2013-08-01, 20:04
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Metalist liksom. Vem fan sätter sig ner och kollar på en match med Metalist Kharkiv? De försvinner bort från radarn helt enkelt.

Tja, möjligt att den inhemska ligan inte har hunnit bli fullt lika intressant ännu. Men de spelar regelbundet i Europaspel så visst händer det att man ser dem.
2013-08-01, 20:08
Medlem
Jinglebear-Cherrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellebelle
Candreva gör sig ju bäst när han får plöja på sin kant, om du såg Confed. fick du en hint om honom. Marchisio kommer aldrig lämna Juventus, inte en chans. DDR skulle United kunna gå all in på annars. Kommer rätt stålars upp tror jag både han och Roma kan tänka sig en övergång. Med Roma menar jag jänkarna med Pallotta i spetsen.

Jag fick en inblick i hans spelstil under Confederations, ja, men jag har även hört att han fungerar centralt som box-to-box. Möjligt att det inte stämmer, då jag varken följer Lazio eller Serie A överhuvudtaget.
Att köpa De Rossi nu känns inte optimalt, han börjar bli till åren och det bara måste finnas ett bättre alternativ. Om inte annat hade han absolut kunnat fungera som en kortsiktig lösning, en spelare som kan gå in och göra ett bra jobb under ett par säsonger.

Citat:
Ursprungligen postat av mickiebobovic
jagar inte ni zlatan också? om ni köper bale, har ni då råd med zlatan? zlatan hade iaf varit en sjuk uppgradering jämfört med benzema.

Jag är ingen Real-supporter, så jag har inte full koll på vilka "vi" är ute efter. :P Zlatan hade absolut varit en förstärkning, men inte fan kan Real punga ut stålarna som krävs efter att ha köpt Bale, Illarramendi och Isco för nästan 200 miljoner euro. Den optimala destinationen för Zlatan skulle, enligt mig, vara Chelsea. Han återförenas med Mourinho, lär bli given i startelvan under ett par säsonger. Chelsea har i nuläget ingen utpräglad stjärnstriker, Torres är inte tillräckligt bra och Lukaku har för lite erfarenhet. Om Zlatan kom skulle Lukaku få den tid han behöver att växa in i rollen som "den nya Drogba".

Kanske mest är önsketänkande, då jag väldigt gärna skulle vilja se Zlatan i PL.
2013-08-01, 21:00
Medlem
Zlatan i Chelsea hade varit perfekt! Oscar,Hazard och Mata att leka med.. Intressant att se om han hade levererat lika bra i PL. Han har aldrig verkat särskilt sugen på att dra dit väl?
2013-08-01, 21:13
Medlem
Liverpool har bjudit €25m för Diego Costa, en summa som tydligen ska trigga hans utköpsklausul.
2013-08-01, 21:18
Medlem
sakkwalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WERRE-
Liverpool har bjudit €25m för Diego Costa, en summa som tydligen ska trigga hans utköpsklausul.
Tvivlar på att Costa skulle vilja lämna.
2013-08-01, 22:10
Medlem
BestCoast.s avatar
''Chelsea Football Club has today (Thursday) completed the signing of Stipe Perica''

18årig anfallare från Zadar.
2013-08-01, 22:32
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Har ingen koll på Diego Costa alls men får de här tankarna av ryktena.

+
Vinnarskalle. Vilket Liverpool behöver.
Kämpe.
Tar mycket uppmärksamhet och ger därmed utrymme för andra.
Gör både mål och assist.
De egna fansen gillar honom men avskydd av resten.
Liverpools bud visar att man är villiga att lägga ut pengar.

-
Verkar på planen vara mer osympatisk än Suarez. Kommer skapa negativa rubriker.
Filmar och förstärker.
Är han värd pengarna?
Varför skulle han vilja gå till Liverpool över huvud taget?
2013-08-01, 23:01
Medlem
Kafferastens avatar
Liverpool sägs förhandla om nån Guilherme Siqueira också..men Daily Star var källan tror jag så, aja. Men Costa som sagt varför skulle han vilja lämna för Liverpool? Mer pengar kanske. Men annars låter en offensiv med Coutinho, Suarez, Sturridge och Costa ganska spännande trots allt. Tydligen är intresset för Suarez svalt och Liverpool räknar med att behålla honom. Men det kan ju ändras snabbt.
2013-08-01, 23:45
Medlem
snillet_1s avatar
Roma är överens med Gervinho om hans kontrakt men behöver nå en lösning med Arsenal. Jag är ju jävligt skeptisk till den här värvningen men tränar'n har ju haft honom förr så det kan bli bra i slutändan.

http://www.gianlucadimarzio.com/calciomercato/roma-mission-to-london-for-gervinho/

För övrigt såg jag på twitter att någon skrev att Guardian menade att Barca har kontaktat Aggers agent. Hittade dock inget på deras hemsida.
2013-08-01, 23:52
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Roma är överens med Gervinho om hans kontrakt men behöver nå en lösning med Arsenal. Jag är ju jävligt skeptisk till den här värvningen men tränar'n har ju haft honom förr så det kan bli bra i slutändan.

http://www.gianlucadimarzio.com/calciomercato/roma-mission-to-london-for-gervinho/

För övrigt såg jag på twitter att någon skrev att Guardian menade att Barca har kontaktat Aggers agent. Hittade dock inget på deras hemsida.

Inget snack om ett byte plus pengar till Roma för Osvaldo, DdR eller Lamela?
2013-08-01, 23:54
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Inget snack om ett byte plus pengar till Roma för Osvaldo, DdR eller Lamela?

Nä, verkar inte så. Den enda jag sett nämnas någonstans är Osvaldo men det verkar inte ligga särskilt mycket i det.
2013-08-01, 23:56
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Nä, verkar inte så. Den enda jag sett nämnas någonstans är Osvaldo men det verkar inte ligga särskilt mycket i det.

Synd. Jävligt dött för Arsenal just nu .

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in