2014-01-26, 20:41
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuaLua
Märkligt val. Hans kontrakt gick väl ut i sommar? Kunde han inte väntat?

William Carvalho har du väl snackat lite om förut va? Han har seglat upp lite som en favoritkandidat för United nu. Han borde väl t.o.m vara möjlig att lösa i januari om det vore av intresse. Eller har sporting fått bukt på sina pengaproblem?

Fin spelare som tagit många med storm, klivit upp i landslaget samt i många avseenden burit Sporting den här säsongen. Dock "välscoutad". Det var någon match innan jul där Manchester United, Juventus, Arsenal, Bayern Munchen, Köln, Villarreal med flera var och kollade på honom. Sporting går ju ruskigt bra nu så det hade nog behövts en rekorderlig summa för att få loss honom. Årets säsong är raka motsatsen mot förra, kan tänka mig att dom gör allt för att rida ut det snyggt.
2014-01-26, 21:07
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
När det gäller ITK hit och ITK dit så är väl i princip alla det numera. Eller det verkar i alla fall så med alla sportforum.
Snacka om helt onödigt också, sitta och skvallra om vad alla får veta om några timmar eller dagar ändå.
2014-01-26, 21:39
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Fin spelare som tagit många med storm, klivit upp i landslaget samt i många avseenden burit Sporting den här säsongen. Dock "välscoutad". Det var någon match innan jul där Manchester United, Juventus, Arsenal, Bayern Munchen, Köln, Villarreal med flera var och kollade på honom. Sporting går ju ruskigt bra nu så det hade nog behövts en rekorderlig summa för att få loss honom. Årets säsong är raka motsatsen mot förra, kan tänka mig att dom gör allt för att rida ut det snyggt.

Jo, portugisiska spelare är sälln väl bevarade hemligheter. United har ju dock haft goda relationer med sporting, men har för mig att det kan ha skitit sig för några år sen. Har ju dock varit löst snack om att låna ut nani dit igen, bör väl innebära att united gärna skulle vilja ha första tjing på carvalho. Dock bara rykten.
Känns spontant som en spelare som skulle passa bra in på uniteds mittfält, det lilla jag sett. Känna som en mer typisk unitedvärvning också än de andra namnen det ryktats om. Å andra sidan var knappast mata en typisk unitedvärvning.
2014-01-26, 21:52
Medlem
namerlesss avatar
Sky Sports: Arsenal deal for Draxler is in the offing.

Det bara fortsätter och fortsätter, vågar man börja tro nu?
2014-01-26, 22:05
Medlem
Snackas lite om Sebastian Jung från Frankfurt också. Men det lär väl i sådana fall vara en möjlig värvning för sommaren.

Läste att Arsenal hade fler tyskar i spel i sin förra match än vad Bayern hade i sin, vem hade kunnat tro det för bara två säsonger sedan? Verkar som den tyska delen av Wenger har tagit över allt mer med åldern.
2014-01-26, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Snackas lite om Sebastian Jung från Frankfurt också. Men det lär väl i sådana fall vara en möjlig värvning för sommaren.

Läste att Arsenal hade fler tyskar i spel i sin förra match än vad Bayern hade i sin, vem hade kunnat tro det för bara två säsonger sedan? Verkar som den tyska delen av Wenger har tagit över allt mer med åldern.

Beror på att den tyska talangutvecklingen är överlägsen.

Förhoppningsvis blir det dock inga fler tyskar dit, jag vill att alla stannar i BL. Ser dock ut som att Frankfurt kan slitas i stycken i och med Rodes gratisövergång till Bayern + rykten kring Kempf.
2014-01-26, 22:33
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freudianslip
ITKs är de största skämten i fotbollsvärlden. Skrattade lite när jag läste din förra post.
Vilken tur att jag kunde underhålla. Tråden heter Silly Season, här kan man posta allting av varierande kvalitet. Mitt inlägg bidrog ju ändå med någon form av innehåll, till skillnad från ditt svar till mig.
Men tack för att du medverkar
2014-01-26, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av namerless
Sky Sports: Arsenal deal for Draxler is in the offing.

Det bara fortsätter och fortsätter, vågar man börja tro nu?

Tja det är bara vänta och avvakta vad som händer de sista dagarna.
Senast redigerad av M.Jandelin 2014-01-26 kl. 23:14.
2014-01-26, 23:44
Medlem
PSG har budat på Adnan Januzaj, Manchester United har nekat budet och sagt att de inte kommer att förhandla över huvud taget.

källa: http://www.theguardian.com/football/2014/jan/26/manchester-united-reject-paris-saint-germain-bid-adnan-januzaj?CMP=twt_gu
2014-01-27, 00:17
Medlem
P.Gs avatar
Trist ändå att övriga ligor trålar Bundesliga på talanger, känns som att gapet upp till München ökar för varje affär.
2014-01-27, 00:19
Medlem
Alligator_Gundes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pjzpjz
PSG har budat på Adnan Januzaj, Manchester United har nekat budet och sagt att de inte kommer att förhandla över huvud taget.

källa: http://www.theguardian.com/football/2014/jan/26/manchester-united-reject-paris-saint-germain-bid-adnan-januzaj?CMP=twt_gu

United ska vara intresserade av Cabaye också. Newcastle ska ha nekat ett bud från PSG på £14m.

http://www.theguardian.com/football/2014/jan/26/manchester-united-yohan-cabaye-newcastle?INTCMP=ILCNETTXT3487
2014-01-27, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Trist ändå att övriga ligor trålar Bundesliga på talanger, känns som att gapet upp till München ökar för varje affär.
Bättre att München trålar istället?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in