• 1
  • 2
2013-05-29, 06:24
Medlem
Hej.

Ponera att jag ska ha en trevlig stund med en stor och mumsig snubbe ( ), eller bara sova bredvid djuret. Omkring vilken tid under menscykeln doftar min pussy bäst förutsatt att jag även äter vitaminer, dricker mycket vatten och använder Lactal? Är det fem dagar före ägglossning, två dagar eller en? Bör tilläggas att jag äter P-piller, så risken för barn är mycket låg.

När blir killarna som galnast och instinktiva? Någon sexualexpert i huset eller tjejer som känner sig extra uppassade på omkring samma tid varje månad?
Citera
2013-05-29, 06:28
Medlem
Somecoolnames avatar
Vi e lika kåta varje dag. Vi skiter fullständigt i eran menscykel, och vi skiter även i om ni tycker det är skönt. Huvudsaken är att vi får tömma!
Citera
2013-05-29, 06:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somecoolname
Vi e lika kåta varje dag. Vi skiter fullständigt i eran menscykel, och vi skiter även i om ni tycker det är skönt. Huvudsaken är att vi får tömma!
Äh dig vill nog ingen tjej ha ändå. Inte jag i alla fall. Usch! Fy! Ditt jävla luder.
Citera
2013-05-29, 06:38
Medlem
Har för mig att kvinnor känner sig som allra snyggast/vackrast under ägglossning, kanske gör detta att mannen finner kvinnan som mest attraktiv? Luktar godast vet jag ej.
Citera
2013-05-29, 06:52
Medlem
JehovasSistaVittnes avatar
Brukar väl oftast inte vara fittdoften som får män att bli attraherade främst, luktar du fisk är det direkt avtändande. Sen spelar det ingen roll om du använder p-piller en smart man kör alltid med kondom.
Citera
2013-05-29, 06:52
Medlem
Somecoolnames avatar
Som sagt huvudsaken är att vi får tömma, allt annat är irrelevant!
Citera
2013-05-29, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JehovasSistaVittne
Brukar väl oftast inte vara fittdoften som får män att bli attraherade främst, luktar du fisk är det direkt avtändande. Sen spelar det ingen roll om du använder p-piller en smart man kör alltid med kondom.
Jag envisas bara med kondom tills man kommit till stadiet att man inte vill dejta någon annan samtidigt. Då kan man även passa på att testa sig. Nu är inte det här en jävla tråd om preventivmedel och intelligensen hos män heller. Det är alldeles för små ämnen.

Det är inte heller en tråd för folk som inte har sexualkunskap i bagaget, eller vet om de biologiska strukturerna som verkar för att organismer ska föröka sig.

Jag ställer frågan till Flashbak igen. Omkring vilken tid är jag attraktivast?

Citat:
Trettio år senare gjorde forskare vid University of Texas en undersökning där män fick lukta på 17 kvinnors sovtröjor. Tröjorna användes tre nätter när kvinnorna hade ägglossning och alltså var som mest fertila, och en annan tröja nyttjades en vecka senare när de var som minst fertila. De 52 männen fick lukta på 34 tröjor och ranka doften efter intensitet och hur god och sexig lukten var. Männen hade fått höra att tröjorna burits av kvinnor som var olika attraktiva. Det visade sig att männen i genomsnitt gillade lukten av de tröjor som burits under den mest fertila fasen bättre än de andra.
http://fof.se/tidning/2003/4/sa-lockas-vi

Här står i alla fall att det är UNDER ägglossningen. Är det inte då man blöder? Det är ju ingen som vill ha sex med en då!
Citera
2013-05-29, 07:08
Medlem
JehovasSistaVittnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkaruHaEnSnytning
Jag envisas bara med kondom tills man kommit till stadiet att man inte vill dejta någon annan samtidigt. Då kan man även passa på att testa sig. Nu är inte det här en jävla tråd om preventivmedel och intelligensen hos män heller. Det är alldeles för små ämnen.
Vad du envisas med skiter väl jag fullständigt i, det var du som drog upp p-piller i huvudtaget din surfitta.
Citera
2013-05-29, 07:43
Medlem
Somecoolnames avatar
Kvinnor är aldrig attraktiva! Har du svårt att fatta det? Det biologiska i oss män bryr sig inte om kvinnans eventuella kemiska uppbyggnad eller funktion. Har sagt det tidigare och säger det igen. Vi vill bara knulla, med eller utan påse på huvudet spelar mindre roll, då vi enbart ser er som värdelösa bittra människor.
Citera
2013-05-29, 08:01
Medlem
Hahaha! Okej, jag är besegrad. Ni är dummare än jag någonsin hade anat. Man ska inte ha höga förhoppningar i kalla Sverige. Surgubbar!

Doftar man godast en dag innan ägglossning? Vad betyder det?
Citera
2013-05-29, 08:23
Medlem
Citat:
Hahaha! Okej, jag är besegrad. Ni är dummare än jag någonsin hade anat. Man ska inte ha höga förhoppningar i kalla Sverige. Surgubbar!

Haha men skärp dig och låt det gå en stund så ska du se att det kommer någon med svaret du söker. Klockan är tidig.
Citera
2013-05-29, 08:29
Medlem
Citat:

Det luktar aldrig gott, inte under mensen eller de övriga dagarna i månaden. Så enkelt är det. Om du har fått det som komplimang är det bara för att du inte ska känna dig obekväm när du särar på benen. PUNKT.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in