Citat:
Ursprungligen postat av
Pellebelle
Candreva gör sig ju bäst när han får plöja på sin kant, om du såg Confed. fick du en hint om honom. Marchisio kommer aldrig lämna Juventus, inte en chans. DDR skulle United kunna gå all in på annars. Kommer rätt stålars upp tror jag både han och Roma kan tänka sig en övergång. Med Roma menar jag jänkarna med Pallotta i spetsen.
Jag fick en inblick i hans spelstil under Confederations, ja, men jag har även hört att han fungerar centralt som box-to-box. Möjligt att det inte stämmer, då jag varken följer Lazio eller Serie A överhuvudtaget.
Att köpa De Rossi nu känns inte optimalt, han börjar bli till åren och det bara måste finnas ett bättre alternativ. Om inte annat hade han absolut kunnat fungera som en kortsiktig lösning, en spelare som kan gå in och göra ett bra jobb under ett par säsonger.
Citat:
Ursprungligen postat av
mickiebobovic
jagar inte ni zlatan också? om ni köper bale, har ni då råd med zlatan? zlatan hade iaf varit en sjuk uppgradering jämfört med benzema.
Jag är ingen Real-supporter, så jag har inte full koll på vilka "vi" är ute efter. :P Zlatan hade absolut varit en förstärkning, men inte fan kan Real punga ut stålarna som krävs efter att ha köpt Bale, Illarramendi och Isco för nästan 200 miljoner euro. Den optimala destinationen för Zlatan skulle, enligt mig, vara Chelsea. Han återförenas med Mourinho, lär bli given i startelvan under ett par säsonger. Chelsea har i nuläget ingen utpräglad stjärnstriker, Torres är inte tillräckligt bra och Lukaku har för lite erfarenhet. Om Zlatan kom skulle Lukaku få den tid han behöver att växa in i rollen som "den nya Drogba".
Kanske mest är önsketänkande, då jag väldigt gärna skulle vilja se Zlatan i PL.