2022-08-20, 16:22
Medlem
Eponumoss avatar
I senaste avsnittet av ”Unge Meyers Lidanden” säger kvinnan ”Han såg ut som incels tror att en man ska se ut för att få kvinnor”.

Hur anser ni incels att en man ska se ut för att få kvinnor?
Citera
2022-08-20, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jo det är många föräldrar som skulle älska om deras Incel fick barn ,inte alla men några.

Föräldrar som har en Incel utan barn har helt enkelt slösat bort sitt DNA. Det kanske kostar 2 miljoner att föda upp en Incel , en stor felinvestering om han inte kan föra det genetiska arvet vidare.

Om Inceln får barn måste det naturligtvis ske en förbättring av genetiken.

Självklart hjälper föräldrarna kvinnor som inseminerat.

Föräldrar gillar för det mesta att hjälpa sina barn ,,både män och kvinnor.
Självklart hjälper inte föräldrar till att uppfostra sina barnbarn eller uppmuntrar de barn som är oförmögna att skapa relationer att skaffa barn som de inte klarar av att ta hand om själva
Att ställa upp och hjälpa till med barnbarn innebär inte att man uppfostrar dem för att ens barn kommit på den briljanta idén att skaffa barn utan att fungera i relationer
Citera
2022-08-20, 16:59
Medlem
Citat:
Jag tror inte det behöver vara så ,om männen kunde sköta propagandan i samhället lite bättre ,skulle kvinnorna ,tycka det var roligt med sex. Gilla ha stabila relationer där sex ingår som en naturlig del ,utan att någon ser något ekonomiskt i det ,det är mer en kul grej som män och kvinnor gillar göra tillsammans.

Sen är det inte bara kvinnor som tycker det är bra med en villa och en bil ,det är något man har tillsammans för man tycker man vill ha det.

Män ska inte behöva köpa sex av kvinnor utan parterna ska istället gå mot så högt gillande av varandra att de kan ha sex med varandra utan problem och dessutom kan njuta av det.

Jo, det behöver vara så. Det jag beskrev i mitt inlägg är inprogrammerat i människans DNA, det går inte att ändra på. Det har alltid fungerat på det sättet och kommer alltid att göra.

Kvinnor kommer aldrig att gilla män som inte kan erbjuda något av det jag räknade upp. Svårare än så är det inte.

Idag har kvinnor alla möjligheter att tjäna egna pengar och försörja sig själva, ändå ligger de inte med lågstatusmän som inte kan erbjuda något av ovanstående. Varför då om det nu är så roligt med sex? Man kan tycka att statusfaktorer borde spela noll roll idag, men det gör de inte. Tvärtom blir det bara ännu mer tydligt i ett feministiskt, sk "jämställt" samhälle.

Att män också tycker om villa och bil betyder inte att de inte måste kunna erbjuda det om de vill ha ett långsiktigt förhållande med en kvinna. En kvinna behöver naturligtvis inte kunna erbjuda något sådant för att anses vara en duglig partner, men det måste en man.
Citera
2022-08-20, 17:18
Medlem
Citat:
Jag tror inte det behöver vara så ,om männen kunde sköta propagandan i samhället lite bättre ,skulle kvinnorna ,tycka det var roligt med sex. Gilla ha stabila relationer där sex ingår som en naturlig del ,utan att någon ser något ekonomiskt i det ,det är mer en kul grej som män och kvinnor gillar göra tillsammans.

Sen är det inte bara kvinnor som tycker det är bra med en villa och en bil ,det är något man har tillsammans för man tycker man vill ha det.

Män ska inte behöva köpa sex av kvinnor utan parterna ska istället gå mot så högt gillande av varandra att de kan ha sex med varandra utan problem och dessutom kan njuta av det.
Kvinnor tycker det är roligt med sex och numera behöver de inte ens ha det med män som de inte attraheras av som det var förr där kvinnor för överlevnad var tvingade att gifta sig
Citera
2022-08-20, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Kvinnor tycker det är roligt med sex och numera behöver de inte ens ha det med män som de inte attraheras av som det var förr där kvinnor för överlevnad var tvingade att gifta sig

Jo men det har för det mesta i Sverige varit frivilligt för kvinnor gifta sig , de kan naturligtvis haft en viss press på sig att gifta sig rikt , men man tvingade i regel inte kvinnor att gifta sig.

Istället satt man upp regeln att kvinnor och män som gifte sig skulle vara extremt lojala.

Eftersom det inte fanns så mycket propagandakanaler så tror jag att män och kvinnor förr verkligen gillade varandra ,mer än vad vi kan föreställa sig ,detta eftersom de var mycket tillsammans och utvecklade ett gillande till varandra. Ibland kunde de utveckla ett hat ,speciellt när alkohol var med i bilden.

De flesta kvinnor såg att det inte var någon plåga att vara gift och många unga flickor ville gifta sig.

Problemet förr var mer att man blev med barn om man hade sex och speciellt kvinnor ville inte ha sex eftersom de ville inte vara gravida hela tiden ,det räckte med ett par barn.

Jag tror att iden som många kvinnor har att det var en plåga vara kvinna stämmer inte. En kvinna skrev på you-tube ,män har förtryckt kvinnor de senaste 10 000 åren , men varför skulle män göra det ,män har alltid gillat kvinnor. Det finns 10-20 % av männen som är störda och som inte passar i äktenskap , men dessa sorterades bort eftersom kvinnorna kända männen och visste vad de gick för och valde inte någon som hade lågt gillande till andra.

Några Incels har anti-sociala drag och passar inte ha relationer med kvinnor eftersom de klarar ej av att ha gillande till kvinnor ,men några Incels blir ihopblandade med de dåliga Incelen. Bara för man är Incel behöver man inte vara en sämre människa.
Citera
2022-08-27, 08:09
Medlem
MaggansHinkFittas avatar
.

Jag är inte incel men jag bara tänkte på en sak nyss. Iofs så På sätt och vis så är jag en nykter incel. När jag dricker sprit får jag alltid knulla. Men aldrig nykter.

Alkohol gör mig till Chads pappa som har talets gåva likt Marcus Aurelius, Thorsten Flinck och Adolf Hitler. Men jag invaderar inte Armenien, poppar inte 85 morfintabletter, jag gasar inte ihjäl judar. Jag bara fixar fitta genom mitt mitt manipulerande och härliga jag under alkoholpåverkan.

Edit: Gick in på ett långt jävla sidospår där så glömde vad poängen var och vad jag egentligen tänkte skriva.
Senast redigerad av MaggansHinkFitta 2022-08-27 kl. 08:16. Anledning: .
Citera
2022-09-01, 11:30
Medlem
USK1s avatar
Jag förstår inte logiken i hur dessa incels tänker, jag kan verkligen inte förstå.
Någon incel får gärna försöka förklara
Citera
2022-09-07, 17:00
Medlem
Citat:
Jo men det har för det mesta i Sverige varit frivilligt för kvinnor gifta sig , de kan naturligtvis haft en viss press på sig att gifta sig rikt , men man tvingade i regel inte kvinnor att gifta sig.

Istället satt man upp regeln att kvinnor och män som gifte sig skulle vara extremt lojala.

Eftersom det inte fanns så mycket propagandakanaler så tror jag att män och kvinnor förr verkligen gillade varandra ,mer än vad vi kan föreställa sig ,detta eftersom de var mycket tillsammans och utvecklade ett gillande till varandra. Ibland kunde de utveckla ett hat ,speciellt när alkohol var med i bilden.

De flesta kvinnor såg att det inte var någon plåga att vara gift och många unga flickor ville gifta sig.

Problemet förr var mer att man blev med barn om man hade sex och speciellt kvinnor ville inte ha sex eftersom de ville inte vara gravida hela tiden ,det räckte med ett par barn.

Jag tror att iden som många kvinnor har att det var en plåga vara kvinna stämmer inte. En kvinna skrev på you-tube ,män har förtryckt kvinnor de senaste 10 000 åren , men varför skulle män göra det ,män har alltid gillat kvinnor. Det finns 10-20 % av männen som är störda och som inte passar i äktenskap , men dessa sorterades bort eftersom kvinnorna kända männen och visste vad de gick för och valde inte någon som hade lågt gillande till andra.

Några Incels har anti-sociala drag och passar inte ha relationer med kvinnor eftersom de klarar ej av att ha gillande till kvinnor ,men några Incels blir ihopblandade med de dåliga Incelen. Bara för man är Incel behöver man inte vara en sämre människa.
"Några Incels har anti-sociala drag och passar inte ha relationer med kvinnor eftersom de klarar ej av att ha gillande till kvinnor"
Det skulle ju kunna förändras.
Citera
2022-09-07, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av USK1
Jag förstår inte logiken i hur dessa incels tänker, jag kan verkligen inte förstå.
Någon incel får gärna försöka förklara

Vad undrar du?
Citera
2022-09-08, 10:27
Medlem
USK1s avatar
Hur dom tänker. Var jag inte tydlig med det?
Att skylla sitt celibat på kvinnor osv…eller att man måste/bör ha en viss kropps och ansiktstyp för att få kvinnor.
Citera
2022-09-10, 14:08
Medlem
Citat:

Hur får folk reda på att någon är incel så att denna ihopblandning kan ske?
Citera
2022-09-11, 03:43
Citat:
Ursprungligen postat av Dameon
Hur kan man vara "incel"? Det är väl för fan bara att köpa sex så lever man inte i celibat längre. Vad kostar det? 1000 kr? T om om man går på socialbidrag kan man spara undan en tusenlapp då och då.

Eller ni kanske är så cuckade av det feministiska samhället att ni låter bli för "köpa sex är fel" och liknande dumheter som feministerna lurat i er.
Du har missuppfattat vad en incel är.
En incel kan köpa sex, ja. Men det innebär inte att herr Incel får bekräftelse som andra män får i form av ONS, förhållande eller giftermål och slutligen avkomma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in