2014-03-26, 22:48
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigBadClown
Debuchy hade varit OK. Piszczek hade varit bättre, om det vore möjligt.

Två bra alternativ!

Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Dusan Basta...

Jag har sett Udinese väldigt lite i år. Men jag tror inte du är 100 seriös. Iofs en vettig spelare, men inte för ett topplag. Mer tveksam i en fyrback också.
2014-03-26, 23:03
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Två bra alternativ!

Jag har sett Udinese väldigt lite i år. Men jag tror inte du är 100 seriös. Iofs en vettig spelare, men inte för ett topplag. Mer tveksam i en fyrback också.

Var knappt 10 procent seriös, dock har han ju från och till ryktats till Arsenal. Ska man plocka en högerback i Serie A så är det såklart De Sciglio eller inom kort D'Ambrosio som man ska kika efter.
2014-03-26, 23:04
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Var knappt 10% procent seriös, dock har han ju från och till ryktats till Arsenal. Ska man plocka en högerback i Serie A så är det såklart De Sciglio eller inom kort D'Ambrosio som man ska kika efter.

Förstod det.

De Sciglio hade varit fränt. Kostnad? 150 mille?
2014-03-26, 23:55
Medlem
csts avatar
Känns som om Piszczek och hans skadehistorik vore en förbaskat dålig värvning för Arsenal. När han väl spelar är han en fantastisk högerback, men han är borta på tok för mycket. Tror Arsenal behöver mer kontinuitet för att kunna utveckla lagbygget.
2014-03-26, 23:56
Avslutad
Hibbert föreslår jag. Men Wenger får vara ute i god tid och sno honom innan Moyes hinner värva honom.

2014-03-27, 04:33
Medlem
Sebastien Corchia kanske?
2014-03-27, 08:35
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Känns som om Piszczek och hans skadehistorik vore en förbaskat dålig värvning för Arsenal. När han väl spelar är han en fantastisk högerback, men han är borta på tok för mycket. Tror Arsenal behöver mer kontinuitet för att kunna utveckla lagbygget.
En bit till åren också. Folk som nämner honom kan ju inte ha riktigt koll. Det låter kanske bra att han spelar ordinarie i Dortmund..och det är rätt bra för dom och han själv här och nu. Men är ju knappast något att satsa på för en klubb med dom främsta ambitionerna längre.
2014-03-27, 08:36
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
En bit till åren också. Folk som nämner honom kan ju inte ha riktigt koll. Det låter kanske bra att han spelar ordinarie i Dortmund..och det är rätt bra för dom och han själv här och nu. Men är ju knappast något att satsa på för en klubb med dom främsta ambitionerna längre.

Nää, Wenger är nog inte så sugen på att köpa dyrt och gammalt...
2014-03-27, 18:48
Medlem
BigBadClowns avatar
Citat:

Har tillräckligt bra koll för att veta att det är ungefär vad man realistiskt sätt kan få tag på. Det är inte direkt överflödigt med bra högerbackar som har rutin, vilket är vad som behövs för att ersätta Sagna.
2014-03-27, 19:10
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigBadClown
Har tillräckligt bra koll för att veta att det är ungefär vad man realistiskt sätt kan få tag på. Det är inte direkt överflödigt med bra högerbackar som har rutin, vilket är vad som behövs för att ersätta Sagna.
OK..Nu är det ju inte vi som bestämmer eller har insyn...Med åren har jag lärt mig att spekulera om övergångar som aldrig skett eller ens blivit ett sketet rykte är meningslöst...så jag kastar in handduken! Det är inte kul helt enkelt..Sker det som sker.
2014-03-27, 22:18
Medlem
BigBadClowns avatar
Citat:
OK..Nu är det ju inte vi som bestämmer eller har insyn...Med åren har jag lärt mig att spekulera om övergångar som aldrig skett eller ens blivit ett sketet rykte är meningslöst...så jag kastar in handduken! Det är inte kul helt enkelt..Sker det som sker.

Ok, jag trodde vi bara kontemplerade, men om du säger det så.
2014-03-27, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Vore tråkigt om det stämmer. Samtidigt har han hutlösa lönekrav, och är ganska svag offensivt. Dock ligans överlägset bästa defensiva högerback nu när Azpi spelar på vänstern. Jag vill såklart att han ska signa - för Arsenal. Vilka andra bra alternativ finns till förfogande? Väldigt få.

Sebastien Corchia, Serge Aurier eller de Sciglio hade jag gärna sett i Arsenal haha

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in