2013-08-08, 14:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Lyckas inte Arsenal landa ett riktigt tungt namn, eftersom det proklamerades om alla pengar inför sommaren, så ter sig hela transferfönstret smått parodiskt.

Det är ju lite det som är problemet. Går man ut offentligt och skryter om att det finns en hög med pengar och att det ska spenderas så är det klart som fan att konkurrenterna drar öronen åt sig och höjer prislappen på sina spelare. Amatörmässigt av Gazidis.

Men jag är rätt säker på att det kommer dyka upp spelare som det inte rapporterats ett skit om. Arsenal är mästare på att dölja sina affärer. På både gott och ont.
2013-08-08, 15:29
Medlem
Weeruuns avatar
Någon som hört något nytt om Bale?
2013-08-08, 15:33
Medlem
Ferry31s avatar
Har Chelsea och Vitesse blivit broderklubbar eller har man bara ett officiellt samarbete?
2013-08-08, 15:43
Medlem
Ferry31s avatar
Nyheter som säkert redan dykt upp i tråden. Assaidi går till QPR på lån och Park Ji-Sung går till PSV på lån. Bägge spelarna för den kommande säsongen som jag har förstått.

Värt att notera är att Park spelat för PSV tidigare under sin karriär. Innan han gick till Manchester United.
2013-08-08, 15:44
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Har Chelsea och Vitesse blivit broderklubbar eller har man bara ett officiellt samarbete?

Man har ett officiellt samarbete.
2013-08-08, 15:50
Medlem
Intressant att Suarez har sagt till Marca (om jag förstått rätt) att Real Madrid inte har kontaktat honom eller Liverpool angående en flytt.

"There were a lot of rumours (about Real) that were different to reality: Madrid never called me personally or Liverpool to try and negotiate."

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/liverpool/10230801/Luis-Suarez-my-aim-is-to-reach-a-friendly-agreement-with-Liverpool-and-move-to-Arsenal.html

De flesta verkar vara överens om att Suarez inte stannar och att Madrid och Arsenal var de två möjliga utvägarna. Madrid har ju uppenbarligen inte varit intresserad tidigare och Liverpool verkar ju verkligen inte vilja sälja till Arsenal. Vilken soppa.
2013-08-08, 16:13
Medlem
gurka5OOs avatar
Enligt Dayly mail så ska Rooney ha tränat med reserverna. Intressant, jag tror det kokar i huvudet på Rooney nu.
2013-08-08, 16:18
Medlem
NoTruces avatar
Eftersom både Rooney och Suarez verkar vara på väg utför: Kan inte bådas klubbar byta med varandra? Suarez går till Man U och Rooney till Liverpool.
2013-08-08, 16:19
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka5OO
Enligt Dayly mail så ska Rooney ha tränat med reserverna. Intressant, jag tror det kokar i huvudet på Rooney nu.
Hur kan något lag vilja ha honom? Han är en bråkstake som ställer till problem vart han än skulle gå.. är det inte alkoholproblem eller otrohetsproblem så är det gnäll om speltid, gnäll om kontrakt/lön, gnäll på medspelare och tränare etc...

En jävla cancer är vad han är. Va lite ödmjuk Rooney, tjockskalle. Att skaffa Rooney kan likställas med att skaffa en Tevez... mer onytta än nytta.
2013-08-08, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Hur kan något lag vilja ha honom? Han är en bråkstake som ställer till problem vart han än skulle gå.. är det inte alkoholproblem eller otrohetsproblem så är det gnäll om speltid, gnäll om kontrakt/lön, gnäll på medspelare och tränare etc...

En jävla cancer är vad han är. Va lite ödmjuk Rooney, tjockskalle. Att skaffa Rooney kan likställas med att skaffa en Tevez... mer onytta än nytta.

Tydligen så ville Rooney själv träna med reserverna då resten av truppen skulle ha lugn träning
2013-08-08, 16:45
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supersvenne
Intressant att Suarez har sagt till Marca (om jag förstått rätt) att Real Madrid inte har kontaktat honom eller Liverpool angående en flytt.

"There were a lot of rumours (about Real) that were different to reality: Madrid never called me personally or Liverpool to try and negotiate."

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/liverpool/10230801/Luis-Suarez-my-aim-is-to-reach-a-friendly-agreement-with-Liverpool-and-move-to-Arsenal.html

De flesta verkar vara överens om att Suarez inte stannar och att Madrid och Arsenal var de två möjliga utvägarna. Madrid har ju uppenbarligen inte varit intresserad tidigare och Liverpool verkar ju verkligen inte vilja sälja till Arsenal. Vilken soppa.
Som det ser ut just nu så verkar ju inte Liverpool vara intresserade av att sälja till Arsenal ens om dom pungar ut €100 miljoner.
Som sagt, Liverpool har verkligen inga pengaproblem.
2013-08-08, 16:53
Medlem
LeonVances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Får hålla med. Som Spurs rustar så får nog Wenger hitta på något snart. Jag vet att många Arsenal-fans brukar försvara och säga i stil med "vi hamnar alltid före Tottenham ändå, och tar fjärdeplatsen". Men om Spurs fortsätter att bygga ett bättre lag och Arsenal inte gör något, då kommer det en förändring förr eller senare. Det finns endast så många gånger man kan snåla sig till en fjärdeplats innan man misslyckas.

Spelar ingen roll hur många eller vilka T- köper, så länge deras förlorarmentalitet sitter i väggarna. De är annat de behöver ändra på än kvaliteten på spelarna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in