Citat:
Shit pommes frites, det låter dyrt.Jag började bruka substansen ca 8 månader tidigare, det var dom sista 2 månaderna jag var påtänd i princip dygnet runt 5-6 dagar i veckan. Ja jag minns tydligt första gången jag snortade en monsterlina då kom det en domnande lite stickande känsla i benet ja. Har du upplevt liknande?
Jag hade ett idiotiskt fem dagars race på främst 3-mmc och sedan övergick jag så smått till amfetamin, då upplevde jag stickningar och domningar i hela kroppen. Det började först i ansiktet, armarna och sedan ner mot benen. Jag har upplevt värre stickningar och domningar än så, men jag kan tänka mig att din muskel kanske blivit skadad i samband med just stickningarna och det? Minns du hur det kom? Vaknade du bara en dag och hade nedsatt funktion i muskeln eller kom det smygande?
Citat:
Nu var det så länge sedan jag intog 3-mmc men det är en serotonerg drog som gör en lite halvt efterbliven, pratglad och mysig vad jag kommer ihåg. Doseringen var väldigt avgörande för ruset för min del, fick jag en perfekt dosering så mös jag ute på krogen. Tog jag lite mer så orkade jag inte gå någonstans. Typiskt serotonergt alltså.Blir man en person som kan få städmani? Det kräver jag av en centralstimulant för jag använder dom till att städa. Amfetamin går det ganska bra med men det här låter ju intressant med avseende på det positiva. Vad kostar det i en normal webshop?
Pratglad betyder hoppas jag att man blir pratglad även när man har social fobi?
Det jag tycker är väldigt obehagligt som biverkan är nedsatt syn. Det har jag upplevt på det utomordenligt för mig värdelösa läkemedlet lergigan och tar aldrig något som påverkar synen på det sättet, nämligen dimsyn. Är det fråga om dimsyn här? Du säger något så starkt som att det är det bästa serotenerga inom rc hittills. Vilket intagssätt föredrar ni som testat det? Något som verkligen gillade iv?
m96mafr
Pratglad betyder hoppas jag att man blir pratglad även när man har social fobi?
Det jag tycker är väldigt obehagligt som biverkan är nedsatt syn. Det har jag upplevt på det utomordenligt för mig värdelösa läkemedlet lergigan och tar aldrig något som påverkar synen på det sättet, nämligen dimsyn. Är det fråga om dimsyn här? Du säger något så starkt som att det är det bästa serotenerga inom rc hittills. Vilket intagssätt föredrar ni som testat det? Något som verkligen gillade iv?
m96mafr
Hehe, jag kommer ihåg att jag en gång intagit det oralt och satt mitt i ett game på LoL när det väl började slå och jag blev så löjligt efterbliven att jag inte kunde spela vidare pga att jag fnissade och hade mig. Jag kommer även ihåg att jag någon gång vart tvungen att lägga mig ner på golvet samtidigt som jag pratade eftersom jag koncentrerade mig bättre på samtalet då.
Du får ingen direkt städmani vad jag minns.
Ett gram kostade ca 199kr.
Pratglad ja, övervann det social fobi? Ja.
Nedsatt syn var sällsynt och det var mer att man hade svårt att fokusera på saker och ting på nära håll. Precis som på E.
Jag älskade att inta detta IV. Rushen påminde lite om den på mephedrone fast starkare. Minns att jag en gång tänkte att jag förmodligen höll på att dö där på rushen. Jag var totalt ångestfri och kunde acceptera det faktum att jag kanske håll på att dö där och då.
Jag provade även oralt och nasalt. Oralt var också bra, man kände på långa vägar när det höll på att slå eftersom det pirrade i hela kroppen. Nasalt var ovärt, det sved för mycket. Dessutom var 3-mmc väldigt frätande om jag inte missminner. Det sved i alla fall lite längs med venen när man skjöt det.
Senast redigerad av f0cus 2014-04-26 kl. 21:53.
Senast redigerad av f0cus 2014-04-26 kl. 21:53.