• 1
  • 2
2013-05-29, 08:37
Medlem
Bunsofsteels avatar
Såvida du inte är precis nyduschad så luktar slemvecken som en uteliggare som käkat surströmming.
Och killen som käkat mexikanskt sitter bara 5 cm bort.

Inbilla dig inget annat.
Citera
2013-05-29, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MohammedSvensson
Det luktar aldrig gott, inte under mensen eller de övriga dagarna i månaden. Så enkelt är det. Om du har fått det som komplimang är det bara för att du inte ska känna dig obekväm när du särar på benen. PUNKT.
Äntligen ett ärligt någorlunda sanningsenligt svar!

Men jag tycker att ni är riktiga bajspackare i den här tråden!! Shit vilka småpojkar! Som inte kan hantera en kvinna eller fortfarande genomgår den anala fasen och tror på tjejbaciller. Jag tror att en mus i ansiktet skulle göra er gott.

Till och med i lejonriket slickar hannen honans fitta innan parningen. Han ser ut och trivas av att ge cunnilingus. Exempel. Det finns snubbar som älskar sånt. Jag har blivit tillfrågad två gånger i sängen och ute om jag skulle kunna tänka mig sitta på deras ansikten. Så det är ju något?

Kan någon av de närmare 300 personerna som läst tråden förklara om doften genererar attraktion? Alla män kan väl inte vara såhär bittra. Då måste man ju flytta utomlands eller köpa tjänster.
Citera
2013-05-29, 08:58
Medlem
Bunsofsteels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkaruHaEnSnytning

Men jag tycker att ni är riktiga bajspackare i den här tråden!! Shit vilka småpojkar! Som inte kan hantera en kvinna eller fortfarande genomgår den anala fasen och tror på tjejbaciller. Jag tror att en mus i ansiktet skulle göra er gott.

Till och med i lejonriket slickar hannen honans fitta innan parningen. Han ser ut och trivas av att ge cunnilingus. Exempel. Det finns snubbar som älskar sånt. Jag har blivit tillfrågad två gånger i sängen och ute om jag skulle kunna tänka mig sitta på deras ansikten. Så det är ju något?

Kan någon av de närmare 300 personerna som läst tråden förklara om doften genererar attraktion? Alla män kan väl inte vara såhär bittra. Då måste man ju flytta utomlands eller köpa tjänster.

Du missar poängen...

Män går loss på dina pissflärpar oavsett odör.
Bara du är ren och inte har herpesvårtor så är det lugnt.

Hittar man däremot intorkat muffsnor mellan vecken så är det dock helt klart en buzzkill.

Och nej, "doften" genererar inte attraktion i sig, åsynen av dina ladyparts sköter den biten.
Senast redigerad av Bunsofsteel 2013-05-29 kl. 09:05.
Citera
2013-05-29, 09:19
Medlem
Joe Cools avatar
Citat:
Det är inte heller en tråd för folk som inte har sexualkunskap i bagaget, eller vet om de biologiska strukturerna som verkar för att organismer ska föröka sig.

Här står i alla fall att det är UNDER ägglossningen. Är det inte då man blöder?

Du verkar ju själv ha MYYYYket bättre koll än de du kritiserar...

Artikeln har en poäng med att det är under ägglossning kvinnan är mest attraktiv men det har knappast någon större betydelse för om du får ligga eller ej.

Vill du ha reda på när din ägglossning sker så får du nog läsa på lite verkar det som. Kanske har du någon relevant biologibok från grundskolan kvar?
Citera
2013-05-29, 10:16
Medlem
nicodeas avatar
Det borde ju vara under ägglossningen. Kanske påverkar feromonerna extra mycket då? (om dom nu påverkar något vill säga). Precis före och efter mens kan det ju lukta lite skumt så då borde det ju lukta bäst mittemellan
Citera
2013-05-29, 10:29
Medlem
Somecoolnames avatar
Har redan hunnit producera 2 ungar, så fitta har jag fått och får dagligen. Tror fan jag ser mer fitta än vad ts gör, och då sitter det en mellan bena på´na.

En kvinna i sig är aldrig någonsin attraktiv, hade jag fått bestämma så hade det räckt med ett par pattar en go röv och en mjuk fitta, helt utan egen tankekraft.
Citera
2013-05-29, 11:21
Medlem
Citat:
Det är inte heller en tråd för folk som inte har sexualkunskap i bagaget, eller vet om de biologiska strukturerna som verkar för att organismer ska föröka sig.

Här står i alla fall att det är UNDER ägglossningen. Är det inte då man blöder? Det är ju ingen som vill ha sex med en då!

Hahaha, för du har ju järnkoll!!

Så. Ägglossning. Din kropp vill para sig och utsöndrar därför lite högre halter av vissa feromoner som talar till heterosexuella hanar i din omgivning. Att de kommer rusande för att stå till tjänst finns det dock inga som helst garantier för.

Och visst kan det förekomma en liten blödning i samband med ägglossning, men om inte pojkarna du brukar umgås med är alltför känsliga så tror jag nog inte att den behöver avskräcka dem.
Citera
2013-05-31, 12:50
Medlem
Ungefär en vecka efter mensen skulle jag säga.
Citera
2013-06-09, 00:41
Medlem
SummerWines avatar
Satsa på ägglossningen. Undvik dagarna före och under mens.
Citera
2013-06-09, 18:19
Medlem
Citat:

Ok, för att svara på frågan: Fitta doftar aldrig direkt gott, på samma sätt som blommor, hallon och saffransbröd kan göra. Men doften kan vara mycket upphetsande, det tycker nog de flesta killar. Vissa doftar mer, andra mindre. Och det varierar över tiden. Jag har inte sett något tydligt mönster, men skulle nog säga mitt emellan menstruationerna om jag måste dra till med något.
Citera
2013-06-20, 13:23
Medlem
Jag måste bara få klargöra en sak då det verkar råda stor förvirring kring detta (och jag misstänker troll): ägglossning har man några dagar innan mensen. Det är då som du är mest fertil och din kropp vill att du ska bli befruktad för att kunna producera en unge. Blir man inte befruktad vill kroppen göra sig av med det oanvända ägget, och med ägget följer blodhinnan som byggts upp i din livmoder (för den eventuella ungens skull) också kallat mens. Så nu vet ni!

OnT: Jag vet inte när jag doftar godast men jag vet alltid när jag kommer få mens för jag är alltid sjukt kåt några dagar innan (alltså runt ägglossningen). Kan dock backa upp det där någon annan skrev om feromoner vid ägglossningen då jag också har läst det någonstans.
Citera
2013-06-20, 16:26
Medlem
Vet inte när man luktar godast men kan inte låta bli ytterligare ett litet förtydligande: Då TS tar p-piller har hon öht inte ägglossning...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in