag p orden.