2014-04-05, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HAZARD17
Detta är oroväckande:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/england/article18671458.ab

Om detta skulle ske, kan man byta namn på flashback?

Du får väl byta bild till Thorgan istället?
2014-04-05, 15:05
Medlem
HAZARD17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Du får väl byta bild till Thorgan istället?
Smart
2014-04-05, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon
Det verkar som om Alvaro Morata gjort en Berbatov och re-tweetat/favoriserat ett rykte på twitter om att han skulle gå till Arsenal i sommar. Även innan dess har pressen skrivit en del om den övergången. Bäst för Wenger att det inte är allt vi får i anfallsväg..

Det vore i alla fall en bra början. Arsenal behöver två anfallare egentligen oavsett om Giroud lämnar eller inte. Eftersom det sällan är gynnsamt att ha två superstjärnor som slåss om 1 anfallsposition måste den andra ha något lägre status men vara ung och ha potential. Morata är i så fall ett fint alternativ.

Ska vi vara realistiska lär dock Giroud stanna, Sanogo får mer förtroende och möjligtvis lyckas Wenger värva in någon i klass med Vucinic eller Chicharito, d v s inte tillräckligt för att utmana om de fina valörerna.

Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Kan ter Stegen inte gå till Barcelona nu? De är alltså fast med Pinto och eventuella förmågor från La Masia? Valdés är ju skadad och planerar väl fortfarande att lämna i sommar, om nu inte karriären är över.

När Valdés skadade sig fick ju Barca lov att värva en spelare under säsong. Dock kanske det bara gällde klubblösa? Känns emellertid som att Barca löser förbudet på något sätt, t ex får domen förskjuten till nästa sommar eller fönster och värvar utav bara helvete det stundande fönstret.
2014-04-06, 17:12
Medlem
Viking-s avatar
Vänsterbacksryktena har tagit lite fart i Chelsea nu.

Det ska tydligen finnas tre alternativ som laget kollar på, och alla förväntas ligga mellan 20-25m pund.
Den första är Luke Shaw, Chelseasupporter och engelsman som trots sin låga ålder räknas som en av de bästa på sin position i ligan.

Det andra namnet är Ricardo Rodriguez från Wolfsburg, ung Schweizare som är väldigt duktig både defensivt och offensivt. Gjort flera mål och assist denna säsong, en av BL's högst rankade spelare enligt whoscored.

Det sista är Alex Sandro från Porto. Jag har bara sett honom ett par gånger så är inte direkt en expert, men de som är pratar väldigt positivt om honom.
2014-04-06, 17:19
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viking-
Vänsterbacksryktena har tagit lite fart i Chelsea nu.

Det ska tydligen finnas tre alternativ som laget kollar på, och alla förväntas ligga mellan 20-25m pund.
Den första är Luke Shaw, Chelseasupporter och engelsman som trots sin låga ålder räknas som en av de bästa på sin position i ligan.

Det andra namnet är Ricardo Rodriguez från Wolfsburg, ung Schweizare som är väldigt duktig både defensivt och offensivt. Gjort flera mål och assist denna säsong, en av BL's högst rankade spelare enligt whoscored.

Det sista är Alex Sandro från Porto. Jag har bara sett honom ett par gånger så är inte direkt en expert, men de som är pratar väldigt positivt om honom.

Samtliga har även ryktats till United, så vi får väl ta vad som blir över.. Men jag trodde Mou gillade Coentrao? Ska man tolka det som att det kanske blir honom United går efter, om det inte redan är mer eller mindre "klart".
2014-04-06, 17:24
Medlem
Viking-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuaLua
Samtliga har även ryktats till United, så vi får väl ta vad som blir över.. Men jag trodde Mou gillade Coentrao? Ska man tolka det som att det kanske blir honom United går efter, om det inte redan är mer eller mindre "klart".
Är det inte den portugisiska kopplingen som gör att deras relation verkar starkare än den är?
Det fanns lite rykten under sommaren men knäpptyst annars.

Shaw är det mysigaste alternativet, man vill ju ha engelsmän och supportrar i laget, kan ge det där lilla extra åt laget.
I nuläget dock så tycker jag att Rodriguez är bättre, en väldigt smart spelare med en fin inläggsfot som är ett måste om man ska ha en kapabel striker i straffområdet.

Jag blir nog glad oavsett vem vi plockar in. Ivanovic är ingen dålig spelare (som varit bättre på sistone) men Azpili borde gå före.
2014-04-06, 17:45
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viking-
Är det inte den portugisiska kopplingen som gör att deras relation verkar starkare än den är?
Det fanns lite rykten under sommaren men knäpptyst annars.

Shaw är det mysigaste alternativet, man vill ju ha engelsmän och supportrar i laget, kan ge det där lilla extra åt laget.
I nuläget dock så tycker jag att Rodriguez är bättre, en väldigt smart spelare med en fin inläggsfot som är ett måste om man ska ha en kapabel striker i straffområdet.

Jag blir nog glad oavsett vem vi plockar in. Ivanovic är ingen dålig spelare (som varit bättre på sistone) men Azpili borde gå före.

Fullt möjligt att det är så, kan bara vara något jag fått för mig. Men vill minnas att det snackats en del om att han föredrog Coentrao framför Marcelo. Nåväl.

Känns väl som att det bör bli Shaw för er del ändå. Supporterkortet i all ära, inte alla väljer med hjärtat, men det känns som att han verkligen vill gå till Chelsea också.

Rodriguez har jag sett för lite av, men hört mycket gott om.
Ivanovic är ju en ypperlig rotationsspelare att ha, men precis som du säger bör Azpi få spela på sin rätta kant.
2014-04-07, 17:57
Medlem
Tror Uniteds andra val efter Shaw är Coentrao, och det får ju ses som klass värvning ändå.
Riktigt bra vänsterbackar tillgängliga finns det ju inte så många utav.
2014-04-08, 12:36
Medlem
Shanklygatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jdahl
Tror Uniteds andra val efter Shaw är Coentrao, och det får ju ses som klass värvning ändå.
Riktigt bra vänsterbackar tillgängliga finns det ju inte så många utav.

Nu är ju begreppet "riktigt bra" väldigt olika eftersom man har olika uppfattningar om vad som är riktigt bra osv. Men menar du Alaba klass när du menar riktigt bra håller jag med om att det inte finns många. Men annars är det väl ganska många rykten ml vänsterbackar som är på väg att röra på sig till sommaren. Shaw, Coentrao, Alex Sandro, Rodriguez, Moreno och det har även dykt upp lite rykten om Marcelo. Sen hur vida dessa räknas som riktigt bra låter jag vara osagt men det är ändå spelare som kan kosta en hyfsad slant att lösa. Coentrao är väl den som blir billigast då han ryktas ligga runt 11-12m£.
2014-04-08, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shanklygates
Nu är ju begreppet "riktigt bra" väldigt olika eftersom man har olika uppfattningar om vad som är riktigt bra osv. Men menar du Alaba klass när du menar riktigt bra håller jag med om att det inte finns många. Men annars är det väl ganska många rykten ml vänsterbackar som är på väg att röra på sig till sommaren. Shaw, Coentrao, Alex Sandro, Rodriguez, Moreno och det har även dykt upp lite rykten om Marcelo. Sen hur vida dessa räknas som riktigt bra låter jag vara osagt men det är ändå spelare som kan kosta en hyfsad slant att lösa. Coentrao är väl den som blir billigast då han ryktas ligga runt 11-12m£.

Riktigt bra tillgängliga räknas som ex. Coentrao, Shaw och även Alex Sandro osv.
2014-04-08, 19:02
Medlem
NoTruces avatar
Kommer Cavani verkligen att lämna i sommar? Att han är besviken på att komma efter Zlatte håller inte. Det visste han ju att så skulle bli när han signade.
2014-04-08, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Kommer Cavani verkligen att lämna i sommar? Att han är besviken på att komma efter Zlatte håller inte. Det visste han ju att så skulle bli när han signade.

Nej, det tror jag inte. Cavani har presterat väldigt bra trots allt och är ju ändå en given nyckelspelare i dagsläget. Varför skulle han lämna?

Luke Shaw har ryktats till Real Madrid.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in