Citat:
Ursprungligen postat av
Nahibo
Skulle hellre vilja se:
Ut:
Rio
Vidic
Evra
Valencia
Young
Nani
RvP
In:
Shaw
Subotic
Reus
Marchisio
Rio/Vidic är ju redan borta och Evra ska bort eftersom han är så fruktansvärt genomusel.
Valencia och Young har gjort få lyckliga de senaste säsongerna, Nani har en väldigt hög topp men han verkar inte vara helt fokuserad av en eller annan anledning.
Om Van Gaal skulle kunna styra upp Nani så ska han vara kvar men ett beslut måste göras. Främst för Nanis egna skull.
RvP har gjort sitt i United, han är en Arsenalkille som ville vinna en titel och SAF ville ha en striker som kunde skjuta hem den 20:e. Om Rvp skulle gå så skulle man kunna lägga hans lön på två andra spelare också.
In så hoppas jag att Shaw blir klar snart så det inte blir en ny Thiago.
I Dortmund så hade väl Hummels varit drömmen men det känns stört omöjligt så Subotic skulle kunna bli den nya Vidic istället.
Reus, det är ju ändå SS...
Marchisio vill jag bara ha. Så det så.
De Gea
Rafael/Jones - Jones/Evans - Subotic - Shaw
Carrick - Marchisio
Reus - Mata/Kagawa - Januzaj
Rooney
Håller med dig till fullo!
Nani kommer väll säljas till Juventus som det snackas så länge om. Subotic vore guldvärd och Reus ja vilket lag vill inte ha honom!
Marchisio eller Vidal är ju med en dröm men den sistnämnda tror jag blir svårare att få loss och kostar också mer!
Rvp hoppas jag säljs då han kommer forsätta att vara skadad till och från och där ska Rooney spelas med Mata bakom. Men hoppas verkligen igem att Rvp säljs så United kan då få loss lite extra pengar till några extra bra spelare istället för att köpa halvbra spelare bara!
Fellaini kan dem också sälja på rea!
Om Fellaini blir kvar kan dem plocka in Axel Witsel från Zenit så ser det ut som bröderna fluff på mitten.