Citat:
Ursprungligen postat av
JehovasSistaVittne
Brukar väl oftast inte vara fittdoften som får män att bli attraherade främst, luktar du fisk är det direkt avtändande. Sen spelar det ingen roll om du använder p-piller en smart man kör alltid med kondom.
Jag envisas bara med kondom tills man kommit till stadiet att man inte vill dejta någon annan samtidigt. Då kan man även passa på att testa sig. Nu är inte det här en jävla tråd om preventivmedel och intelligensen hos män heller. Det är alldeles för små ämnen.
Det är inte heller en tråd för folk som inte har sexualkunskap i bagaget, eller vet om de biologiska strukturerna som verkar för att organismer ska föröka sig.
Jag ställer frågan till Flashbak igen. Omkring vilken tid är jag attraktivast?
Citat:
Trettio år senare gjorde forskare vid University of Texas en undersökning där män fick lukta på 17 kvinnors sovtröjor. Tröjorna användes tre nätter när kvinnorna hade ägglossning och alltså var som mest fertila, och en annan tröja nyttjades en vecka senare när de var som minst fertila. De 52 männen fick lukta på 34 tröjor och ranka doften efter intensitet och hur god och sexig lukten var. Männen hade fått höra att tröjorna burits av kvinnor som var olika attraktiva. Det visade sig att männen i genomsnitt gillade lukten av de tröjor som burits under den mest fertila fasen bättre än de andra.
http://fof.se/tidning/2003/4/sa-lockas-vi
Här står i alla fall att det är UNDER ägglossningen. Är det inte då man blöder? Det är ju ingen som vill ha sex med en då!