2013-08-16, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Khedira har bevisat betydligt mer än både Arteta och Wilshere. Och skulle peta båda två utan tvekan.

Sedan sluta kalla Khedira för träben och dylikt, det bevisar ju bara att ni vill diskutera spelare ni inte vet någonting om.

Jag ser inget fel i att säga att han har lite för dåliga fötter för att vara ordinarie i ett spelande lag. Det är jag inte ensam om att tycka.
2013-08-16, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Hur menar du?

Edit: bah, lurad angående Elmander.

Att jag trodde att Azerbajdzjans huvudstad inte var i närheten av att kommit så långt i utvecklingen som man faktiskt har. Nya arenor, skyskraper, en marina med exklusiva bostadsrätter osv är bara några stora projekt i staden.

Min poäng var att när man hör Baku (bara ett av många exempel) har man en bild framför sig som är väldigt föråldrad. Eller det är åtminstone min uppfattning.
2013-08-16, 16:29
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dickpUmp
Jag ser inget fel i att säga att han har lite för dåliga fötter för att vara ordinarie i ett spelande lag. Det är jag inte ensam om att tycka.

Nej, för det han har aldrig varit förut?
2013-08-16, 16:36
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Att jag trodde att Azerbajdzjans huvudstad inte var i närheten av att kommit så långt i utvecklingen som man faktiskt har. Nya arenor, skyskraper, en marina med exklusiva bostadsrätter osv är bara några stora projekt i staden.

Min poäng var att när man hör Baku (bara ett av många exempel) har man en bild framför sig som är väldigt föråldrad. Eller det är åtminstone min uppfattning.
Mjo, kartan ritas om snabbt. Det jag personligen tycker är att välståndet är mer visuellt och vräkigt i öst än här. VI har ju alltid varit lite mer tillbakadragna, vilket man även kan se när man studerar äldre byggnader i Norden kontra Central- och Östeuropa.

Helt otroligt att man för övrigt sitter och klankar ner på Khediras passningfot. Han skulle gå rakt in i Arsenals elva och de skulle vara tacksamma att få honom.
2013-08-16, 16:39
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Jo..Men jag tror att sätter man sig in i den på nördigt sätt..så är den nog relativt intressant. Vi har ju en 5-6 klubbar som har trupper som är om inte absolut toppklass så skiktet strax därunder som inte hade gjort bort sig i CL.

Sen håller väl dom flesta lagen till väster om Uralbergen i det europeiska Ryssland...så mer än max 3-4 timmars skillnad blir det sällan.

Ah, jag var bara halvt sarkastisk. Om jag vaknar bakis och det är fotboll på tv så dämpar det baksmällan, oavsett vad det är. Och ryska ligan har allt som oftast lunchmatcher eller t.o.m morgonmatcher på helgen. Skulle nog locka en del folk i samma sits som mig.
2013-08-16, 16:39
Medlem
Citat:
Nej, för det han har aldrig varit förut?

Vad försöker du säga? Att Real Madrid är ett spelande lag? Om du syftar du Tyskland så är även det en helt annan typ av fotboll än vad Arsenal spelar.

Jag förstår inte varför du ens reagerar? Jag har bara svårt att se Khedira passa in i Arsenal. Inte mer än det.
2013-08-16, 16:50
Medlem
Varför värvar inte Wenger Sahko? En bra mittback det där!
2013-08-16, 16:57
Medlem
TKD_1337s avatar
Khediras agent, Jörg Neubauer, har sagt att Khedira stannar. Khedira ogillar transferryktena.

Även om vi har värvat Illarra och flyttat upp Casemiro så kommer Khedira fortfarande få en hel del speltid - bl.a. för att varken Illarra eller Alonso är spelklara.
Senast redigerad av TKD_1337 2013-08-16 kl. 17:08.
2013-08-16, 17:00
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Sturridge
Suarez - Willian - Coutinho

är ju inte helt förjävligt.

Känns som han är ganska mycket för bra för att gå till jävla Liverpool. Varför hugger inte Moyes på den kan man undra, Willian ska ju gå till en CL-klubb åtminstone.
2013-08-16, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Varför värvar inte Wenger Sahko? En bra mittback det där!

Håller helt med. Sahko är underskattad måste ändå ses som ordinarie i Frankrike och är bara 23 år gammal. Hoppas han får speltid i en större klubb.
2013-08-16, 17:16
Medlem
pardeeos avatar
Var är arsenals suarez och gustavo? Och resten av stjärnorna? Haha tycker synd om fansen
2013-08-16, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon
Känns som han är ganska mycket för bra för att gå till jävla Liverpool. Varför hugger inte Moyes på den kan man undra, Willian ska ju gå till en CL-klubb åtminstone.

Var inte Sir Alex intresserad av Willians tjänster innan han gick till Anzji. Jag vet att Chelsea var det då iaf.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in