Citat:
Ursprungligen postat av
Ocuckad
Vet inte riktigt vad du vill få sagt med det här för du verkar hålla med om att kvinnor är ytliga helt plötsligt?
Tinder är stort, dvs många hittar sina nya partners där, såväl kvinnor som män.
Och du håller med om att kvinnor inte dejtar någon som är kortare än henne själv.
Det är väl vanligt att tycka att kvinnan ska vara allt annat än.. längre än snubben.
Det tycker nog de flesta men det finns såklart undantag.
VISSA kvinnor är ytliga och bortskämda pga sitt yttre.
De äkta kvinnorna har inte massa lättklädda bilder för att locka en viss typ av korkade män.
De äkta försöker istället lära känna en snubbe som inte behövde lockas dit av bilder.
Jag lyckades en gång på dejtingsida för typ 10 år sedan.. men vi skulle ju bara hänga som polare.. this is the way.. enligt mig. Men jag hann ju inte ens sätta mig innan hon började munna prinskorven eftersom HON hade planerat det och mer sexuellt, för att jag är en snäll snubbe som kan vara vän bara, om hon inte kände för körv i lingonbusken just den dagen.
Det är just det avslappnade "men låt oss hitta på nå" och ingen som helst fokus på sex eftersom det är hon som väljer när och om hängandet fick henne att känna sig avslappnad och tänd.
Incells är på en helt annan våglängd där man inte kan slappna av och vilja lära känna nån.
Finns många kvinnor som aldrig får uppmärksamhet av nån snubbe, och dom släpper till lätt om dom får känna att en snäll snubbe vill veta mer om henne och lära känna.. så länge incell energierna lämnas hemma dvs.
Jag står fast vid min poäng att även incells kan få fitta om dom orkade ta alla steg som andra män tar innan det blir rajtan tajtan.