2013-08-02, 04:29
Medlem
Wiltons avatar
Bale blir kvar, så sluta tjata. Fuck madrid!
2013-08-02, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mickiebobovic
jagar inte ni zlatan också? om ni köper bale, har ni då råd med zlatan? zlatan hade iaf varit en sjuk uppgradering jämfört med benzema.

Real har som värvningspolicy att inte värva någon över 30. Därför tvekar Real på Zlatan,Men det skulle inte förvåna mig att dom rycker honom från PSG,Trots allt 1 månad kvar av transferfönstret.

Ronaldo till United för 800 miljoner!

Enligt tidningens sensationella uppgifter som publicerades i natt ska Manchester Uniteds jakt på Cesc Fabregas och utspelen om Wayne Rooneys framtid endast vara en dimridå utåt för att kunna koncentrera sig ostört på det man helst av allt jagar – Cristiano Ronaldo.

Vad tror ni om detta? Jag tror det är helt bullshit,Manchester United känner sig "tvingad" att göra en prestigevärvning nu när Moyes har tagit över. Dessutom hoppas jag på att både Bale och Ronaldo spelar i RM nästa säsong,Vem skulle inte vilja se en offensiv med Benzema på topp och Ronaldo/Bale på kanterna samt Özil/Isco i mitten
Senast redigerad av J0ckz 2013-08-02 kl. 07:45.
2013-08-02, 07:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wilton
Bale blir kvar, så sluta tjata. Fuck madrid!

Säljer man inte Bale för de pengarna är man fan efterbliven som klubb och förtjänar att degraderas.
2013-08-02, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattsing
Säljer man inte Bale för de pengarna är man fan efterbliven som klubb och förtjänar att degraderas.
idiotiskt att sälja honon nu. Kommer ha bästa laget på 50 år med honom. Alldeles för kort tid att ta emot förlusten och väärva nytt. Ha kvar honom och säkra CL. Intresset och värdet minskar inte. Gör klart affären tidigt nästa sommar så vi har gott om tid att bygga om.

Rent idioti att sälja honom nu, varesig det är för £100m eller inte
2013-08-02, 11:28
Medlem
Är inte Bale på samma position som Ronaldo ? eller kan han byta kant.
2013-08-02, 11:34
Medlem
Cambijaos avatar
Nu har ju Bale sagt att han vill helst spela som släpande striker eller nummer tio-positionen. Den positionen kommer han aldrig få i Real Madrid vilket jag hoppas han förstår själv.
2013-08-02, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cokeman66
Är inte Bale på samma position som Ronaldo ? eller kan han byta kant.

Bale har för det mesta fri roll,Både på högerkanten,Mitten,Vänsterkanten.
Anledningen att han startade på vänsterkanten i Spurs är att Lennon endast kan spela på högerkanten.
2013-08-02, 12:27
Medlem
marc0p0l0s avatar
Bayerns Emre Can är klar för Leverkusen. Han har skrivit på ett kontrakt för fyra år där Bayern har en option att köpa tillbaka honom.
2013-08-02, 12:53
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mtmdude
idiotiskt att sälja honon nu. Kommer ha bästa laget på 50 år med honom. Alldeles för kort tid att ta emot förlusten och väärva nytt. Ha kvar honom och säkra CL. Intresset och värdet minskar inte. Gör klart affären tidigt nästa sommar så vi har gott om tid att bygga om.

Rent idioti att sälja honom nu, varesig det är för £100m eller inte
100m är ett extremt överpris för Bale. Säljer de kan de köpa minst 2 världsspeare för pengarna.
2013-08-02, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MentosFruitcore
100m är ett extremt överpris för Bale. Säljer de kan de köpa minst 2 världsspeare för pengarna.

Och vilka 2 världsspelare skulle detta vara?
2013-08-02, 13:02
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J0ckz
Och vilka 2 världsspelare skulle detta vara?
Det bestämmer inte jag, men för 100m (säg 80m till värvningar) är två världsspelare inget problem att värva. 40-45m klassen = världsklass.
2013-08-02, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MentosFruitcore
Det bestämmer inte jag, men för 100m (säg 80m till värvningar) är två världsspelare inget problem att värva. 40-45m klassen = världsklass.

Fel,Finns knappt några världstjärnor som skulle vilja lämna just nu,Och speciellt inte för Spurs som inte spelar CL.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in