2013-08-31, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Spurs borde satsa på en bättre forward än Soldado. Han är OK men inte mer, och borde knappast anses som självskriven i ett lag med Tottenhams ambitioner.

Motivera "Bättre"? Du får jue tänka på att Tottenham endast spelar EL i år och dom flesta top forwardsen kräven CL spel,+ Att dom flesta redan har gått till olika klubbar.
Senast redigerad av J0ckz 2013-08-31 kl. 12:55.
2013-08-31, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J0ckz
Motivera "Bättre"? Du får jue tänka på att Tottenham endast spelar EL i år och dom flesta top forwardsen kräven CL spel,+ Att dom flesta redan har gått till olika klubbar.
Tycker bara att han är jävligt medioker, relativt sett. Känns konstigt att de breddar alla andra positioner när de enbart sitter på en sådan halvfigur på topp.
2013-08-31, 13:04
Medlem
Villons avatar
Citat:
Tycker bara att han är jävligt medioker, relativt sett. Känns konstigt att de breddar alla andra positioner när de enbart sitter på en sådan halvfigur på topp.
Soldado är bra på det han gör, slita och djävlas med backar i 90 minuter och gå på direktavslut. Slug när det gäller att sätta sig själv i lägen. Någon komplett anfallare som själv kan hålla uppe ett anfallsspel är han inte, men det har väl ingen påstått heller. Det gäller för resten av laget att komplettera verktygslådan.
2013-08-31, 13:06
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:

Ja, dom borde köpt Falcao eller Messi tycker jag.
2013-08-31, 13:10
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:

Vem hade du plockat in då? Jag är inte heller så förtjust i Soldado men det går inte att förneka hans fina facit i Valencia.
2013-08-31, 13:19
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av selust
Tror att Eriksen kan bli den "mest värda" värvningen på länge i hela världen. 110 miljoner för en sån spelare är riktigt bra, visst nu har han lallat runt i Ajax och Eredivisie ett tag men han är riktigt bra.

Sen har jag en känsla av att Bale-affären kan bli största floppen någonsin. Bale är bra, men att hosta upp nära 1 miljard för att killen har haft 1-2 mycket bra säsonger. Gå och lägg er Real..

Forza DIF

Fast just Eriksen är ju bisarrt hypad också, det är ju inte direkt så att vi inte sett fenomenet förut. Hur var det t.ex.med M'Vila som det var ett jävla liv om för ett par år sedan, eller Liverpools äventyr med Sahin. Någon tog upp Wenger men man får ju ge gubben att han duckat en del riktiga fiaskon också. Någonstans kommer Eriksen för lite drygt 11 miljoner pund enligt transfermarkt, och han går till Tottenham synbart utan minsta konkurrens i ett fönster där klubbarna verkligen inte hållit igen. Så utan att solka Spurseuforin för mycket, så kanske man inte borde sväva iväg bortom alla gränser annars är risken att baksmällan blir ganska påtaglig.
2013-08-31, 13:19
Medlem
€23m för Sakho?
2013-08-31, 13:22
Medlem
TheBunks avatar
Citat:
Spurs borde satsa på en bättre forward än Soldado. Han är OK men inte mer, och borde knappast anses som självskriven i ett lag med Tottenhams ambitioner.

Men vad säger du? Alla nyförvärv med namn som man känner igen kommer dominera PL, enligt FM-tänket. Närå, som Arsenalfan så är jag bekymrad över vår obefintliga silly jämfört med Spurs och andra lags värvningar. Vi har en bra elva, men inte så mycket mer.

Men blir lite av en sjuka att stirra sig blind på alla sexiga nya namn kommer. Spurs har en jäkla bredd på mittfältet, men är upp till Chadli, Paulinho, Dembele, Lamela, Sigurdsson mfl att spela som ett lag också. Frågan är om startelvan är vassare än när man körde med Bale, VdV, Modric mfl... Visst, man hade Crouch på topp, men han var en jävel på att nicka ner bollarna till VdV.
2013-08-31, 13:30
Medlem
Calogeros avatar
Har verkligen på känn att Lamela blir en av Premier Leagues nya fixstjärnor. Tror fan att han kan bli ännu bättre i England än Italien.

Till spelstilen skulle jag nog säga att han påminner mest om Kaká, om än något mer dribblingsvillig.

Inte för att någon frågade, bara en reflektion.
2013-08-31, 13:52
Medlem
TimTebows avatar
Exakt när stänger fönstret för EPL?

Efter att ha hängt här ett tag så har jag förstått det som så att La Liga stänger fönstret vid midnatt idag (31/8) medan EPL stänger först vid midnatt på måndag den 2/9?

Men nu när jag kikade på Wikipedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Transfer_window) så hävdar dom att båda ländernas fönster stänger ikväll..

Vad är rätt?
Senast redigerad av TimTebow 2013-08-31 kl. 13:57.
2013-08-31, 13:55
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimTebow
Exakt när stänger fönstret för EPL?

Efter att ha hängt här ett tag så har jag förstått det som så att La Liga stänger fönstret vid midnatt idag (31/8) medan EPL stänger först vid midnatt på måndag den 2/9?

Men nu när jag kikade på Wikipedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Transfer_window) så hävdar dom att båda ländernas fönster stänger ikväll..

Vad är rätt?
2 September 00:00.
2013-08-31, 13:56
Medlem
TimTebows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
2 September 00:00.
Ok, någon pålitlig källa? Alltså skiftet mellan den 2:a och 3:e september?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in