2014-01-26, 14:05
Medlem
Viking-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Vi får se hur det blir, ryktena som florerar är ju att Salah inte är vidare intresserad av att spela i Chelsea överhuvudtaget.
Ja, det har varit många rykten. Inga trovärdiga har sagt någonting i den stilen dock.
2014-01-26, 14:13
Medlem
Shanklygatess avatar
Mohamed Salah has rejected a move to Chelsea. He has told Basel that he wants a Liverpool move not Chelsea.
Liverpool are also informed by agent.
Now Liverpool will reignite talks with Basel on Monday over a move.

Agent to fly to Merseyside on Sunday for talks.

And Basel already informed Chelsea that Salah has rejected a move and should convince the winger.

Mohamed Salah paving his way to Liverpool.

Såg detta, vet dock inte hur pass pålitlig källan är så jag skulle ta det med minst en nypa salt iaf.
2014-01-26, 14:57
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shanklygates
Mohamed Salah has rejected a move to Chelsea. He has told Basel that he wants a Liverpool move not Chelsea.
Liverpool are also informed by agent.
Now Liverpool will reignite talks with Basel on Monday over a move.

Agent to fly to Merseyside on Sunday for talks.

And Basel already informed Chelsea that Salah has rejected a move and should convince the winger.

Mohamed Salah paving his way to Liverpool.

Såg detta, vet dock inte hur pass pålitlig källan är så jag skulle ta det med minst en nypa salt iaf.
En väldigt pålitlig källa på RAWK som verkar ha insyn i det mesta har ju påstått samma sak.
Vi får se hur det slutar helt enkelt, silly season är silly season som vanligt.
2014-01-26, 16:39
Medlem
DropoutBears avatar
Mourinho ska ha bekräftat att Salah är klar
2014-01-26, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DropoutBear
Mourinho ska ha bekräftat att Salah är klar

När gjorde han det då? Precis innan avspark? Skriver man ordet bekräfta måste man hänvisa till någon typ av källa.

Det enda jag ser kring "Mourinho+confirm+Salah" är 3 dagar gamla artiklar.
2014-01-26, 17:04
Medlem
DropoutBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
När gjorde han det då? Precis innan avspark? Skriver man ordet bekräfta måste man hänvisa till någon typ av källa.

Det enda jag ser kring "Mourinho+confirm+Salah" är 3 dagar gamla artiklar.

Såg det via Bleacher report som hänvisade till en Twitter bara. Men såg nu att den var nog inte så pålitlig:

https://twitter.com/thisisanfield
2014-01-26, 17:06
Medlem
Viking-s avatar
Guardian skrev samma sak, Mou bekräftade innan matchen att Salah var klar.
2014-01-26, 18:35
Medlem
Qawseds avatar
Salah klar. Nummer 15 får han.

http://www.chelseafc.com/news-article/article/3639269/title/salah-move-completed
2014-01-26, 18:43
Medlem
freudianslips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
En väldigt pålitlig källa på RAWK som verkar ha insyn i det mesta har ju påstått samma sak.
Vi får se hur det slutar helt enkelt, silly season är silly season som vanligt.

ITKs är de största skämten i fotbollsvärlden. Skrattade lite när jag läste din förra post.
2014-01-26, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freudianslip
ITKs är de största skämten i fotbollsvärlden. Skrattade lite när jag läste din förra post.

Varför väntade du med att posta tills det blev bekräftat på hemsidan då?
2014-01-26, 19:32
Medlem
4522s avatar
Lucho Gonzalez flyttar till Qatar, klubb fortfarande okänd, men pengar det lär han tjäna. Tråkigt att han lämnar Porto men man kan unna honom ett riktigt lukrativt i slutet av karriären.

När det gäller ITK hit och ITK dit så är väl i princip alla det numera. Eller det verkar i alla fall så med alla sportforum.
2014-01-26, 20:14
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Lucho Gonzalez flyttar till Qatar, klubb fortfarande okänd, men pengar det lär han tjäna. Tråkigt att han lämnar Porto men man kan unna honom ett riktigt lukrativt i slutet av karriären.

När det gäller ITK hit och ITK dit så är väl i princip alla det numera. Eller det verkar i alla fall så med alla sportforum.

Märkligt val. Hans kontrakt gick väl ut i sommar? Kunde han inte väntat?

William Carvalho har du väl snackat lite om förut va? Han har seglat upp lite som en favoritkandidat för United nu. Han borde väl t.o.m vara möjlig att lösa i januari om det vore av intresse. Eller har sporting fått bukt på sina pengaproblem?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in