2013-09-01, 20:53
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wilton
En av spurs mest betrodda ITK snubbe går ut med detta nu ikväll.

Who: The Goat
When: 1st September
Where: SC

The Goat has been informed that a £45m transfer is still to come. Although no names were mentioned our source described it as 'jaw dropping'

"Jaw dropping" får mig att tänka på Suarez

Oavsett vad blir det en trevlig sittauppe deadline day kväll imorrn.

Finns inte en snöbolls chans i helvetet att Suarez går till någon annan klubb med 1 dag kvar om fönstret.
Vi får väl se om det blir signatursmaterial av det här
2013-09-01, 20:54
Bannlyst
Jag ogillar RM. Men jag kommer definitivt att börja kolla på deras matcher oftare med denna övergång. Jag hoppas innerligt att Ronaldo kan skjuta bort lite ego och visa totaldomination med Bale på fronten.
2013-09-01, 20:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Haha så fel det kan bli när man slinter lite på tangentbordet.

Ont: Kan det ligga något i att El Shaarawy är på väg bort? Bänkad idag till förmån för Robinho.

Nja svårt att tänka mig till vem isåfall och varför nu? Manchester City bjöd väl 30 mille euro eller något i den stilen och Milan tacka nej.
2013-09-01, 20:57
Medlem
Wiltons avatar
Haha signaturmaterial? Be my guest isåfall!

The Goat är alltid kryptisk när han postar. Därför är det skoj att spekulera. Men nej, jag tror inte heller att Suarez går nånstans med endast 1 dag kvar av fönstret. Blir kul att följa oavsett då jag tror att det blir en galen dag med många övergångar. Känns i luften
2013-09-01, 21:00
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wilton
Haha signaturmaterial? Be my guest isåfall!

The Goat är alltid kryptisk när han postar. Därför är det skoj att spekulera. Men nej, jag tror inte heller att Suarez går nånstans med endast 1 dag kvar av fönstret. Blir kul att följa oavsett då jag tror att det blir en galen dag med många övergångar. Känns i luften
menade mer att du skulle signera mig
2013-09-01, 21:01
Medlem
Wiltons avatar
Aah självklart, ber om ursäkt är inte riktigt med i matchen då hjärnan kokade över under derbyförlusten tidigare ikväll.
2013-09-01, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Antagligen för att vi värvade Bale men det är nog inget konkret i Özil-ryktena.

Är det inte lite iaf? RM får in Bale nu samt att Isco har sett grym ut de första matcherna.
Sen att det är VM år och en spelare som Özil vill nog inte sitta allt för mycket på bänken och riskera tappa sin startplats i landslaget, är ju rätt hård konkurrens i Tyskland.
Går han till t.ex. Arsenal blir han storstjärnan.
Sen som Arsenal supporter kanske man är lite extra optimistisk hehe!

Mvh
2013-09-01, 21:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon
Fint att du är tvärsäker. Inte desto mindre är det mycket troligt att det är Draxler det handlar om DarrenArsenal1 bekräftade det sent igår, och tyskhistorien har många bekräftat vid det här laget. Det är förvisso lite snack om Özil också men annars finns det inte särskilt många kandidater ärligt talat för de summorna.

Därtill har ju Draxler själv hintat om att han kanske inte blir kvar, och att han är beredd att gå om klubben accepterar ett bud. Någonstans är ändå de aktuella summorna oerhört mycket pengar för en 19-åring. Jag menar se bara vad t.ex. Eden Hazard gick för. Att Schalke skulle kräva samma pris som för Cavani känns ärligt talat ganska fånigt. Det är förstås en sak att snacka, och en annan när det ligger ett konkret bud.

Sedan är det ju inte på något sätt säkert att det blir av, men att kategoriskt avfärda det är rätt löjligt.
Du är rolig, snackar upp lilla Arsenal som att ni vore ett storlag, varför skulle han gå till Arsenal när han kan gå till ett riktigt topplag om någon säsong? Bättre att stanna i Schalke och fortsätta utvecklas tills ett riktigt bra lag vill ha han. Ett lag som inte vunnit något på 10 år är inte något lockande.
2013-09-01, 21:04
Medlem
Deferos avatar
Kan detta vara Reals startelva med Bale:

--------Benzema------
---Ronaldo-Isco-Bale---
--Modric/Alonso-Khedira-

Är detta världens bästa offensiva startelva?
2013-09-01, 21:06
Medlem
Deferos avatar
Någon som kan sammanfatta de rykten som kommit efter Bale affären? Kaka, Özil, Coentrao, Di Maria?
2013-09-01, 21:07
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Någon som kan sammanfatta de rykten som kommit efter Bale affären? Kaka, Özil, Coentrao, Di Maria?

Kaká till Milan.
2013-09-01, 21:09
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennyQ
Är det inte lite iaf? RM får in Bale nu samt att Isco har sett grym ut de första matcherna.
Sen att det är VM år och en spelare som Özil vill nog inte sitta allt för mycket på bänken och riskera tappa sin startplats i landslaget, är ju rätt hård konkurrens i Tyskland.
Går han till t.ex. Arsenal blir han storstjärnan.
Sen som Arsenal supporter kanske man är lite extra optimistisk hehe!

Mvh

Vi värvade Bale men sålde också Kaka som fick spela nästan 70 matcher under de senaste två säsongerna hos oss.

Det är di Maria och inte Özil som borde vara orolig.

Citat:
"At Real Madrid, we are happy with every player who strengthens the team. That's why I do not have any problems with the signing of Bale," the Germany international told Bild.

"There's always competition for places when you play at a big club like Real Madrid. I know how to deal with it. I will never leave a club due to the stiff competition for places.

---

"I can guarantee that I will fulfil my contract until 2016 here," he said. "Obviously, I don't know what will happen after that."

http://www.goal.com/en-gb/news/2892/transfer-zone/2013/08/29/4221501/ozil-i-do-not-fear-bale-competition-at-real-madrid

Detta behöver inte säga något men det ska mycket till för att Arsenal lyckas övertyga honom med en dag kvar av transferfönstret. Dessutom är Zidane vår assisterande tränare och det är något Özil ser positivt på.

Citat:
Ursprungligen postat av Defero

Ancelotti har sagt att Coentrao stannar.

---

Marca säger att Bale kostade €91m.

http://www.marca.com/2013/09/01/futbol/equipos/real_madrid/1378058627.html
Senast redigerad av TKD_1337 2013-09-01 kl. 21:25.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in