Citat:
Ursprungligen postat av
Vadoadoa
Meningen med en trådstart på flashback är att redovisa sin ståndpunkt, att argumenterar för sin sak och därifrån bli en diskussion. Visst har du fått oförtjänt mycket skit. Men sticker man ut huvudet och påstår saker utan några som helst argument för påståendet så blir det ofta så. Kan förstå varför många blir upprörda, inklusive mig själv, är trött på klickbete. Ett bra klickbete är att påstå att Klarna är ett luftslott, det hade jag gärna läst. Att de behandlar kunder som skit är ingen nyhet och inget som jag tänker ägna min tid åt eftersom det har skrivits hur mycket som helst om detta i pressen, på FB och även på SR och SVT.
Och jag beklagar att de gör sig lustiga över en felstavning, kan hända vem som helst. Händer mig hela tiden. Mina lärare på Juridiska fakultet i Uppsala gav oss uppläxning om vi högg på felstavningen eller dylikt. De kallade det för "akademisk ohederlighet". De borde pöbeln på FB ta åt sig istället för att kalla folk för diverse invektiv så fort det blir lite fel.
Ja, borde jag använt en annan rubrik då menar du?
Hur kan du veta vart mitt resonemang hade landat i? Jag har gång på gång sagt att jag tänkt förklara men blev upptagen med att bli attakerad. Är det så det fungerar här på FB. DVS man måste skriva en hel krönika som första inlägg om man startar en tråd?
Nej det är ingen nyhet, det vet jag. Och jag ville dela med mig av mina erfarenhter grundade på emperi. Jag frågade om någon var intresserad av att höra min bild. Jag inser att du inte är det och undrar därmed varför du då över huvudtaget läser tråden?
Jag påstår att det är ett luftslott i och med att dom knappast kommer kunna fortsätta blåsa sina kunder som dom gör så länge till. Därmed en orealistisk framtidsdröm aka luftslott. USA-Satsningen kan dom glömma då Trump som bekant inte tillåter utländska företag som blåser Amerikaner.
Sedan kanske jag lade andra tolkningar i just ordet luftslott. Ber om ursäkt för det. Faktum kvarstår.
Jag menar baserat på vad jag har fått erfara att det inte finns några personer som kan någonting över huvud taget på Klarna. Självklart Sebastian och grundarana men där emellan och kundtjänst är det "ljustblått". Det är bara auto-svar och man kan aldrig få tala med någon vettig människa. Jag vill bara lämna Klarna. Men det är omöjligt! Dom Hänvisar till Sin policy som påstås följa GDPR som orsak och verkar inte läst dessa själva. Pga att jag inte orkade med all skit och påhopp jag fick i början fortsatte jag inte. Inte för att jag inte kan ta kritik men det var inte riktigt att bemöta det jag hade tänkt att lägga tid på. (Trodde det var högre i tak här på FB). Därför nöjde jag mig med den här länken.
https://www.youtube.com/watch?v=1yne8Xc-s30.