2013-09-02, 23:52
Medlem
freudianslips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2Keynote
Tancredi på italienska för 10 minuter sen. (google translate)

Tancredi Palmeri @ tancredipalmeri 15m
CRAZY SHOT! PSG är några detaljer från nära Mata. Principöverenskommelse med Chelsea, mot klockan för att stänga

Palmeri är 100% full av skit. Bara ignorera allt trams han hittar på.
2013-09-02, 23:52
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Iniesta, Özil, Cesc... men jag kanske är lite Biased.

Ja nåt sånt, lite beroende på hur man ska klassificera Iniesta.
2013-09-02, 23:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Adidas
Varför är det motbjudande? Är de mindre värda än vita fans? Hade du nånsin lämnat den lilla håla (ja, tom Stockholm är en håla världsligt sett även om det är "storstan" för dig) så hade du vetat att Arsenal är från Islington - här bor en stor del engelsmän med afrikansk bakgrund.

Sluta vara bitter nu din typiska svenska jävla smygrasist.
Är det ok att generalisera om svenskar? Är svenskar oftare rasister än andra folk?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FM11
Inte så konstigt i och med att han håller på Spurs.
Nej inte så konstigt men konstigt att han måste hamna i upplösningstillstånd och såga hans kommentarer om arsenal totalt
Bannlyst
#MAta should officially be a #PSG players in the next 10min

från twitter.
2013-09-02, 23:54
Medlem
OG-lovers avatar
Förstår verkligen inte vitsen med att panikvärva det sista man gör. Kolla på United t.ex. hade de börjat lite tidigare med Herrera hade det nog blivit något. Fattar inte varför man ska försöka värva 2 spelare sista dagen, vad är det för vits med det?
Medlem
Fightern90s avatar
Real Madrid har även sålt kaká till Milan, äntligen är han tillbaka där han hör hemma
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av troxie
Det bottnar i balans. Bale besitter inte den talang och vision Özil har. Özil är den som bistår med kreativiteten i den sista tredjedelen. Han är oftast nyckeln i samband med Ronaldo för att låsa upp försvar.

Bale är en helt annan spelartyp som till stora delar liknar Ronaldo, men som inte är i närheten av den vision och passningsskicklighet som Özil besitter.
Isco kommer nå samma nivå som Özil om inte bättre, Isco dominerade mot Bilbao i senaste matchen och gjorde 2 mål. Ancelotti är säkert övertygad om att Isco inte är särskilt mycket sämre än Özil och Isco kommer bli bättre och bättre.
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arsenalistaa
Som jag hävdat hela silly-season så kommer någon tung värvning landa och en del utfyllnadsspelare tas in.

Ni som pissat på Wenger och hånat honom och nu vänder kappan efter vinden efter Özil-värvningen borde skämmas. Det var givet att gode Wenger skulle fixa BIFFEN.

4 st på detta forum har varit smått hatiska arsenal-fan som varit alldeles för negativa. Ställ er i skamvrån och där kan ni gott skriva: "In Wenger We Trust" 100 gånger så kan ni få någon av er heder tillbaka. Gäller främst:

OleYeller
Zizacon
dickpUmp
Anteri17

-------------------------------------------------------

Värvningen av Özil är den bästa värvningen som görs denna sommar. Total kunglighet är den värvning.
Jag skämtar inte när jag säger att vi nu seglar upp som PL-favoriter med Chelsea i och med denna värvning. Detta är året vi törsta efter kära Arsenalistas. Tiden är kommen för att röna stora framgångar med titlar varje år. Det är dags.

Jag har bara skrivit att Wenger bör sparkas om man inte får in rätt spelare innan fönstret stängde. Nu har man fått in Flamini och Özil, vilket är mer än godkänt. Ha koll på vad du skriver.
2013-09-02, 23:55
Medlem
Skranks avatar
Att köpa Bale för det priset och slänga ut Özil ur klubben kan nog komma att bli ihågkommen som en av de sämsta spelaraffärerna en klubb någonsin gjort. Så vansinnigt sjukt egentligen!

Bara att gratulera Arsenal som rott hem en av världens bästa spelare. Den kvalité som Özil kan ge ett lag brukar sällan ens gå att köpa för pengar, och när en spelare av den kalibern väl blir tillgänglig så roffas han oftast åt av en topp 4 klubb i världen. Att Arsenal lyckas med en sådan värvning är stort. Unnar om inte Arsenal så i alla fall gubben Wenger lite glädje och andrum nu framöver.
Medlem
GunnersAreRunnerss avatar
Reaktionerna av arsenal fansen alltså.

Tänker er om man lyckas kamma hem en titel också.

http://www.youtube.com/watch?v=V6lcwsnhf78
Medlem
Adidass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoxzZ
Är det ok att generalisera om svenskar? Är svenskar oftare rasister än andra folk?

Nu är han svensk och skriver på svenska på ett svenskt forum - hade det här varit ett Tanzanianskt forum och språket swalihi så hade jag kallat honom för det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in