2013-09-02, 23:55
Medlem
antonaugustssons avatar
Blir det Man U för fellaini?
2013-09-02, 23:56
Medlem
Blarrstahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Förstår verkligen inte vitsen med att panikvärva det sista man gör. Kolla på United t.ex. hade de börjat lite tidigare med Herrera hade det nog blivit något. Fattar inte varför man ska försöka värva 2 spelare sista dagen, vad är det för vits med det?

Fattar inte heller, men tydligen så ville de slösa bort massvis med tid på fabregas........ fan vad irriterad man blir
2013-09-02, 23:56
Medlem
OG-lovers avatar
Förresten är det 1h och 5min kvar på det brittiska fönstret? England är väl 1h efter?
2013-09-02, 23:57
Medlem
I skuggan av Özil-hetsen kan det ju vara värt att påpeka att Chu-Young Park fortfarande är en Arsenal-spelare.
Medlem
Adidass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoxzZ
Är det ok att generalisera om svenskar? Är svenskar oftare rasister än andra folk?

Och för att svara på din fråga - ja svenskar är världsledande inom ryggradslös smygrasism. Jag vet, har bott där i 20 år.
Medlem
keranos avatar
Citat:
Förresten är det 1h och 5min kvar på det brittiska fönstret? England är väl 1h efter?
Stänger 23:00 engelsktid
Medlem
MoogBeats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adidas
Varför är det motbjudande? Är de mindre värda än vita fans? Hade du nånsin lämnat den lilla håla (ja, tom Stockholm är en håla världsligt sett även om det är "storstan" för dig) så hade du vetat att Arsenal är från Islington - här bor en stor del engelsmän med afrikansk bakgrund.

Sluta vara bitter nu din typiska svenska jävla smygrasist.

Nej, alla människor är lika lite värda, oavsett ras! Det som är motbjudande är att andelen vita människor i Storbritannien minskar! Dock skulle jag inte kalla negrer för engelsmän, men det är ju i grund och botten en definitionsfråga!

Är inte smygrasist!

OnT: Dumt av Real att släppa Özil. Han är bra nog att få starta åtminstone 6 matcher av 10.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arsenalistaa
Som jag hävdat hela silly-season så kommer någon tung värvning landa och en del utfyllnadsspelare tas in.

Ni som pissat på Wenger och hånat honom och nu vänder kappan efter vinden efter Özil-värvningen borde skämmas. Det var givet att gode Wenger skulle fixa BIFFEN.

4 st på detta forum har varit smått hatiska arsenal-fan som varit alldeles för negativa. Ställ er i skamvrån och där kan ni gott skriva: "In Wenger We Trust" 100 gånger så kan ni få någon av er heder tillbaka. Gäller främst:

OleYeller
Zizacon
dickpUmp
Anteri17

-------------------------------------------------------

Värvningen av Özil är den bästa värvningen som görs denna sommar. Total kunglighet är den värvning.
Jag skämtar inte när jag säger att vi nu seglar upp som PL-favoriter med Chelsea i och med denna värvning. Detta är året vi törsta efter kära Arsenalistas. Tiden är kommen för att röna stora framgångar med titlar varje år. Det är dags.

Tagga ner.

Jag skrev tidigt att jag tror på Arsenal som lag, bara att truppen var för tunn. Och nu har han fixat den stora värvningen alla väntade på. Och två breddvärvningar på det.

Hånat honom har jag aldrig gjort. Skämtat om hans tidigare fiaskon har jag däremot gjort.
Medlem
Saandros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arsenalistaa
Som jag hävdat hela silly-season så kommer någon tung värvning landa och en del utfyllnadsspelare tas in.

Ni som pissat på Wenger och hånat honom och nu vänder kappan efter vinden efter Özil-värvningen borde skämmas. Det var givet att gode Wenger skulle fixa BIFFEN.

4 st på detta forum har varit smått hatiska arsenal-fan som varit alldeles för negativa. Ställ er i skamvrån och där kan ni gott skriva: "In Wenger We Trust" 100 gånger så kan ni få någon av er heder tillbaka. Gäller främst:

OleYeller
Zizacon
dickpUmp
Anteri17

-------------------------------------------------------

Värvningen av Özil är den bästa värvningen som görs denna sommar. Total kunglighet är den värvning.
Jag skämtar inte när jag säger att vi nu seglar upp som PL-favoriter med Chelsea i och med denna värvning. Detta är året vi törsta efter kära Arsenalistas. Tiden är kommen för att röna stora framgångar med titlar varje år. Det är dags.

Sitt ner i båten nu. Bra värvning. Men ni förbättrar något ni redan hade bra. Det är fortfarande anfallet och back/målvakt som bör varit prio ett.
2013-09-02, 23:58
Medlem
Ledarens avatar
Citat:

England är 1timme före. Stänger om 3min.
Medlem
wootens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HataFeminister
Så kan man resonera om man har en budget men du måste förstå att oljeklubbar och Real Madrid gör vad de vill. Finns ingen ekonomisk gräns i princip. Så att säga att Bale köptes för överpris spelar ingen roll, nästa sommar kommer det ändå finnas ett par hundra miljoner euro för köp.
Hade detta varit sant hade de inte släppt Özil.
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kerano
Stänger 23:00 engelsktid
Ok. Då har vi alltså två minuter kvar. Få se om United får till det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in