Kommer förmodligen bli som förra gången: inte rösta alls. Känner inte att något parti stödjer mina åsikter tillräckligt mycket för att rösta. Har gjort olika tester för att se vilket parti som representerar mina åsikter och man blir inte mycket klokare på dessa. De borde innehålla ett större omfång av frågor så man får en bättre bild. Som det ser ut nu spelar det ingen roll alls vem som styr ungefär, enligt dessa tester. Dock, så är representationen mycket svag (finns få frågor jag håller med om).
Samhället har använt sig av ideologier i flera hundra år och det har inte blivit så mycket bättre. Politiker är skit. Använd forskare och gör studier om vilken modell som är bäst och applicera - svårare än så är det inte

Behövs inga politiker. Ett gäng kärringar som bara skyller ifrån sig och försöker övertyga oss att de bryr sig medan de har fullt upp att sälja lagar.
Vi har använt oss utav dessa knäppa ideologier i flera hundra år och vi har fortfarande massa problem. Den ända ideologi som verkligen gjorde en stor skillnad till det bättre var liberalismen - NÄR staten slutade blanda sig i så mycket i våra liv! Vi behöver verkligen inte några åsiktspoliser som ska bestämma över våra liv med dumma idéer.