2013-08-02, 14:33
Medlem
Emre Can lämnar Bayern München för Bayer Leverkusen. Can har skrivit på ett fyraårskontrakt som också innehåller en återköpsklausul.
2013-08-02, 15:51
Medlem
Viktor Fischer till Borussia Dortmund? Bilden jag länkar blev uppladdad för ca 25 minuter sedan, men har nu blivit borttagen, så har bara en skärmdump. Någon i BvB-teamet som har gjort bort sig?

http://www.ladda-upp.se/bilder/vgyeoeakmypc/
2013-08-02, 16:27
Medlem
OG-lovers avatar
Jävligt tråkigt om Diego Costa drar till PL som alla andra.. Tråkigt att han i så fall byter ner sig till ett lag i Europa League nu när han ska spela CL i höst.
2013-08-02, 16:31
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Tråkigt att han i så fall byter ner sig till ett lag i Europa League nu när han ska spela CL i höst.
Ska han till Tottenham eller Swansea?
2013-08-02, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton

Var väl snack om Liverpool?
2013-08-02, 16:47
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton

Juste Liverpool tog sig ju inte ens till Europa League.
2013-08-02, 17:26
Medlem
Hoppas nästan att Spurs säljer Bale bara för att det skulle vara intressant att se vad AVB kunde göra med den degen en försäljning skulle inbringa.

Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Juste Liverpool tog sig ju inte ens till Europa League.
2013-08-02, 17:29
Bannlyst
http://www1.skysports.com/football/news/11670/8851297/arsene-wenger-still-hoping-to-sign-liverpool-striker-luis-suarez

Wenger vill verkligen ha Suarez. Har en känsla att han är beredd att gå riktigt långt för att få honom.
2013-08-02, 17:31
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
http://www1.skysports.com/football/news/11670/8851297/arsene-wenger-still-hoping-to-sign-liverpool-striker-luis-suarez

Wenger vill verkligen ha Suarez. Har en känsla att han är beredd att gå riktigt långt för att få honom.

Varför kunde han inte gått efter någon annan, någon som inte är så osportslig.
2013-08-02, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj

Tror fortfarande inte på det ett enda dugg, att han går från att innan ha gett £17,6 miljoner som mest till nu £50 miljoner är totalt osannolikt och verkligen inte Wengers tillvägasätt. Själv tror jag bara att han kommer att använda detta som en ursäkt för att inte behöva spendera några pengar på spelare, han kommer att dra ut på det här tills transferfönstret stänger och sen säga att han har gjort allt för att få in Suarez men att han misslyckades, precis som har har gjort tidigare säsonger.
2013-08-02, 19:04
Bannlyst
Om Arsenal köper Suarez äter jag upp min t-shirt. Det ända Arsenal köper är fransmän som ingen hört talas om och B-spelare som "tongivande" i mindre klubbar i PL. Ibland dyker även nåt exotiskt nyförvärv upp men dom floppar allt som oftast. Måste vara en plåga att heja på Arsenal. Samma skit varje jävla år. Dom är fast. Går varken bak eller fram.
2013-08-02, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mickiebobovic
Om Arsenal köper Suarez äter jag upp min t-shirt. Det ända Arsenal köper är fransmän som ingen hört talas om och B-spelare som "tongivande" i mindre klubbar i PL. Ibland dyker även nåt exotiskt nyförvärv upp men dom floppar allt som oftast. Måste vara en plåga att heja på Arsenal. Samma skit varje jävla år. Dom är fast. Går varken bak eller fram.

Kunde vara värre, finns ju dom stackare som håller på Spurs

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in