Citat:
Ursprungligen postat av
Alldelesutmattad
Vad som finns och vad som erbjuds. Det är ju snarare vad du erbjuder och var du söker som är frågan. Fungerar det inte med svenska tjejer? Varför fortsätter man då med dem? Varför är det inte utifrån sitt eget sätt att vara som man försöker träffa tjejer? Det finns massor med tjejer från andra kulturer som antagligen passar ens personlighet bättre. Mitt råd är att åka utomlands till så många länder som möjligt tills att man hittar den kultur man passar bäst i. För att hitta tjejer är kanske den svenska marknaden där folk har höga krav på varandra utbildningsmässigt och utseendemässigt inte det bästa stället att leta på. Jag får ofta känslan av att när jag ser på en svensk kvinna, det hon utstrålar, och introduktionen i snacket, så får jag dåliga vibbar. Det är något som inte stämmer för mig. Men sedan har jag alltid varit tillsammans med tjejer från andra länder än Sverige i mina förhållanden och det har alltid fungerat kanon.
Detta kan flera som inte är sk incels skriva under på. Dock är det ju sorgligt eftersom rasblandning är det sista svenskarna ska hålla på med
nu. Ja exempelvis flertalet kvinnor från tex Indien och Bangladesh kan vara otroligt vackra (och lika många är skitfula) men den jag träffade på jobbet var vacker, mjuk, varm, kvinnlig, på ett sätt jag inte stött på hos en svenska sedan 1980-talets slut. 30 år sedan.