2014-05-21, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistfittan
Det kommer startas en efter CL-finalen.
Det har redan startats en o den öppnas efter CL-finalen
2014-05-21, 19:46
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Det var ett harmlöst skämt och dessutom är "andra Bundesliga" inte = enbart Dortmund...
Jo jag förstod det därav mitt svar.
2014-05-21, 20:24
Medlem
Peter Phillips ‏@PeterPhillips_ 6m
Everything agreed with Lallana`s reps today , permission given by Southampton just got to agree a fee with them which is now inevitable #lfc

Agger has also today asked LFC to listen to offers for him #lfc
Senast redigerad av Drubas 2014-05-21 kl. 20:31.
2014-05-21, 20:37
Medlem
DinosaurPhils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drubas
Everything agreed with Lallana`s reps today , permission given by Southampton just got to agree a fee with them which is now inevitable #lfc

Bra med Lallana, hoppas bara inte vi betalar allt för mycket. Runt £18-22 miljoner skulle jag tippa.

Med Agger är jag mer tveksam. Om han inte är i Rodgers planer för framtiden så fine men det är en riktigt bra back och väldigt omtyckt av fansen. Dessutom har han riktigt hög högstanivå. Om han säljs skall det in en komplett mittback som för en gångs skull tar tag i backlinjen. En Mangala eller Verthongen hade funkat för mig.
2014-05-21, 20:46
Bannlyst
Intressant det här med att Monacos ryske ägare genomgått en skilsmässa där det slutade med att han blev skyldig att betala ex-frun 26 miljarder. Känslan är att det kan komma att bli en utförsäljning där redan efter en säsong. Nu spekulerar jag bara, men vart kan en sån som Falcao tänkas gå om Chelsea värvar Costa? Real? Eller har de siktet inställt på Suarez? Tillbaks till Atletico?

Bara spekulationer som sagt.
2014-05-21, 20:53
Medlem
Axezzs avatar
Citat:

Hur pålitlig skulle du säga att han är? har han haft rätt i tidigare transfers?
2014-05-21, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axezz
Hur pålitlig skulle du säga att han är? har han haft rätt i tidigare transfers?

Ingen aning. Men så länge ingen av de pålitliga källorna börjar spamma dessa rykten, så skall man ta dem med rejäla nypor salt, så klart
2014-05-21, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DinosaurPhil
Bra med Lallana, hoppas bara inte vi betalar allt för mycket. Runt £18-22 miljoner skulle jag tippa.

Med Agger är jag mer tveksam. Om han inte är i Rodgers planer för framtiden så fine men det är en riktigt bra back och väldigt omtyckt av fansen. Dessutom har han riktigt hög högstanivå. Om han säljs skall det in en komplett mittback som för en gångs skull tar tag i backlinjen. En Mangala eller Verthongen hade funkat för mig.

Skadad lite för ofta och dessutom har han haft det svårt i närkampsspelet i boxen. Framför allt fyller han 30 i år, vilket gör det svårt att se honom som ett långsiktigt alternativ.
2014-05-21, 21:09
Medlem
Viking-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Intressant det här med att Monacos ryske ägare genomgått en skilsmässa där det slutade med att han blev skyldig att betala ex-frun 26 miljarder. Känslan är att det kan komma att bli en utförsäljning där redan efter en säsong. Nu spekulerar jag bara, men vart kan en sån som Falcao tänkas gå om Chelsea värvar Costa? Real? Eller har de siktet inställt på Suarez? Tillbaks till Atletico?

Om jag inte har helt fel så var köpet av Monaco ett sätt att "gömma" resurser i dotterns namn så att inte frun skulle komma åt de.
En utförsäljning kan möjligtvis ske, men då är det knappast pga att ryssen känner sig tom i fickan, utan snarare då köpet av klubben fyllt sitt syfte.
2014-05-21, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj

Plus att de aldrig kommer klara av FFP heller, det är omöjligt. Regelverket kommer införas. Jag gissar på att alla lämnar skitbygget i sommar. Falcao kanske drar till Liverpool, om Suarez lämnar. Annars tror jag han hamnar i City eller Arsenal. Det finns en hel del andra intressanta spelare i Monaco - James, Moutinho, Kondogbia, Ocampo o.s.v. Vart hamnar dom?
2014-05-21, 22:05
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Plus att de aldrig kommer klara av FFP heller, det är omöjligt. Regelverket kommer införas. Jag gissar på att alla lämnar skitbygget i sommar. Falcao kanske drar till Liverpool, om Suarez lämnar. Annars tror jag han hamnar i City eller Arsenal. Det finns en hel del andra intressanta spelare i Monaco - James, Moutinho, Kondogbia, Ocampo o.s.v. Vart hamnar dom?

Jag är helt okej med att dumpa den här jävla Kroosjakten och plocka Moutinho istället.
2014-05-21, 22:30
Medlem
Puckotts avatar
Citat:

Tudelad gentemot Lallana. En bra spelare men för den summan som det har ryktats om borde man kunna få en bättre spelare för. Hoppas priset som diskuterats inte stämmer.

Väldigt synd att Agger (som det ser ut) lämnar. Hade hellre sett Skrtel lämna och Agger, Sakho och en ny mittback varit dom 3 som slagits om startplatserna. Sen haft Kolo (haha) och en "junior" ala Kelly eller Wisdom som reserver.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in