2013-07-21, 15:31
Medlem
Wiltons avatar
Nacer Chadli bekräftat nu på Tottenhams officiella hemsida. Välkommen! Vilka jävla atleter vi kommer ha på plan denna säsong. COYS!
2013-07-21, 15:35
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cazzette
Scoutade Nacer Chadli lite på tuben när jag hörde att han ska vara klar för Spurs. Han verkar riktigt vass, som en högerfotad Bale fast aningen långsammare. 23 år också!

Han är 25år gammal.
2013-07-21, 15:36
Medlem
Qawseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Han är 25år gammal.
Han är 23.

http://www.guardian.co.uk/football/2013/jul/21/tottenham-sign-nacer-chadli-twente
http://en.wikipedia.org/wiki/Nacer_Chadli
2013-07-21, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
PSG lär väl sälja Alex eller Lugano nu. Blir trångt på mittbacks positionerna i vilket fall.
Silva är given, sen är det Sakho, Marquinhos och Alex/Lugano som slåss om en position.

Silva sägs ju gilla att spela med Alex. Många anser ju dock att Sakho är bättre.

Hoppas fortfarande man tänker köpa en mittfältare. Hernanes tex. Behövs verkligen.
2013-07-21, 15:44
Medlem
bumbaclot.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarDeLa
Det är ju det som gör det hela så förbannat svårt. Chelsea vill ha honom och kan betala för det. Nackdelen är som jag sa att man ger en av dom största konkurrenterna till ligan ett guldläge. PSG och Bayern är ute ur leken. Milan skulle säkert vilja ha honom för ett låneavtal på typ tre år där dom betalar 10% av lönen. City & Liverpool går bort. Real Madrid borde egentligen vara mer intresserade än dom verkar vara. Kvar står Tottenham och Arsenal som båda är bättre alternativ för Man U än Chelsea. Med Tottenham kan man möjligtvis få till en Bale-deal som underlättar ett köp. Mycket spekulationer. Vad som händer vet vi först när fönstret stänger.

Jag har faktiskt svårt att föreställa mig Rooney i la liga, tycker helt klart att hans spelstil passar bäst i pl och kanske bundesliga. Rooney är bra helt klart, men jag vill inte se han spela i en real tröja. Men det är vad jag tycker!
2013-07-21, 15:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Hur tycker ni negredo har varit föregående säsong? Hört något utav en bråkstake?

Nej men målgörare.
2013-07-21, 15:59
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flirk
Silva sägs ju gilla att spela med Alex. Många anser ju dock att Sakho är bättre.

Hoppas fortfarande man tänker köpa en mittfältare. Hernanes tex. Behövs verkligen.

Jo men sen så köper man ju inte en ny mittback för 300 miljoner om man inte tänk ge honom rikligt med speltid. Då blir det väl Sakho som tyvärr offras, men hoppas inte så är fallet då han är en av få som kommer ur PSG's egna led.
2013-07-21, 16:03
Medlem
Smirmats avatar
En positiv nyhet för Arsenal. Santos drar hem till Brasilien för gott. http://www.arsenal.com/news/news-archive/santos-completes-transfer-to-flamengo
2013-07-21, 16:29
Medlem
keranos avatar
Får panik på att United inte förstärker, visserligen totalt överlägsna i PL förra säsongen, men vafan! Måste väll ändå sikta högre.
Eller väljer man att ta ett "mellanår" och satsa på ungdomarna?
2013-07-21, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Jo men sen så köper man ju inte en ny mittback för 300 miljoner om man inte tänk ge honom rikligt med speltid. Då blir det väl Sakho som tyvärr offras, men hoppas inte så är fallet då han är en av få som kommer ur PSG's egna led.

Offras? Han är inte bra nog att vara ordinarie, men helt klart bra nog för att vara tredje-val. Problemet är ju att han vill lämna om han inte får spela. Nasser vill ha kvar honom, Sakho vill lämna.

Vad ska de göra, låta honom vara ordinarie bara för att vara snälla? Hade han "älskat" PSG så mycket så hade han accepterat att han inte är mer än tredje-valet och stannat. Nu vill han istället iväg.
2013-07-21, 17:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kerano
Får panik på att United inte förstärker, visserligen totalt överlägsna i PL förra säsongen, men vafan! Måste väll ändå sikta högre.
Eller väljer man att ta ett "mellanår" och satsa på ungdomarna?

Zaha - Januzaj - Lingard. Ungdomen blomstrar.
2013-07-21, 18:25
Medlem
keranos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bustusgbg
Zaha - Januzaj - Lingard. Ungdomen blomstrar.

Nja det har verkligen inte ställts på något form av prov ännu.. Skillnad på jippomatcher och Manchester City på Jihad Stadium.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in