2014-01-20, 20:24
Medlem
Notera också att Juventus och Inter möts den 2 februari...
2014-01-20, 20:24
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saandro
Pirlo, Vidal, Pogba, Marchisio, Guarin är ett mycket bra mittfält. Jag kommer sakna Zorro och hans galna balkan-attityd, men en sådan här deal kan man inte tacka nej till.

Tevez och Llorente på topp är inte heller så illa. Men man kanske behöver en till världsklassforward?
2014-01-20, 20:48
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Tevez och Llorente på topp är inte heller så illa. Men man kanske behöver en till världsklassforward?

Tycker Juve snarare behöver en kreativ mittfältare som kan göra mål, sanningen är att Hernanes hade varit perfekt i Juventus, även Hamsik hade varit perfekt i Juventus.

Pogba-Pirlo-Vidal
------Hamsik
Tevez------Llorente

Eller möjligtvis såhär om man vill få in bra yttrar i laget

------Pogba-Pirlo-Vidal
Nani--------------------Alexis
------------Tevez
2014-01-20, 21:25
Medlem
Saandros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo.Stanfield
Tycker Juve snarare behöver en kreativ mittfältare som kan göra mål, sanningen är att Hernanes hade varit perfekt i Juventus, även Hamsik hade varit perfekt i Juventus.

Pogba-Pirlo-Vidal
------Hamsik
Tevez------Llorente

Eller möjligtvis såhär om man vill få in bra yttrar i laget

------Pogba-Pirlo-Vidal
Nani--------------------Alexis
------------Tevez

Någon som kan göra mål? 26 mål och 17 assists av Vidal 84 matcher. Box till Box spelare med. Där har du killen som gör mål.
2014-01-20, 21:33
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saandro
Någon som kan göra mål? 26 mål och 17 assists av Vidal 84 matcher. Box till Box spelare med. Där har du killen som gör mål.

Jag vet, Vidal är fantastisk, men han gör så mycket annat som är bra att man inte kan förlita sig att han ska kriga i defensiven samtidigt som att han skall sköta offensiven, därför hade en spelare som Hamsik eller eller spelare som Alexis/Nani varit perfekt beroende om man vill spela centraliserat eller via kanterna.
2014-01-20, 21:35
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo.Stanfield
Jag vet, Vidal är fantastisk, men han gör så mycket annat som är bra att man inte kan förlita sig att han ska kriga i defensiven samtidigt som att han skall sköta offensiven, därför hade en spelare som Hamsik eller eller spelare som Alexis/Nani varit perfekt beroende om man vill spela centraliserat eller via kanterna.

Nani hade ju varit obegränsad ångest att se i Juventus. Där inne står världens ståtligaste huvudspelare i Llorente och så kan han inte få bollfan till honom. Urrrrgh.
2014-01-20, 21:49
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Nani hade ju varit obegränsad ångest att se i Juventus. Där inne står världens ståtligaste huvudspelare i Llorente och så kan han inte få bollfan till honom. Urrrrgh.

Ja jag är inget fan av Nani, men han kan man få loss billigt och billigt är något som är viktigt för Juve, själv hade jag föredragit Cuadrado och Alexis, dock har jag svårt och se Viola släppa Cuadrado även om han är till hälften ägd av Udinese.
2014-01-20, 23:09
Avslutad
Enligt Liverpool Echo kommer Liverpool att lägga ett seriös bud på Mohamed Salah. Han värderas till 12 miljoner pund av Basel. Sen måste man förstärka mittfältet med om Lucas blir långtidsskadad.
2014-01-20, 23:43
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brigade
Enligt Liverpool Echo kommer Liverpool att lägga ett seriös bud på Mohamed Salah. Han värderas till 12 miljoner pund av Basel. Sen måste man förstärka mittfältet med om Lucas blir långtidsskadad.

Liverpool värvar för mycket mediokra spelare, vill man komma någonvart så får man lägga en stor summa på en bra spelare istället för mindre summor på en massa okej spelare.

Liverpool borde kolla in följande namn närmre:

Alexander Song, Marchisio, Cuadrado, Hamsik, Arda Turan, Bruno Soriano (Villareal).
2014-01-21, 00:12
Medlem
Gooodfellas avatar
Mata nämns till United för 37m pund. Han skulle tillföra en jävla massa i det laget.
2014-01-21, 00:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gooodfella
Mata nämns till United för 37m pund. Han skulle tillföra en jävla massa i det laget.
Vem som helst skulle tillföra en jävla massa i det laget.
2014-01-21, 00:30
Medlem
Gooodfellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Vem som helst skulle tillföra en jävla massa i det laget.

Touchè

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in