Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-06-03, 16:21
  #1
Medlem
Hej alla glada.

Önskar jag kunde vara det själv i daxläget men icke.. har en smärta i bröstet på min högra sida som inte vill släppa, det började nu för 2 veckor sedan så jag stod och slog hinkar på ranchen, när jag vart klar och började kylas ner så kom smärtan kan beskriva den som om jag skulle ha en revbensskada. går rätt bra så länge jag är uppe men när jag skall lägga mig ner så får jag grymt ont och tar tid innan jag hittar en position som känns ok, dom som jag var så vilade jag bara 3 dagar innan jag gick ut på en golfrunda efter denna runda så hade jag grymt ont igen, men gick över lite tills nästa dag då jag gick ut igen, men efter denna gång så vilade jag iaf i 8 dagar utan resultat har fortfarande ont, har inte pratat med nån läkare ännu utan har pratat med min företagssyster som gav mig rådet att äta ipren 3 ggr/dag 400 mg i 10 dagar, har snart gjort det nu men smärtan vill inte försvinna. idag så skulle jag testa ett simpelt chip slag med min nya klubba och kände då något som small till inne i bröstet smärtan lättade efter typ 10 min men har definitivt mycket ondare nu än innan slaget, alla snackar om att jag fått en inflammation i muskelfästet till bröstmuskeln, vad tror ni och vad är era råd?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback