2013-08-30, 22:11
Medlem
freudianslips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BiHSve
Eriksen är klar för Tottenham.

https://twitter.com/SpursOfficial/status/373535791093276672/photo/1

Vilket football manager fönster de gjort, helt galet. Nu ska de bara spela ihop ett lag också..
2013-08-30, 22:19
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linnros24
Bottenham rustar för tredje världskriget och Arsenal tittar bara på med fingret i näsan.. Helvete

Krävs väl en förlust på söndag för att det ska hända något, och då har man bara 1 dag på sig.
Men självklart ska inte det behövas för att styrelsen ska vakna.
2013-08-30, 22:19
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linnros24
Bottenham rustar för tredje världskriget och Arsenal tittar bara på med fingret i näsan.. Helvete

Kvällens skratt, men jag det ligger nåt i det du skriver.
2013-08-30, 22:51
Medlem
Zikniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BiHSve
Eriksen är klar för Tottenham.

https://twitter.com/SpursOfficial/status/373535791093276672/photo/1

Känns som att Spurs nu har 23 (typ) mittfältare av toppklass, men bara två anfallare, fyra mittbackar och en ytterback. Och Lloris i målet förstås.

Man får väl sätta hoppet till att Spanien vann EM med 4-6-0-uppställning
2013-08-30, 22:52
Medlem
Doftpelargons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kratan
AS Monaco har gjort klart med Kondogbia från Sevilla.
jag läste kongokim. Det har varit något.
2013-08-30, 22:56
Medlem
boolas avatar
Spurs har värvat helt sjukt under det här fönstret, ska bli mycket spännande att se vad man kan åstadkomma under säsongen.

Arsenal som vid inledningen av Silly Season pratade om att man skulle värva Higuaín eller Suarez fick Flamini och återkomsten av Bendtner. Fattas bara att Santos kommer tillbaka så har man nästa Invincibles.
2013-08-30, 23:37
Medlem
OG-lovers avatar
Nå vad händer med Bale? Skulle det inte vara officiellt nu? Blir uppskjutet hela tiden, undra varför.
2013-08-30, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Nå vad händer med Bale? Skulle det inte vara officiellt nu? Blir uppskjutet hela tiden, undra varför.

Därför Spurs vill göra klart med sina nyförvärv. Imorgon stänger fönstret i Spanien.
2013-08-30, 23:43
Medlem
CraigChrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boola
Spurs har värvat helt sjukt under det här fönstret, ska bli mycket spännande att se vad man kan åstadkomma under säsongen.

Arsenal som vid inledningen av Silly Season pratade om att man skulle värva Higuaín eller Suarez fick Flamini och återkomsten av Bendtner. Fattas bara att Santos kommer tillbaka så har man nästa Invincibles.

Så jävla imponerad är jag inte av Spurs värvningar. Visst dom har värvat många och dyrt.... Men än så länge har jag inte sett något som får mig att tro att dom ska vara med och slåss om top 3 som många säger.

Soldado känns som en bra avslutare, Men han verkar inte vara superbra på att komma fram till sina lägen.

Soldado har visat att han kan passa i sidleds och är en habil DM.

Christian Eriksen är snarare ett namn för framtiden och kommer nog inte göra succé i år.

Erik Lamela, Kapue och Vlad har jag inte sett mer än youtubeklipp av så kan inte uttala mig om dessa.

Och av det man ser på planen så är dom inte speciellt samspelta ännu så är kanske lite för tidigt att uttala sig om detta överhuvud taget.

Edit: menade topp 3 inte top 4 som det tidigares stod.
Senast redigerad av CraigChrist 2013-08-31 kl. 00:32.
2013-08-30, 23:45
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Därför Spurs vill göra klart med sina nyförvärv. Imorgon stänger fönstret i Spanien.
Ok. Har kommit flera uppgifter under hela veckan om när Bale ska bli officiell, verkar alltså som om man ska ta uppgifterna med nån nypa salt.
2013-08-30, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Ok. Har kommit flera uppgifter under hela veckan om när Bale ska bli officiell, verkar alltså som om man ska ta uppgifterna med nån nypa salt.

Ja, det spekuleras väldigt mycket, känslan är att allt redan är klart men Spurs väntar bara med att göra klart med sina nyförvärv - vilket de gjort nu. Om Bale inte skriver på imorgon så är ju Tottenhams ekonomi körd i botten.
2013-08-30, 23:57
Medlem
Julio Cesar till Schalke kanske. Då har de målvaktsproblemet fixat, minst sagt, om man ska döma av hans prestationer i confed.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in