2013-08-02, 13:12
Medlem
DinosaurPhils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J0ckz
Fel,Finns knappt några världstjärnor som skulle vilja lämna just nu,Och speciellt inte för Spurs som inte spelar CL.

Fast det är inte det han säger, bara att man kan köpa världsklasspelare för €40-45 miljoner. Och det finns otaligt med stora spelare som har gått till klubbar som inte spelar i Champions League. Ditt uttalande är bara idiotiskt.

Och vad vet du vad spelare vill? Har du en kristallkula som vi andra saknar? Eller har du koll på alla stjärnspelare på jordens planet?
2013-08-02, 13:13
Medlem
Citat:
Fel,Finns knappt några världstjärnor som skulle vilja lämna just nu,Och speciellt inte för Spurs som inte spelar CL.

Varför drar alla slutsatsen att spelare bara vill till CL klubbar eller pengar? Stor myt.

Kolla bara nyligen som spurs har värvat: Lloris, Vertonghen, dembele, paulinho,Adebayor, Holtby, Chadli. Inte direkt sopspelare...
2013-08-02, 13:17
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mtmdude
Varför drar alla slutsatsen att spelare bara vill till CL klubbar eller pengar? Stor myt.

Kolla bara nyligen som spurs har värvat: Lloris, Vertonghen, dembele, paulinho,Adebayor, Holtby, Chadli. Inte direkt sopspelare...

2013-08-02, 13:19
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:

Jag fattar inte om du är ironisk eller inte.

Ryktas om att Liverpool vill ha Costa. Vet inte så mycket om honom men han verkar ju vara kontroversiell för att inte använda för stora ord
2013-08-02, 13:21
Medlem
Citat:

Du sa "världsstjärnor" I det sammanhanget förmodrar jag att du menar en spelare iaf inom top 15 i EU.
Lioris är en målvakt,väldigt stor skillnad,+ han spelade i lyon,Där stora skatter är på gång inom den franska ligan.
Vertonghen,Dembele,Paulinho,Adebayor,Holtby,Chadli kallar jag knappast för världsstjärnor.
2013-08-02, 13:35
Medlem
Citat:
Du sa "världsstjärnor" I det sammanhanget förmodrar jag att du menar en spelare iaf inom top 15 i EU.
Lioris är en målvakt,väldigt stor skillnad,+ han spelade i lyon,Där stora skatter är på gång inom den franska ligan.
Vertonghen,Dembele,Paulinho,Adebayor,Holtby,Chadli kallar jag knappast för världsstjärnor.
Kan dock delvis hålla med om vad han säger. Fiorentina lyckades värva Gomez, Fiorentina spelar inte CL. Dock kommer ju Gomez tjäna extremt mycket pengar, men ändå. Visst går det för klubbar som inte spelar CL att locka världsspelare, men det är betydligt svårare. Gäller att det finns en extremt kompetent sportslig ledning.
2013-08-02, 13:35
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Du blandar ihop folk.
2013-08-02, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellebelle
Kan dock delvis hålla med om vad han säger. Fiorentina lyckades värva Gomez, Fiorentina spelar inte CL. Dock kommer ju Gomez tjäna extremt mycket pengar, men ändå. Visst går det för klubbar som inte spelar CL att locka världsspelare, men det är betydligt svårare. Gäller att det finns en extremt kompetent sportslig ledning.

Gomez spelade 21 matcher för Bayern förra säsongen,Tror han sket i vilket vilken klubb han stack till,Bara han fick speltid.

Citat:
Ursprungligen postat av MentosFruitcore
Du blandar ihop folk.

Tala då om för mig istället för att agera som om du kan någonting inom fotboll.
2013-08-02, 13:50
Medlem
Wiltons avatar
Madrid har inte råd med Bale, det har inte kommit in nåt bud övht för honom ännu. Madrid spelar fulspel i media bara. Som källa använder jag flera spurs ITK snubbar som har jävligt bra rykte.

OM, jag säger om det kommer ett bud på 100 mille pund så måste man självklart släppa honom för det otroliga överpriset. Men som sagt dom har inte råd.
2013-08-02, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wilton
Madrid har inte råd med Bale, det har inte kommit in nåt bud övht för honom ännu. Madrid spelar fulspel i media bara. Som källa använder jag flera spurs ITK snubbar som har jävligt bra rykte.

OM, jag säger om det kommer ett bud på 100 mille pund så måste man självklart släppa honom för det otroliga överpriset. Men som sagt dom har inte råd.

Om det är något lag som har råd med honom så är det just Real Madrid.
Gå till fikarummet på ålderdomshemmen istället för där tror dom på ditt skitsnack.
2013-08-02, 14:12
Medlem
DinosaurPhils avatar
Citat:
Om det är något lag som har råd med honom så är det just Real Madrid.
Gå till fikarummet på ålderdomshemmen istället för där tror dom på ditt skitsnack.

Ja för Monaco, PSG & Man City har ju definitivt INTE dom pengarna till hands... Hur var det med ålderdomshemmet?
2013-08-02, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DinosaurPhil
Ja för Monaco, PSG & Man City har ju definitivt INTE dom pengarna till hands... Hur var det med ålderdomshemmet?

Läs vad han skrev? Han sa Madrid,Herregud vilka inkompetenta personer det hänger här.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in