2014-04-26, 21:51
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _su
Jag började bruka substansen ca 8 månader tidigare, det var dom sista 2 månaderna jag var påtänd i princip dygnet runt 5-6 dagar i veckan. Ja jag minns tydligt första gången jag snortade en monsterlina då kom det en domnande lite stickande känsla i benet ja. Har du upplevt liknande?
Shit pommes frites, det låter dyrt.

Jag hade ett idiotiskt fem dagars race på främst 3-mmc och sedan övergick jag så smått till amfetamin, då upplevde jag stickningar och domningar i hela kroppen. Det började först i ansiktet, armarna och sedan ner mot benen. Jag har upplevt värre stickningar och domningar än så, men jag kan tänka mig att din muskel kanske blivit skadad i samband med just stickningarna och det? Minns du hur det kom? Vaknade du bara en dag och hade nedsatt funktion i muskeln eller kom det smygande?
Citat:
Ursprungligen postat av m96mafr
Blir man en person som kan få städmani? Det kräver jag av en centralstimulant för jag använder dom till att städa. Amfetamin går det ganska bra med men det här låter ju intressant med avseende på det positiva. Vad kostar det i en normal webshop?
Pratglad betyder hoppas jag att man blir pratglad även när man har social fobi?
Det jag tycker är väldigt obehagligt som biverkan är nedsatt syn. Det har jag upplevt på det utomordenligt för mig värdelösa läkemedlet lergigan och tar aldrig något som påverkar synen på det sättet, nämligen dimsyn. Är det fråga om dimsyn här? Du säger något så starkt som att det är det bästa serotenerga inom rc hittills. Vilket intagssätt föredrar ni som testat det? Något som verkligen gillade iv?

m96mafr
Nu var det så länge sedan jag intog 3-mmc men det är en serotonerg drog som gör en lite halvt efterbliven, pratglad och mysig vad jag kommer ihåg. Doseringen var väldigt avgörande för ruset för min del, fick jag en perfekt dosering så mös jag ute på krogen. Tog jag lite mer så orkade jag inte gå någonstans. Typiskt serotonergt alltså.

Hehe, jag kommer ihåg att jag en gång intagit det oralt och satt mitt i ett game på LoL när det väl började slå och jag blev så löjligt efterbliven att jag inte kunde spela vidare pga att jag fnissade och hade mig. Jag kommer även ihåg att jag någon gång vart tvungen att lägga mig ner på golvet samtidigt som jag pratade eftersom jag koncentrerade mig bättre på samtalet då.

Du får ingen direkt städmani vad jag minns.
Ett gram kostade ca 199kr.
Pratglad ja, övervann det social fobi? Ja.
Nedsatt syn var sällsynt och det var mer att man hade svårt att fokusera på saker och ting på nära håll. Precis som på E.
Jag älskade att inta detta IV. Rushen påminde lite om den på mephedrone fast starkare. Minns att jag en gång tänkte att jag förmodligen höll på att dö där på rushen. Jag var totalt ångestfri och kunde acceptera det faktum att jag kanske håll på att dö där och då.
Jag provade även oralt och nasalt. Oralt var också bra, man kände på långa vägar när det höll på att slå eftersom det pirrade i hela kroppen. Nasalt var ovärt, det sved för mycket. Dessutom var 3-mmc väldigt frätande om jag inte missminner. Det sved i alla fall lite längs med venen när man skjöt det.
Senast redigerad av f0cus 2014-04-26 kl. 21:53.
Citera
2014-04-26, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Shit pommes frites, det låter dyrt.

Wall of text...

Ja det var kostsamt, men jag jobbade samtidigt och tjänade bra...
Somsagt det var vid ett tillfälle då jag snortade en monsterlina då det "stack till" i benet och jag kände hur domnandet kröp upp genom benet från foten och uppåt. Fick självklart panik då. Men då var jag redan fast i beroendet och det blev bara värre och värre när jag var påtänd alla dagar i veckan förutom en eller två för at äta och sova. Tillslut kunde jag inte röra foten ÖHT kunde inte gå 25 meter utan att snubbla pga dödvikten som min fot var då. Nu har jag ju sakta fått tillbaka känsel och kontroll, men är väldigt svag, oklart om det blivit permanenta skador, det är för tidigt att avgöra.
Citera
2014-04-26, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _su
Ja det var kostsamt, men jag jobbade samtidigt och tjänade bra...
Somsagt det var vid ett tillfälle då jag snortade en monsterlina då det "stack till" i benet och jag kände hur domnandet kröp upp genom benet från foten och uppåt. Fick självklart panik då. Men då var jag redan fast i beroendet och det blev bara värre och värre när jag var påtänd alla dagar i veckan förutom en eller två för at äta och sova. Tillslut kunde jag inte röra foten ÖHT kunde inte gå 25 meter utan att snubbla pga dödvikten som min fot var då. Nu har jag ju sakta fått tillbaka känsel och kontroll, men är väldigt svag, oklart om det blivit permanenta skador, det är för tidigt att avgöra.

Förtydligande: Domingar/stickningar kom tillslut av överdrivet bruk, som jag sen gradvis förvärrade genom att fortsätta missbruka substansen.
Citera
2014-08-24, 07:54
Medlem
KringExs avatar
Dom gånger jag intog denna substans märkte jag att det var väldigt påfrestande för hjärtat. Annars en trevlig substans
Citera
2017-05-24, 17:32
Medlem
PappaPundares avatar
Var fan kan man få tag i skiten i Sthlm? Hur brukar ni som köper det fixa? Genom internet eller gatan?
Citera
2017-05-29, 15:05
Medlem
PappaPundares avatar
Hur känner ni er på avtändningen av denna drog föresten?
På tjack och kola t.ex blir jag fett deprimerad efter ruset är över. Är det samma med detta?
Jag mår jävligt skit i vanliga fall så avtändningarna på sho har blivit olidliga då min depression multipliceras med 10.
Samma skit känner jag på kola men på den kan jag sova i alla fall.
Hur är det med 3mmc?
Citera
2017-05-29, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappaPundare
Hur känner ni er på avtändningen av denna drog föresten?
På tjack och kola t.ex blir jag fett deprimerad efter ruset är över. Är det samma med detta?
Jag mår jävligt skit i vanliga fall så avtändningarna på sho har blivit olidliga då min depression multipliceras med 10.
Samma skit känner jag på kola men på den kan jag sova i alla fall.
Hur är det med 3mmc?

Finns väl inge direkt jobbig avtändning på denna om du frågar mig..
Mycket handlar väl om du hur länge du är vaken och hur du äter/dricker under ruset..

Dock så skrev du att du blir deprimerad av andra saker,
Det kmr du garanterat bli av det här också.. Men du får lära dig att förstå hur och varför?
Du mår som du gör..
Och det är pga drogen..

Men visst du kanske kmr bli lite känslig men försök att ha i åtanke att det är drogen,
Och inte DU..

Vet inte om denna text hjälper dig men det var värt ett försök.. GLHF
Citera
2018-07-09, 22:14
Medlem
Vad händer om man tar 3-mmc, och senare på kvällen röker dmt..?
Citera
2019-06-10, 22:20
Medlem
Tjolahoppsan! Jag kommer såväl ihåg bieffekterna.. När jag hade kört denna rätt rejält, så fick jag som att det blixtrade och skit framför ögonen på mig när jag skulle sova, det var riktigt obehagligt! Se upp med denna mina vänner
Citera
2019-10-15, 22:03
Medlem
makduis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelemannen
Vad händer om man tar 3-mmc, och senare på kvällen röker dmt..?
Gjorde du..? Va hände?
Citera
2019-10-17, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makdui
Gjorde du..? Va hände?

Jepp, dock hade jag så dåligt rökdon och teknik att DMT:t dessvärre var rätt bortkastat. DMT fordrar lite teknik och iaf en hyfsad utrustning, om man ska få ut något, har man lärt sig.
Inte svårt alls, men ja, som sagt

Inget speciellt hände. Tror min fråga var angående serotonin-tjotafräsen, om jag minns rätt.
Citera
2019-10-18, 23:20
Medlem
Hur ser scenen ut utifrån era perspektiv?
Läst att det är populärt i Holland o England.
Så varför finns det inte i Sverige?????
Eller finns det?
Vad är priserna?
Kvalitén?
Kan det jämföras med när det var lagligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in