2013-09-02, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
England är 1timme före. Stänger om 3min.

Nej, England är en timme efter. Men det stänger ändå om två minuter.
2013-09-02, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GunnersAreRunners
Reaktionerna av arsenal fansen alltså.

Tänker er om man lyckas kamma hem en titel också.

http://www.youtube.com/watch?v=V6lcwsnhf78

Förväntade mig något galet jubel eller liknande. Det där var ju inget anmärkningsvärt, ser ut ungefär som det gjort på övriga arenor man rapporterat om. Att där är fler från Arsenal har givetvis att göra med att det är den enda klubben som gjort en sådan stor värvning idag.
2013-09-02, 23:59
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dickpUmp
Tagga ner.

Jag skrev tidigt att jag tror på Arsenal som lag, bara att truppen var för tunn. Och nu har han fixat den stora värvningen alla väntade på. Och två breddvärvningar på det.

Hånat honom har jag aldrig gjort. Skämtat om hans tidigare fiaskon har jag däremot gjort.

Tycker dock att det fortfarande behövs 2-3 spelare för att hota på riktigt. Özil är verkligen en fantastisk värvning iaf!
2013-09-03, 00:00
Medlem
Bonham48s avatar
Respekt Arsenal. Extrem värvning, det blir ju inte tyngre.

Det blir nog extremt hårt i toppen i år.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoxzZ
Isco kommer nå samma nivå som Özil om inte bättre, Isco dominerade mot Bilbao i senaste matchen och gjorde 2 mål. Ancelotti är säkert övertygad om att Isco inte är särskilt mycket sämre än Özil och Isco kommer bli bättre och bättre.

Jag håller dock fast vid att Isco är en fantastisk talang i dagsläget. Özil är 24 (snart 25) och kommer med största sannolikhet se fram emot hans bästa år just nu. Det är en fullkomligt fantastisk spelare som utan tvekan är en av världens bästa nr 10. Messi har för mig varit en falsk nia/central forward. Iniesta är väl i paritet, om inte någon som kanske lyckats hålla sin högstanivå lite längre, men bortsett från det ser jag Özil i det segmentet.

Att införskaffa Bale efter en bra säsong och plötsligt tro att han ska fylla det tomrummet är på gränsen till galenskap. Han har ingen vidare erfarenhet i CL bortsett från två lyckade matcher mot ett tidigare tragiskt Inter.

Nej, detta var inget annat än återigen ett misstag. På samma sätt som Makelele försvann, så tror jag detta kan påverka Reals spel (offensiven) i större utsträckning än man tror.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skrank
Att köpa Bale för det priset och slänga ut Özil ur klubben kan nog komma att bli ihågkommen som en av de sämsta spelaraffärerna en klubb någonsin gjort. Så vansinnigt sjukt egentligen!

Bara att gratulera Arsenal som rott hem en av världens bästa spelare. Den kvalité som Özil kan ge ett lag brukar sällan ens gå att köpa för pengar, och när en spelare av den kalibern väl blir tillgänglig så roffas han oftast åt av en topp 4 klubb i världen. Att Arsenal lyckas med en sådan värvning är stort. Unnar om inte Arsenal så i alla fall gubben Wenger lite glädje och andrum nu framöver.
Nu är du mallig allt men tänk om Isco fyller Özils roll galant på det offensiva mittfältet medan Bale gör 30 mål i ligan plus mål i CL? Då kommer affären vara mycket bra. Perez och Ancelotti är övertygade om att Isco och Bale kommer göra Real Madrid till ett bättre lag.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
I skuggan av Özil-hetsen kan det ju vara värt att påpeka att Chu-Young Park fortfarande är en Arsenal-spelare.

Haha, ja den jäveln... Vad händer med honom nu egentligen? Lär ju knappast vara aktuellt att dra på sig Arsenaltröjan igen. Läktaren?
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Förresten är det 1h och 5min kvar på det brittiska fönstret? England är väl 1h efter?

Ska ha blivit flyttat till 24 engelsk tid enligt vissa på twitter.
Bannlyst
Enligt France Football läkarundersöks Demba Ba hos Arsenal just nu.
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoxzZ
Isco kommer nå samma nivå som Özil om inte bättre, Isco dominerade mot Bilbao i senaste matchen och gjorde 2 mål. Ancelotti är säkert övertygad om att Isco inte är särskilt mycket sämre än Özil och Isco kommer bli bättre och bättre.

Kanske, men valet av Isco är väl i dagsläget mer politiskt. Det är ju "Ancelottis värvning" och man har lagt mycket pengar på det. Real gör ju sådana här utrensningar enellanåt som kanske inte alltid är riktigt fotbollsmässigt grundade.

Jag är ärligt talat lite chockad över att det blev av, och jag kan inte förstå riktigt vad Real håller på med. Bale är ju en sak (om än till överpris) men Özil är ju en av deras största stjärnor, det kommer man liksom inte ifrån. Hela grejen med Modric in och sedan Isco in och Özil ut är jävligt skum.
2013-09-03, 00:01
Medlem
keranos avatar
Då var fönstret stängt... United värvar *trumvirvel* INTE EN JÄVEL!
2013-09-03, 00:01
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BiHSve
Enligt France Football läkarundersöks Demba Ba hos Arsenal just nu.

Lite sent kanske?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in