2013-12-15, 19:22
Medlem
WhatsWrongWithMees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweetSarhas
Hade jag inte vetat min väns namn på flashback hade jag trott du var han.. låter precis som min vän medans jag tog förut kanske en bomb på 300 och då blev jag out of this world skev bra länge så tog han tammefan 10 gånger så mycket och fick knappt förstorade pupiller förutom rusningen han fick vid injektion

Hoppas du får den hjälp du behöver och behöver du prata under dessa jobbiga dagar släng ett pm så hjälper jag hjärna om jag kan.

Kram

jag rtor nästan jag är din vänn när du breskriver saker och ting..

jag har redan haft en TIA-stroke pga denna drog... doseringar out of world, när jag visar doseringar för friends som också sk aköra blir dom mer 'påtända' när dom ser doseringarna än när dom tar själv adrogen närstan..

jag är så fucked i skallen så jag knappt vet vad jag pratar om längre.. hoppas det går att förstår nånting iaf..
Citera
2013-12-18, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av harem
Fick detta efter att jag tuggat större mängder lyrica under några veckors tid. Fick slut på Lyrica och högg tag i en karta Evolan Kodein. Slog i mig kartan och vips några timmar senare fick jag feber, illamående, kallsvettningar och precis den där sjuka smärtan under revbensbågen, samt ryggen.

Kan förklaras som att en kniv sticks in i ryggen och dess egg skrapar mot baksidan av revbenet, därefter dras kniven upp långsamt längs ryggraden.

Så som jag förstått det fick jag ett gallstensanfall av det kraftigare slaget. Ingenting "farligt" direkt utan det var antagligen så att jag är allergisk/känslig mot Kodein och att det var det som satte
Är medveten om att denna post gjorde för ett tag sedan men för att nya som läser det här ska få rätt information så svarar jag.
Att injicera kodein Intravenöst är helt fel, det kan vara livshotande då kodein intravenöst kan skapa bla anafylaktisk chock och ödem i lungorna. Kodein är inte gjort för IV.
Det går däremot att injicera subkutant eller intramuskulärt men ALDRIG IV.
Så att det inte skulle vara "farligt" är så fel det bara kan vara.
Citera
2013-12-18, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Är medveten om att denna post gjorde för ett tag sedan men för att nya som läser det här ska få rätt information så svarar jag.
Att injicera kodein Intravenöst är helt fel, det kan vara livshotande då kodein intravenöst kan skapa bla anafylaktisk chock och ödem i lungorna. Kodein är inte gjort för IV.

could not agree more. livsfarligt att IVa Kodein. har en vän som nästan dog av just injektion av Kodein och han filtrerade duktigt via ett sånt där sjukhus filter men drabbades endå av shock och blev tvungen att åka till sjukhus
Citera
2013-12-18, 21:38
Medlem
Är detta något som ni rekommenderar till någon som vill ha tjack ruset och kunna festa en hel natt?

Är det lätt att få tag på? Och ungefär vad ligger priset på?

Jag behöver ett substitut för tjack. Finns inte att få tag på längre där jag bor. Är mest ute efter att ha på partyn. Typ en gång i månaden eller så.
Citera
2014-04-04, 11:54
Medlem
WhatsWrongWithMees avatar
Hoppas ingen tar illa upp om jag lyfter denna tråd en aning. Jag tycker det skulle vara ganska intressant att se vad folk fått för bieffekter på denna drog? långsiktiga som kortsiktiga.

Det är ju trots allt en hel del människor som brukade denna, vissa mer än andra så klart.
Men nu när den har haft sin period på RC marknaden så lär det väl ändå ha framkommit en hel del bieffekter hos folk?
Citera
2014-04-26, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhatsWrongWithMee
Hoppas ingen tar illa upp om jag lyfter denna tråd en aning. Jag tycker det skulle vara ganska intressant att se vad folk fått för bieffekter på denna drog? långsiktiga som kortsiktiga.

Det är ju trots allt en hel del människor som brukade denna, vissa mer än andra så klart.
Men nu när den har haft sin period på RC marknaden så lär det väl ändå ha framkommit en hel del bieffekter hos folk?

Jag kan bidra med en oroväckande bieffekt. Total förlust av kontroll av muskel/muskler. En muskel i mitt ben blev "förlamad" så jag ej kunda lyfta foten. Jag kan idag 6 månader efter jag slutat röra foten, men muskeln är fortfarande svag.

Kan kanske vara aktuellt att säga mina doseringar vid den tiden då:
1-2g/dag 5-6 dagar i veckan. Snorta 600mg åt gången, IV 100-300mg.
Citera
2014-04-26, 19:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling

Spasmofen finns ju som injektionsvätska och innehåller kodein, i FASS står det att den är tänkt för långsam intravenös injektion. Menar de dropp då eller, brukar det inte heta infusion då? Och hur kan det vara ok bara det går långsamt? Klarar kroppen det om den inte chockas av en massa histaminfrisättning på en gång?
Citera
2014-04-26, 20:04
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _su
Jag kan bidra med en oroväckande bieffekt. Total förlust av kontroll av muskel/muskler. En muskel i mitt ben blev "förlamad" så jag ej kunda lyfta foten. Jag kan idag 6 månader efter jag slutat röra foten, men muskeln är fortfarande svag.

Kan kanske vara aktuellt att säga mina doseringar vid den tiden då:
1-2g/dag 5-6 dagar i veckan. Snorta 600mg åt gången, IV 100-300mg.
Hur länge brukade du så pass ofta?

Fick du stickningar och domningar innan muskeln blev svag?
Citera
2014-04-26, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Hur länge brukade du så pass ofta?

Fick du stickningar och domningar innan muskeln blev svag?

Jag började bruka substansen ca 8 månader tidigare, det var dom sista 2 månaderna jag var påtänd i princip dygnet runt 5-6 dagar i veckan. Ja jag minns tydligt första gången jag snortade en monsterlina då kom det en domnande lite stickande känsla i benet ja. Har du upplevt liknande?
Citera
2014-04-26, 21:19
Medlem
m96mafrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Methylamino
Lite smått fakta om denna substans.

Namn: methylephedrone, 3mmc
Fullständigt namn: 3-Methylmethcathinone
Dos: 100-300mg
Rekommenderad nybörjardos: 100mg (min åsikt)

Känsla vid intag:
Ungefär som mdma, mer uppåt och inte samma touch dock. Du blir speedad, kärleksfull och en lyckokänsla.
Pratglad
Eufori
Speedad

Bieffekter
Lätt förvirring vid höga doser
Oregelbunden puls
Hög puls
Högt blodtryck
Nedsatt syn vid höga doser (temporärt)

Substansen är kardiotoxiskt. Dvs det tar mycket på hjärtat.

Jag kommer att forska vidare på denna substans, med ekg och pulse-oxygen meter. Återkommer på måndag.

Övrigt:
Jag tycker att det är den bästa serotonerga rc kemikale hittils. Du kan ta det oralt, nasalt, rektalt och iv.

Blir man en person som kan få städmani? Det kräver jag av en centralstimulant för jag använder dom till att städa. Amfetamin går det ganska bra med men det här låter ju intressant med avseende på det positiva. Vad kostar det i en normal webshop?
Pratglad betyder hoppas jag att man blir pratglad även när man har social fobi?
Det jag tycker är väldigt obehagligt som biverkan är nedsatt syn. Det har jag upplevt på det utomordenligt för mig värdelösa läkemedlet lergigan och tar aldrig något som påverkar synen på det sättet, nämligen dimsyn. Är det fråga om dimsyn här? Du säger något så starkt som att det är det bästa serotenerga inom rc hittills. Vilket intagssätt föredrar ni som testat det? Något som verkligen gillade iv?

m96mafr
Citera
2014-04-26, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m96mafr
Blir man en person som kan få städmani? Det kräver jag av en centralstimulant för jag använder dom till att städa. Amfetamin går det ganska bra med men det här låter ju intressant med avseende på det positiva. Vad kostar det i en normal webshop?
Pratglad betyder hoppas jag att man blir pratglad även när man har social fobi?
Det jag tycker är väldigt obehagligt som biverkan är nedsatt syn. Det har jag upplevt på det utomordenligt för mig värdelösa läkemedlet lergigan och tar aldrig något som påverkar synen på det sättet, nämligen dimsyn. Är det fråga om dimsyn här? Du säger något så starkt som att det är det bästa serotenerga inom rc hittills. Vilket intagssätt föredrar ni som testat det? Något som verkligen gillade iv?

m96mafr

Jag lider av social fobi, när jag intagit 3-MMC blir det helt tvärtom, inga somhelst problem att börja prata med helt främmande människor. Jag upplevde inte dimsyn, snarare att saker och ting blev mindre skarpa. Jag tyckte det var schysst IV, men föredrar nog ändå snorta, enklare och det slår på tillräckligt ändå på det sättet.
Citera
2014-04-26, 21:41
Medlem
m96mafrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _su
Jag lider av social fobi, när jag intagit 3-MMC blir det helt tvärtom, inga somhelst problem att börja prata med helt främmande människor. Jag upplevde inte dimsyn, snarare att saker och ting blev mindre skarpa. Jag tyckte det var schysst IV, men föredrar nog ändå snorta, enklare och det slår på tillräckligt ändå på det sättet.

Jag uppskattar att du delar med dig av din erfarenhet. Snorta är väl vad jag skulle pröva om jag väl bestämmer mig för att pröva drogen. Det argumentet du hade angående motverkan av social fobi tilltalar mig skarpt. Men jag har en mycket svår social fobi men detta är ju ändå svårt att se att man inte har lust att prova. Det är ju bättre med en lätt en svår social fobi. Det är på det viset att endast centralstimulanter har kunnat rå på min sociala fobi. Xanor var bara skit angående detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in