Citat:
Ursprungligen postat av
4522
Fin spelare som tagit många med storm, klivit upp i landslaget samt i många avseenden burit Sporting den här säsongen. Dock "välscoutad". Det var någon match innan jul där Manchester United, Juventus, Arsenal, Bayern Munchen, Köln, Villarreal med flera var och kollade på honom. Sporting går ju ruskigt bra nu så det hade nog behövts en rekorderlig summa för att få loss honom. Årets säsong är raka motsatsen mot förra, kan tänka mig att dom gör allt för att rida ut det snyggt.
Jo, portugisiska spelare är sälln väl bevarade hemligheter. United har ju dock haft goda relationer med sporting, men har för mig att det kan ha skitit sig för några år sen. Har ju dock varit löst snack om att låna ut nani dit igen, bör väl innebära att united gärna skulle vilja ha första tjing på carvalho. Dock bara rykten.
Känns spontant som en spelare som skulle passa bra in på uniteds mittfält, det lilla jag sett. Känna som en mer typisk unitedvärvning också än de andra namnen det ryktats om. Å andra sidan var knappast mata en typisk unitedvärvning.