2013-08-12, 01:35
Medlem
snillet_1s avatar
Nu är tydligen Napoli intresserade av Luiz Gustavo. Tänk om de kapar den värvningen också?

http://www.gianlucadimarzio.com/calciomercato/napoli-considering-luiz-gustavo/
2013-08-12, 02:08
Medlem
Shanklygatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Nu byter vi ämne.

På tal om Liverpool. Många verkar smått missnöjda med ert fönster, men jag tycker att det har varit ganska bra. Ni har behållit alla, hittills iaf, samt fått in Aspas, Mignolet och Toure. Var behöver ni förstärkning, om nu Suarez stannar? Backlinjen är ju tillräckligt bred, saknas kanske lite spets, och mittfältet tycker jag är starkt med Gerrard, Henderson, Allen och Lucas.

Jag tycker ni står inför en situation där ni har en överlag ganska bra trupp, men då är det också bara stjärnspelare som kommer lyfta er. Och vilka skulle det vara?

Jag är inte så missnöjd med de värvningar Liverpool har gjort. Det folk kanske är besvikna på är väl att det där stora namnet inte kommit. Men ska man vara helt ärlig har nog Liverpool svårt att locka till sig de spelarna som skulle ses som en storvärvning.

Om Suarez stannar skulle mina önskemål vara.

Vänsterback in för att ge Enrique lite konkurrens. Ryktas om Guilherme Siqueira och Aly Cissokho där. Då Cissokho är den enda jag sett av dom, dock bara några enstaka matcher, vågar jag inte säga vem jag hoppas de blir (om de nu blir nån).

Bort med Skrtel, för stor säkerhetsrisk i mina ögon. Drar på sig väldigt många onödiga frisparkar i närheten av straffområdet. Papadopoulos och Alderwireld är de som de ryktas mest om även om Sakho tydligen seglat upp som ett alternativ nu. Säljs Skrtel ska backen vi plockar in vara tänkt för startelvan, kan inte tänka mig att toure va tänkt som startman när han värvades.

Offensivt verkar Downing vara på väg bort, själv hoppas jag att Liverpool då går efter Ben Arfa eller Eriksen. Men det har varit ganska tyst om Eriksen ett tag nu och efter att Costa ryktet mer eller mindre försvann lika snabbt som de kom upp så har jag inte läst några trovärdiga rykten om offensiva spelare.

Ursäktar eventuella stavfel eller suddiga meningar. Klockan är mycket och jag är trött
2013-08-12, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Nu är tydligen Napoli intresserade av Luiz Gustavo. Tänk om de kapar den värvningen också?

http://www.gianlucadimarzio.com/calciomercato/napoli-considering-luiz-gustavo/

Är kapar verkligen rätt ord när Arsenal inte lade ett enda bud på honom?
2013-08-12, 09:00
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Är kapar verkligen rätt ord när Arsenal inte lade ett enda bud på honom?

Det kan man väl diskutera men att intresset fanns går ju inte att förneka. Kapa kanske inte är rätt ord dock.
2013-08-12, 10:32
Medlem
kratans avatar
Enligt "Latest Football News" har Arsenal har kommit överens med Bayern Munchen om en övergångssumma på £14m för Gustavo men dock så skrevs det ingen källa.
2013-08-12, 10:41
Medlem
snillet_1s avatar
Spanska Sport skriver att Real Madrid kan vara på väg att ge upp Bale och istället sikta in sig på Suarez:

Citat:
Ursprungligen postat av Första stycket
Real Madrid wants to have closed the template before August 20. In the club already assume that this week will be key to refloat the signing of an attacker and begins to take the option of incorporating force Luis Suarez. The priority is Gareth Bale, but negotiations are stalled and Florentino Pérez begins to turn back to the alarm that is causing the inflated price of the player. There will be a new attempt, but Suarez has again offered and is very shot. If Madrid want to sign him, the operation could be completed in a matter of days.

http://www.sport.es/es/noticias/liga-bbva/opcion-luis-suarez-para-madrid-2570749
2013-08-12, 10:48
Medlem
Citat:
Spanska Sport skriver att Real Madrid kan vara på väg att ge upp Bale och istället sikta in sig på Suarez:

http://www.sport.es/es/noticias/liga-bbva/opcion-luis-suarez-para-madrid-2570749

Om det stämmer undrar om uttalandet att Suarez inte säljs står kvar nu när det är en utländsk klubb som är intresserad och inte en engelsk konkurrent klubb?
2013-08-12, 11:40
Bannlyst
Förstår inte alls varför Arsenal tror att en reserv i Bayern räcker för att bli bättre i PL, man måste tänka på att det är ett stort steg i nivå mellan Bundesliga och PL, inte alls säkert då att en reserv som Gustavo kan step up som man säger.
2013-08-12, 11:49
Medlem
eribabsis avatar
Citat:

Vore fantastiskt om han försvann från Premier League åtminstone.

Citat:
Ursprungligen postat av NoxzZ
Förstår inte alls varför Arsenal tror att en reserv i Bayern räcker för att bli bättre i PL, man måste tänka på att det är ett stort steg i nivå mellan Bundesliga och PL, inte alls säkert då att en reserv som Gustavo kan step up som man säger.
Ut med moppen istället för att sitta här.
2013-08-12, 11:57
Moderator
zanteras avatar
Om bara folk slutar tilltala NoxzZ så blir det nog bättre.

Ska bli intressant att se vad denna veckan upp till PL-starten har att erbjuda i transferväg. Hoppas på lite övergångar.
2013-08-12, 12:00
Medlem
eribabsis avatar
Saxat från twitter och vi hoppas att det inte är sant.

Marouane Fellaini is reportedly on his way to #MUFC....Is he the sort of signing that United need to retain their title next season?
2013-08-12, 12:00
Medlem
NirvanAs avatar
Har det skett mycket värdiga transaktioner sista dagarna av silly senaste åren? Lag brukar väl vara ganska ovilliga att sälja spelare när säsongen dragit igång samt köparna kanske inte är så många för då får spelarna ingen försäsong eller tid för att acklimatisera sig.... säg senaste 10 åren, vad för transfers har skett sista ~15 dagarna av fönstret?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in