Citat:
Ursprungligen postat av
pbo
Lång text som enkelt sammanfattas med det jag skrev ovan och du inte ville hålla med om: man ska vara en dryg tönt som säger små elaka gliringar till kvinnor.
Ok, noterat. Jag vill inte vara sådan. Och jag har noll intresse av en person i mitt liv som gillar att man beter sig så. Kan incels misstag vara att vi förväntar oss att man kan ha en relation mellan jämställda vuxna med en kvinna?
Ja, om inte annat så har du något där iallafall.
Att träffa ragga osv är för mig en disciplin som jag måste arbeta på hela tiden. Annars tappar jag det. Hände mig i tonåren. Hade väldigt lätt för mig. Sen sluta jag engagera mig, till slut så sluta brudar ge mig uppmärksamhet och där stod jag och fatta noll tog flera år innan jag förstod hur jag skulle börja arbeta mig tillbaka..
Först börja jag intala mig att jag är ful det är därför... Det sjuka med det är att jag är verkligen inte ful och det vet jag om.. Men det var väl lätt att säga så istället för att försöka förstå sig på kvinnor.
Dom incels som jag känner och dom som typ inte får ligga alla är lika jävla patetiska.
Dom flesta friendzonar gärnet och hoppas bruden ska inse någon dag att True love är framför ögonen.. År efter år efter år. Jag pratar 30 plus nu.
Något fel är det med dom. För dom gnäller bara över hur ensamma dom är.. Hela tiden.
Lovar alltså. Dessa friendzons dudes. Dom ska man hålla sig borta ifrån. Inte för dom utgör något hot. Men dom är dom falskastejävlarna någonsin. Dom hade lätt slängt sin morsa över en bro för en flickvän..
Eller så har vi som går på dom riktigt äckligt feta.. Fyfan.. Dom pratar vi inte ens om..
Något dom flesta verkar ha lite gemensamt är hur jävla djupa människor dom är.
Löjligt.. Skulle det funka för en brud? Nej.
Nää jag köper helt de du säger om förväntningar. Dom är felaktiga från början och dom är för tröga för att inse det??
För brudar är inte som killar.. Så idiotiskt att tro att dom vill ha en relation som vi vill.
Det jag har lärt mig och tror på iallafall är att det är en ständig maktkamp och jag vill vara den som är på toppen. För då blir iallafall allt enklare för mig. Oavsett vad jag tycker om det här spelet..
Brudar är dom största players som finns.. Kan satsa pengar på det påståendet.
Alla är förmodligen inte det. Men säkert 90% hade intr blivit förvånad iallafall.
Medans men resonerar nä spel är löjligt bara, det tänker jag inte hålla på med.
Nä vi behöver inte. Men jag får fan så mycket mer kontakt med damer när jag går med på spela med dom och inte.
Ska man inte spela så borde man iallafall lära sig att se när dom testar en och inte trampa i klaveret